האמת בעיני המתבונן, וכאן זה נכון שבעתיים.
לא מצאתי נתונים מבוססים לכאן או לכאן. אבל אפשר להניח:
בתאונות מעורבות אין משמעות למספר הגלגלים תחת הרוכב. למיטב זכרוני, אלה הן כ 1/3 מתאונות הדו"ג.
מי יודע כמה תאונות עצמיות, שהן לרוב החלקה כתוצאה מאבדן אחיזה, שהן למיטב זכרוני כ 2/3 מתאונות הדו"ג, היו נמנעות ע"י גלגל נוסף קדימה? מי יודע כמה תאונות עצמיות אינן תלויות במספר הגלגלים קדימה?
בשורה התחתונה, לטעמי, השושנים צודק ואין משמעות בטיחותית אמתית לגלגל הנוסף.
איללכא...וסובבו בגז