להיפך, במוזרקים המשאבה תמיד עובדת בלי הפסקה כי יש לה לחץ שהיא צריכה לקיים, והלחץ מווסת ע"י שסתום שפורק את העודפים בחזרה למיכל. בלא מוזרקים המשאבה בונה לחץ עד ששסתום הקרב' נסגר ואז היא בעצם לא צריכה לעשות יותר כלום עד שהלחץ יירד, ושמירה על הלחץ לא קריטית בכלל.
אבל זה גם תלוי במבנה המשאבה. אם המשאבה בנויה לעצור כשהיא מגיעה ללחץ מסוים - אז היא תעצור, אם היא בנויה להמשיך לעבוד אבל הלחץ נפרק בה פנימית - אז היא תמשיך לעבוד. אם אתה רוצה - תבדוק את זה עם היד, תוציא את הצינור מהמשאבה לקרב', סגור אותו עם היד, תפעיל את המשאבה ותראה את גובה הלחץ שנבנה והאם זה שהמשאבה ממשיכה לעבוד משנה את הלחץ.
הנה קטע מתוך הפורומים של קאוואסקי:
http://www.kawiforums.com/zx-9r/1195...ml#post1371859
א) זה מסביר למה המשאבה מחוברת לקויל. זאת כנראה הדרך שלהם להוריד את החימום שלה תוך כדי עבודה.
ב) עפ"י הבחור, המשאבה צריכה לעצור כשהיא בונה את הלחץ הנדרש. אצלך היא לא עושה את זה.
מסקנות שלי:
ייתכן והמשאבה שלך בלויה ולא מסוגלת לבנות לחץ כי יש בה דליפה פנימית שמאפשרת לפרוק את הלחץ אחורה. זה מסתדר עם התיאור שלך שבחיבור המקורי המשאבה לא מספקת את כמות הדלק הנחוצה.
פתרונות אפשריים:
פתרון תקין - תשווה עם משאבה תקינה \ תזמין ותחליף, ותחזיר אותה לעבוד מהקויל הראשון (ולא מ-12V קבוע).
פתרון קומבינה - תחבר את המשאבה לעבוד קבוע כמו שחיברת, זה יפצה על פריקת הלחץ הפנימית.
אם תשתמש בפתרון קומבינה - תזכור שזה מגביר את בלאי המשאבה שגם כך כנראה לא מי יודע מה עובדת, תתכונן להחליף אותה מבעוד מועד.


 
			
			 נכתב במקור על ידי Lioresi
 נכתב במקור על ידי Lioresi
					
 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה