התלת גלגלי נמכר טוב באירופה.( צרפת אנגליה.)
עונה על צורך של להיות בטוח יותר. טובים שלישיה מיזוג..
ולי הוא תמיד מזכיר לפני הרבה שנים את התלת קופסא של הדואר, או התלת של חלוקת נפט. ראה גבעת חלפון..
" איזה אינטרס יש להם לבוא לכאן"
אני רוצה את הקביעה הזו רשמית.
משהו בסיגנון -
מגזין האופנועים הגדול בישראל Fullgaz קבע -
תל"ג אינו בטיחותי יותר מדו"ג
(ותמיר צדק)
התלת גלגלי נמכר טוב באירופה.( צרפת אנגליה.)
עונה על צורך של להיות בטוח יותר. טובים שלישיה מיזוג..
ולי הוא תמיד מזכיר לפני הרבה שנים את התלת קופסא של הדואר, או התלת של חלוקת נפט. ראה גבעת חלפון..
" איזה אינטרס יש להם לבוא לכאן"
כל אחד וטעמו האישי. אין אחריות.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אתה טוען שחברי מערכת פולגז הגיעו למעמדם הרם בגלל טעמם האישי והסובייקטיבי?
אני רוצה תשובה! בתכלס. לכאן או לשם. לשאלה הראשונה בכותרת הדיון. ושתהיה מקצועית ומנומקת ולא לטעמו האישי של חרטא דהו
כשתהיה תשובה כזו אני אחליט אם היא לטעמי האישי.
עד אז איללא ליכא סאקרז וואנאביז
תלת שמת, אין על קוואד.
מסכים.
יש לנו בעבודה תלת של פיאג'ו רכבתי עליו כמה פעמים במצבים שאופנוע רגיל היה מאבד אחיזה ואני מניח בועט את רוכבו (בכביש מלא חול וחצץ גרוס דק דק) . לדעתי התלת סלחני יותר מאופנוע רגיל בעל 2 גלגלים. בל נטעה, גם תלת יכול להתהפך, הוא לא חסין מהתהפכות ואיבוד אחיזה.
מאידך, אופנוע (תלת ודו"ג ) תמיד יהא כלי מסוכן, לא בהכרח בגלל הרוכב, אלא בגלל הנהג הישראלי שעסוק בהכל חוץ מאשר בנהיגה. אצלנו התרסקו אנשי שטח על תלתים, לא באשמתם אלא בגלל נהגים שפתאום משום מקום בא להם לבצע פניית פרסה או לפנות לצדדים בנתיב שמיועד להמשיך ישר ולהפך. כל מי שרוכב אצלנו בעבודה חייב לעבוד אופנוען מאומן. כפי שנאמר לא אחת: מי שעולה על אופנוע מן הראוי שיעשה קורס רכיבה המקנה תובנות רבות לרכיבה בטוחה מעט יותר בג'ונגל התעבורתי הישראלי.
נערך לאחרונה על ידי miki; 02-09-2016 בשעה 21:15.
שמע,
רכבתי על תלת גלגלי 27 אלף קילומטר ואלו המסקנות שלי:
על גביש רטוב מורגש היטב היתרון של עוד גלגל מקדימה, גם אם שניהם מאבדים אחיזה התחושה עדייו יציבה מספיק כדי להשתלט בזמן.
בכביש יבש בפניות חדות ופחות הפורנט נותן ביטחון מלא.
על סמך הניסיון שלי התלת גלגלי הרגיש לי בטוח יותר ולדעתי לרוכבת מתחילה שמחפשת בעיקר ביטחות זה בהחלט יכול להתאים.
בנוסף לקורס רכיבה מתקדמת כמובן.
מנהג דביל זה לא יציל אותה אבל בהחלט ישאיר אותה יציבה ויתן הרגשת בטחון.
נערך לאחרונה על ידי shushu; 02-09-2016 בשעה 22:18.
Honda Forza 750
בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'
אתה מנסה לקבל תשובה שאין עליה תשובה של כן ולא.
חלק מהמשתמשים מדווחים על הרגשה בטוחה יותר, חלק מהממצאים
מצבעים על כלי בטוח יותר אבל אף אחד לא טוען זאת בוודאות.
אני מניח שהתשובה היא באמצע אבל לא אני ולא אף אחד אחר מוסמך
לקבוע, כאישיות אינטרנטית ידועה אני בטוח שתדע להגיע למבחיני דרכים
ומאמרים מקצועיים שיתנו לך תשובה טובה יותר.
ואלה שנמצאים פה יכולים לתרום מניסיונם הדל והצנוע לאימא שמודאגת
בצדק.
תשובות מעבדה, רק במעבדה!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
למען הבדיקה אני מוכן לבוא להשוואה אל מול נקסוס 500 בבדיקת מרחקי בלימה.
זה יהיה נחמד אם יתנדבו בעלי MP3 מול X-EVO
כדי להוכיח שיותר שטח מגע של צמיגים יספק בלימה טובה יותר.