הקסדה הראשונה שלי, הייתה הAGV K4, אותה קניתי לפני 4 שנים בערך.
רכבתי עליה בקטנוע הראשון שהיה לי, ולאחר מכן בויסטרום, כשנה וחצי בערך.
לא אהבתי אותה בכלל, רועשת מאוד, איכות חומר ירודה ביחס למחיר (כ1500+-). מעריך שהK3 עוד פחות טובה ממנה.
בתווך הייתה לי נולן N86 שלא ממש רלוונטית, משום שכיום אני רוכב עם shoei qwest.
הקווסט נחשבת לקסדה הבסיסית של שואי בליין הנוכחי שלהם (למיטב ידיעתי), ומזה כמה חודשים היא נמכרת באביזריון ב1600 ש"ח (צביעה חלקה).
במחיר הזה שהוא די קרוב לתקציב שלך, לדעתי היא שווה כל שקל.
נכון היא לא הכי שקטה ביחס לקסדות יקרות יותר (בהשוואה לNXR למשל), אבל היא נוחה מאוד, שקטה הרבה יותר ביחס לקסדות בתחום המחירים הזה (למעט הRPHA 10 כנראה) בארץ, איכות חומר מעולה, וכבונוס חמישה כוכבים בשארפ (לא פקטור בעיני, בעיני אחרים כן). ואני חושב שבמחיר הזה (לפני שנה עוד עלתה 2450) היא אחת הקסדות שנותנות את התמורה הטובה ביותר לכסף היום (בפרט למי שרוכב על אופנועים עם תנוחה זקופה/קטנועים).
חד משמעית, הקנייה הכי טובה שעשיתי בכל מה שקשור לציוד דו"ג בשנים האחרונות.
לגבי הARAI ACCES 2 ששאלת, לחבר טוב יש אותה, והוא רוכב על טרנסאלפ 700, וטוען שהיא מאוד רועשת לו, ולא הכי נוחה.
אני על הטרנסאלפ שלו רכבתי עם הQWEST שלי (נסיעה לא קצרה), ולא סבלתי מהרעש גם עם משקף פתוח במהירות בינעירונית (הוא לא מסוגל לפתוח אותו מרוב רעש לטענתו).
לא שזו מדידה מדוייקת או משהו, כי יש לא מעט פרמטרים שמשפיעים, אבל זה נותן אינדיקציה מסויימת נראלי...



ציטוט ההודעה בתגובה