סלסלה וצלחת רפידות "מתחרצות" בגלל עומס מהמנוע מה שגורם למצמד לא להפריד או להתחבר באופן מלא בהחזרה.
כתוצאה המצמד נטחן יותר מהר והמנוע לא מנוצל - זה רק ילך ויחמיר מומלץ להחליף את מה שצריך.
מאיזה אזור אתה?
טוב לאחר שהייתי במוסך והוחלף כבל קלאץ , זה השתפר במעט אך בזמן נסיעה אחריי שהמנוע מתחמם יותר קשה למשל להכניס את הניוטרל משתנה מפעם לפעם ( פחות ממה שהיה קודם). , בנוסף לכל היום בבוקר הפעלתי את האופנוע , השארתי אותו בראשון בגלל שהייתי בעלייה כשהדלקתי אותו הכנסתי קלאץ והדלקתי והוא זינק ונכבה לאחר מכן הפעלתי שוב ולא הייתה את הבעיה הזאת שוב .
כשהייתי במוסך נאמר לי שהוחלף מצמד פנימי ורפידות ולא כל המכלולים הקשורים לקלאץ ויש בית קלאץ שלא הוחלף עם חריצים ושבגלל זה זה קורה ולא כדי לי להחליף כי יקר יחסית ולנסוע ככה ולא אמור להיות בלאי לשאר החלקים , עכשיו אני לא סגור על העניין משהו מוכן לעזור פה מה כדי לי לעשות. עזרה בנושא תעזור , תודה.
סלסלה וצלחת רפידות "מתחרצות" בגלל עומס מהמנוע מה שגורם למצמד לא להפריד או להתחבר באופן מלא בהחזרה.
כתוצאה המצמד נטחן יותר מהר והמנוע לא מנוצל - זה רק ילך ויחמיר מומלץ להחליף את מה שצריך.
מאיזה אזור אתה?
הכותרות שלך לא משהו בכלל, ואם יש לך שאלות באותו הנושא - למה לא להחזיק שרשור אחד עם כל השאלות אחת אחרי השניה? כך לפחות יהיה ברור מה הקשר בין הדברים.
אתה מתאר מצב של מגרעות בסלסלת קלאץ'. יכול להיות דבר כזה, כן, הוא קורה עם השימוש, ואפשר חלקית להתגבר עליו אם מפרקים את סלסלת הקלאץ' ופשוט משייפים את המגרעות.