ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
אם כבר אז הפרש תרמי קיצוני שפרוש על מרחק כל כך קטן (לא מדובר על צלעות קירור) אמור להיות טראומה לאלומיניום.
(שו קורוזיה? זה שכבת אבץ שמגינה או משהו לא?)
בכל מקרה שמן המנוע צריך להיות בדרגה המתאימה.


אין כמו FUD כדי להשאיר בחיים מיתוסים.
ממתי הפרשי טמפרטורה והשפעתה על מתכות היא מיתוס?
אני מניח שיצא לך יותר מפעם אחת לעמוד ליד רכב \ אופנוע כבויים אחרי נסיעה ארוכה , כל קולות הפצפוצים שאתה שומע אלו מתכות שמתכווצות בחזרה.

הפרשי טמפרטורה קיצוניים לא מומלצים , אני לא טוען שאם תעשה את זה פעם אחת אז ישר תשמיד את המנוע , אבל אם אפשר להמנע מכך אז עדיף.