מנקודת המבט שלי
לאופנוע יומיומי ולא כלי לפרוייקטים,כל עוד אין לו ערך מוסף (אספנות,נדיר יחסית בארץ וכו וכו)
אני משלם 5000 (כולל טיפול גדול פעמיים בשנה) לשנה
זאת אומרת
שכלי שקניתי ב5 אחרי שנה יכול להישרף ולא יהיה אכפת לי כנ״ל לגבי 10-שנתיים וכו וכו
משהו נוסף
פשטות
כל מערכת נוספת שיש באופנוע כמו: abs, בקרות למינהם,תוספות חשמל (פנסים,צגים,שעונים,{במיוחד כאשר התקינו אותם בצורה לא תקינה)
גורמות לבעיות נלוות
לא אומר שabs זאת מערכת לא חשובה אבל אני מעדיף בלי
כן,נעלתי קידמי
אם לא הייתי נועל לעולם לא הייתי בטוח ב100% איפה הסף בלימה שלי (בתנאי אספלט לא מושלמים..)
ואני מאמין שאם הייתי מתחיל את דרכי על אופנוע בעל מערכת abs הייתי נועל קידמי בפעם הראשונה שהייתי עולה על כלי בלי
יש בחור ביוטיוב בעל ערוץ בשם riding with tom אם אני לא טועה
באחד ממאות הסרטונים שלו,חבר שלו שרכב על דיוק 390 עלה לסיבוב על R125 בלי abs
ונעל קידמי בפעם הראשונה
לסיכום
לדעתי:
כמה שיותר פשוט
כמה שיותר נפח (לאמינות ונוחות שיוט)
עד 5000 לשנה כולל טיפול/שניים גדולים (תלוי בקילמוטרג׳)
כמובן שהסכום יכול להשתנות בהתאם למצב/נפח וכו
אני מדבר ספציפית על הgs500 שקניתי לאחרונה בתור ילד בן 17.9 שלומד רוב היום ובשאר היום עסוק בלבזבז כסף באיביי על חלקים לכמה מהנבלות האהובות שלי.


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה