סדרה נהדרת, נשארתי כמעט עד 2 בלילה בשביל לראות את הפרק השני.
ואחרי זה לדפדף בקנאה בקטלוג הדגמים העדכניים של החברה, ולהזיל ריר על לואו ריידר מסויים..
סדרה נהדרת, נשארתי כמעט עד 2 בלילה בשביל לראות את הפרק השני.
ואחרי זה לדפדף בקנאה בקטלוג הדגמים העדכניים של החברה, ולהזיל ריר על לואו ריידר מסויים..
שושנה, "סיפורי פוגי" זה פאסה.
אני שוקל להוסיף חוק אוטומאטי במערכת שמאחד את כל השרשורים שיש להם הארלי בכותרת ונפתחו ע"י השושנים.
אני מעדיף להתקל בזומבי שיאכל לי את הראש...ולא אתה וסיפורי הפחים והקירקושים שלך.
גם סבתא וגם הסירוס הזה...לא יכולים על המקורות :
כל ימיי גדלתי בין החכמים, ולא מצאתי לגוף טוב אלא שתיקה; ולא המדרש הוא העיקר, אלא המעשה; וכל המרבה דברים, מביא חטא.
- משנה, סדר נזיקין, מסכת אבות
גדלתי בין חכמים...עדיפה שתיקה...לא המדרש על הארלי הוא העיקר...אלא המעשה, אופנוע יפני שעליו אתה רוכב,
וכל המרבה דברים...מביא לי כאב ראש...וגם ח(ר)טא!!!
אני הייתי מציע פורום הארלי - עם הרשאות של פורום חסומים!
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 15-09-2016 בשעה 23:31.
ואז נשאר עם מגה שרשור אחד. אולי עדיף לפתוח לו סקשן משלו
מן המקורות:
"וְהָיוּ שָׁמֶיךָ אֲשֶׁר עַל רֹאשְׁךָ נְחֹשֶׁת וְהָאָרֶץ אֲשֶׁר תַּחְתֶּיךָ בַּרְזֶל." - דברים כ"ח כ"ג.
"בַּרְזֶל וּנְחֹשֶׁת מִנְעָלֶיךָ וּכְיָמֶיךָ דָּבְאֶךָ." - דברים ל"ג כ"ה.
"כִּי הַר יִהְיֶה לָּךְ כִּי יַעַר הוּא וּבֵרֵאתוֹ וְהָיָה לְךָ תֹּצְאֹתָיו כִּי תוֹרִישׁ אֶת הַכְּנַעֲנִי כִּי רֶכֶב בַּרְזֶל לוֹ כִּי חָזָק הוּא." - יהושוע י"ז י"ח.
"וַיְהִי יְהוָה אֶת יְהוּדָה וַיֹּרֶשׁ אֶת הָהָר כִּי לֹא לְהוֹרִישׁ אֶת יֹשְׁבֵי הָעֵמֶק כִּי רֶכֶב בַּרְזֶל לָהֶם." שופטים א' י"ט
"וַיִּצְעֲקוּ בְנֵי יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי תְּשַׁע מֵאוֹת רֶכֶב בַּרְזֶל לוֹ וְהוּא לָחַץ אֶת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל בְּחָזְקָה עֶשְׂרִים שָׁנָה." שופטים ד' ג'.
ולסיכום:
"מִדַּעְתִּי כִּי קָשֶׁה אָתָּה וְגִיד בַּרְזֶל עָרְפֶּךָ וּמִצְחֲךָ נְחוּשָׁה."
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שעיר, איזו תיבת פנדורה פתחת עכשיו.
שושני יראש ברזל!
אתה כותב את זה כאילו אני אמור להתבייש
במה שטוב לי...
![]()
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
תזלזל כמה שתרצה. אפילו היצירות הסיניות השפיעו לא פחות.
Sent from my LG-D620 using Tapatalk
טובים ממני יש, גרועים ממני יש, כמוני אין!
אז בואו נדבר רגע על זימרה.
מי קבע שלאה שבת, או קורין עלעל זמרות? ולמה דחפו אותן לכל אוזן מדממת?
או נדבר על ברפאלי.
מי הפך אותה לאיקונית הבלתי מעורערת כשיש נשים פי מיליון יותר סקסיות (אסתי גיצבורג או יב"ז אחרי הלידה)
אז פעם דור שלם אונן בקולנוע על "אדם בעקבות גורלו" והברזלים נצרבו לו היטב בקלאבאסה. ובאותה קלבאסה לא היו מילים כמו "אלגוריה" או "אוונגארד" או "פרינג'"
פעם דור שלם אונן מול ספר הזן ואומנות, ומאותן סיבות של הדור מהמשפט הקודם (קרי חורי גבינה שוויצרית בקלבאסה) הוא פסח על פסקאות ודפי הפילוסופיה, וכל מה שהוא יודע הוא לדקלם מובאות שחוקות עד זרא כדוגמת "האספלט המתחלף במהירות סנטימטרים בודדים מכפות הרגליים"
אז שושני יודע לדקלם "הארלי"
זה באמת נשמע כמו לאה שבת מסלסלת אבל יש בי הכלה גם למקרים אבודים כמוהו.
רגע של רצינות?
אף חובב אופנועים אמתי לא יכול להתעלם מהמותג וממה שקרה סביבו במאה וקצת השנים האחרונות.
בדיוק כמו שאי אפשר להתעלם מהווספה החיפושית וחיפושיות הקצב במוזיקה.
אפשר לא לאהוב אפשר לא להתחבר, אבל צריך להכיר ולדעת, בדיוק כמו שיש שומרי מורשת לאופנועים
הבריטים, האיטלקיים, והיפנים.
גם מי שלא אוהב את ה-CB750 לא יכול להתעלם מתרומתו לעולם האופנועים בשנות השבעים, ויש
עוד כמה וכמה אייקונים כאלה.
אז השונאים ימשיכו להשמיץ האוהבים לאהוב והתעשייה לגלגל כסף.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אתה טועה בהשוואה לחיפושית. היא כן (היתה) פורצת דרך קונספטואלית ומכאנית.
וההארלי ... ההארלי הוא בדיוק כמו הטרבאן של הגוש המזרחי,
או אם תרצה ההאארלי לא שונה במאום מה מ.ז. - זה מה שהיה על המדף, ואנשים רכבו. וגם סביב המותג מ.ז. נרקמו סיפורי גבורה של אמיצים.
אז זה מה שהיה לאמריקאים על המדף בשנות החמישים של הצריחה. אז הם צרחו הארלי.
ההארלי לא פורץ דרך בשום צורה. הוא בסך הכל חיקוי של אינדיאן.
אני לא יודע להתייחס לטענה מי קדם למי או מי חיקה את מי, אבל העובדה שאינדיאן לא שרדה את מבחן הזמן.
יש הרבה אופנועים שהורכבו בשנים שונות, מחלקים מהמדף וזה נכון ההארלי האלה נחשבים בצדק לבעייתיים,
משום מה לאספנים בארה"ב יש דווקא חיבה לדגמים האלה והם די מבוקשים כקוריוז, אופנועי הארלי שמתוארכים
לשנים שלפני המלחמה יקרים בטירוף הדגמים החדשים של אחרי המלחמה לאחר שהחברה נקנתה שוב ע"י
המשפחה נחשבים קלאסיים ויקרים להחריד, דגמי המלחמה מבוקשים ע"י סוג אחר של אספנים, נשארנו עם דגמי
תחילת שנות השמונים עד לפתוח מנוע האיבולושיין הנפלא אלה הפכו במשך לפרויקטים מטורפים בגלל המחיר הזול
שלהם, שהפך למרבה הפלא את השוק מחדש והעלה מחירים. אופנועי שנות התשעים במשך שני עשורים ויותר
פשוט הפכו לאופנועים יעילים פשוטים וטובים למי שבעניין (ויש הרבה שלא). אופנוע אמין בניגוד לשם שיצא לו,
פשוט מאוד להחזקה זולה וקלה, ושורד נצחי.
המצחיק הוא שדווקא אתה, שעיר ואפילו המאסטר שרוצים לטפל באופנוע בעצמם ובזול מפספסים פה, בגלל דעות
קדומות ותדמית.
עוד לא נתקלתי באופנוע שמעורר כל כך הרבה אמוציות ורשות עזים לחיוב ולשלילה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!