כמה עולה להחזיק אופנוע בן 17 ו 260 אלף ק"מ?
בשעה טובה הVFR שלי בן ה17 הגיע לקילומטראז' המופלג יחסית של 260,000
כשהוא אצלי בדיוק 4 שנים.
חבר "אחד שיודע" אמר לי שלא היה עולה עליו.
נעלבתי.
הוא אמר שהמנוע אולי בועט (ותאמינו לי שהוא בועט) אבל מכלולי השילדה כבר עייפים.
איך אתה יודע? שאלתי. לא רכבת עליו.
"אם אתה, הנגר, תפתח אצלי בבית דלת של ארון תוכל לדעת ממה היא עשוייה ומה מצבה
כך אני יודע מה מצב האופנוע שלך מהתרשמות של להזיז אותו כמה מטרים."
אחד שיודע...
אוקיי אז מה במקומו?
GSR הוא אומר לי.
ואני, שהGSR 750 תמיד דיגדג לי את בלוטות החשק ישר נדלקתי!
אשקר אם אומר שאני יכול להרשות לעצמי להשתדרג ככה
אבל העניין הבטיחותי יחד עם מחיר נמוך (62K) ואפשרות של פריסה לתשלומים גורמים לי לחשוב ברצינות על המהלך.
בינתיים דיברתי על הGSR עם "אחד שמבין" שטען שזה אופנוע משעמם והתפלא איך ה"אחד שיודע" בכלל המליץ לי עליו.
אני אוהב אותו מאוד וויזואלית אבל לא רכבתי והרגשתי אותו (את האופנוע כן..).
אז גם אופציות אחרות יכולות לבוא בחשבון בשלב זה של חלומות.
נו, מה תגידו?
(צילום:סמיילי)
![]()
כמה עולה להחזיק אופנוע בן 17 ו 260 אלף ק"מ?
ריספקט. את השלדה אפשר לבדוק בצורה קצת יותר מדוייקת. למה לא VFR חדש יותר? גם אני אוהב את הGSR.
אני לא סופר, נגד עין הרע
וברצינות, למעט טיפולים שוטפים שעכשיו אני כבר עושה בעצמי לא היו תקלות רציניות
(פעם אחת בלבד נתקעתי איתו בגלל מצבר ששבק חיים ולא היה ניתן להניע בדרדור)
לא דיברתי על השילדה אלא על מכלולי השילדה דהינו בולמים בלמים וכו' בהם ניכרים אותות הגיל. השילדה עצמה בסדר.
VFR חדש יותר אכן עלה כאופצייה אבל לא נראה לי שזה הכיוון.
א. אני צריך אופנוע שיעשה לי חיים קשים בשיוט וימתן אותי (נייקד)
ב. שיהיה לו מספיק כח, לפחות כמו הכח אליו אני מורגל
ג. אני מרכיב לא מעט (לפעמים התורנית לא רזה, תלוי בעונה)
ד. בא לי משהו אחר. הVFR אופנוע בןשל@ונה אבל לא השתנה הרבה במאתיים שנה שהוא בשוק והוא גם אופנוע יקר.
ה. בא לי GSR
ו. GSR חדש עולה 62K שאותם אוכל לשלם במקדמה של 50% נניח והיתרה בפריסה
והופ יש לי ביד אופנוע דנדש. גם אופנוע משומש יכול לבא בחשבון בתנאי שהתשלום יהיה פרוס, מה שמגביל אותי לסוכנויות שמציעות סידור כזה.
ז. בא לי לא להיות מוגבל תקציבית אבל זה כבר לא קשור (לא סתם זה סעיף ז)
![]()
נערך לאחרונה על ידי URIEL; 11-08-2016 בשעה 14:58.
אם כבר הונדה נייקד חזק שימתן אותך, מה עם cb1000r?
Tracer 900
אתם לא רואים שהוא נעול??...
צריך קצת חופש וחוליגניות אחרי שנים על כלי כמו vfr ...
לך עם הלב שלך אחי...תחשוב אולי אפילו על z800...גם חיה רעה חבל"ז
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Gsr כלי מדהים משעמם ממש לא (גילוי נאות רוכב על חודש אבל בחודש הזה 2500 ק"מ אולי קצת פחות) ועליתי עליו מcb500f אז אין לי ניסיון עם כלים רציניים אחרים, אבל אותו חבר שקניתי אותו ממנו עבר לvfr 1200f ואומר שכן הgsr לא הכי חזק אבל מאוד מאוד כייף ומהנה.
לא ברור למה אתה מתכוון במשעמם.
קניתי gsr לפני חצי שנה בערך.
חדש מהנילון עלה לי 66.
חווית הקניה בעופר אבניר הייתה מהגרועות שהיו לי.
האופנוע לעומת זאת - עושה בדיוק מה שחשבתי שיעשה.
באופן עקרוני 99% מהזמן - בית/עבודה.
סיבוב קטן בידית יקח אותך מהר קדימה...
בפורומים ובסקירות שבוצעו בחו"ל אומרים שהוא מגיע ל 220 בלי בעיה.
יושב בצורה די טובה על הכביש.
הפידבק נחמד +
הבולמים בסדר גמור וגם הבלמים - וזאת בתנאי שאתה לא מתחפש לרוסי.
המושב האחורי, או יותר נכון מושבון, לא בדיוק בנוי להרכבה,
מה גם שאין למורכבת איפה להניח את הידיים - לא אופנוע שתוכנן לזוגות.
אם יש לך שאלות ספציפיות - שאל.
Z800 כל מילה מיותרת
בתור אחד שדלוק על VFR ומחכה לרשיון כדי לקנות 800, תוכל להסביר לי מה אתה מחפש בGSR שאין לך בVFR? כמובן חוץ מהשנתון שאת זה אני מבין לחלוטין, אבל אני תחת הרושם המבחינת ביצועים הם דיי דומים, חוץ מהפיירינג כמובן שלדעתי הוא בונוס לשימוש יום יומי.
VFR הוא אופנוע נהדר אבל זה ידוע כבר בכל העולם.
אני מאוד מאוד אוהב את המראה שלו.
הוא שמן אבל מהיר, לעתים קרובות מדי הוא מהיר מדי.
ככה זה כשהפיירינג עובד. אני 183 ס"מ ומוצא עצמי משייט במהירויות שיכניסו אותי לכלא בלי לרכון על מיכל הדלק.
בא לי אופנוע קל יותר שאפשר להפליק אותו מצד לצד בקלילות.
הGSR נטול הפיירינג עונה לדרישות שלי ולטעם שלי.
גם יפה גם אופה (צמיגים)
הGSR הוא לא אופנוע קל שמפליק מצד לצד,הוא אפילו די בטטה
אוריאל,אפשר לשאול כמה שווה ישיש כזה היום?
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
260 אלף? בקטנה. ה VFR שלי 184 אלף, עוד 16 ואני מסיים הרצה![]()