תוצאות 1 עד 15 מ 66

אשכול: הארלי דיודסון אגדה שהייתה באמת.

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    רגע של רצינות?

    אף חובב אופנועים אמתי לא יכול להתעלם מהמותג וממה שקרה סביבו במאה וקצת השנים האחרונות.
    בדיוק כמו שאי אפשר להתעלם מהווספה החיפושית וחיפושיות הקצב במוזיקה.
    אפשר לא לאהוב אפשר לא להתחבר, אבל צריך להכיר ולדעת, בדיוק כמו שיש שומרי מורשת לאופנועים
    הבריטים, האיטלקיים, והיפנים.

    גם מי שלא אוהב את ה-CB750 לא יכול להתעלם מתרומתו לעולם האופנועים בשנות השבעים, ויש
    עוד כמה וכמה אייקונים כאלה.

    אז השונאים ימשיכו להשמיץ האוהבים לאהוב והתעשייה לגלגל כסף.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    רגע של רצינות?

    אף חובב אופנועים אמתי לא יכול להתעלם מהמותג וממה שקרה סביבו במאה וקצת השנים האחרונות.
    בדיוק כמו שאי אפשר להתעלם מהווספה החיפושית וחיפושיות הקצב במוזיקה.
    אפשר לא לאהוב אפשר לא להתחבר, אבל צריך להכיר ולדעת, בדיוק כמו שיש שומרי מורשת לאופנועים
    הבריטים, האיטלקיים, והיפנים.

    גם מי שלא אוהב את ה-CB750 לא יכול להתעלם מתרומתו לעולם האופנועים בשנות השבעים, ויש
    עוד כמה וכמה אייקונים כאלה.

    אז השונאים ימשיכו להשמיץ האוהבים לאהוב והתעשייה לגלגל כסף.
    אתה טועה בהשוואה לחיפושית. היא כן (היתה) פורצת דרך קונספטואלית ומכאנית.
    וההארלי ... ההארלי הוא בדיוק כמו הטרבאן של הגוש המזרחי,
    או אם תרצה ההאארלי לא שונה במאום מה מ.ז. - זה מה שהיה על המדף, ואנשים רכבו. וגם סביב המותג מ.ז. נרקמו סיפורי גבורה של אמיצים.
    אז זה מה שהיה לאמריקאים על המדף בשנות החמישים של הצריחה. אז הם צרחו הארלי.
    ההארלי לא פורץ דרך בשום צורה. הוא בסך הכל חיקוי של אינדיאן.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
    אתה טועה בהשוואה לחיפושית. היא כן (היתה) פורצת דרך קונספטואלית ומכאנית. היא לא, היא איקוון של התקופה ושל יחסי ציבור מצויינים המינימיינור היא פרצת הדרך להנעה קדמית ומנוע רוחבי.
    וההארלי ... ההארלי הוא בדיוק כמו הטרבאן של הגוש המזרחי, -גם פה אתה שבוי של הזמן שנולדת, אם תסתכל מאה שנה אחורה מי ייסד את המנועים "הגדולים" וסצנת המירוצים בארה"ב תקבל תמונה טובה יותר, ההסטוריה מתחילה בהתחלה ולא כשנולדת.
    או אם תרצה ההאארלי לא שונה במאום מה מ.ז. - זה מה שהיה על המדף, ואנשים רכבו. וגם סביב המותג מ.ז. נרקמו סיפורי גבורה של אמיצים. שוב אתה מדבר על העשור החשוך של הארלי כשנמכרה לגורם חיצוני מחוץ למשפחה.
    אז זה מה שהיה לאמריקאים על המדף בשנות החמישים של הצריחה. אז הם צרחו הארלי. שנות השישים, בשנות הארבעים וחמישים הייתה ממלחמת העולם השנייה הארלי ייצרה כלי רכב מלחמתיים בעיקר ע"י נשים שגויסו למאמץ המלחמתי, משנת 1938 ועד שנת 1945/6 לא היו שינויים ברוב דגמי תעשיית הרכב בארה"ב בגלל המלחמה הפיתוח התבסס רק על דגמים מלחמתיים, אחרי המלחמה באה הפריחה הכללית, ומכירת עודפי צבא, החברה נמכרה ונקנתה שוב רק באמצע שנות השבעים.
    ההארלי לא פורץ דרך בשום צורה. הוא בסך הכל חיקוי של אינדיאן.
    אני לא יודע להתייחס לטענה מי קדם למי או מי חיקה את מי, אבל העובדה שאינדיאן לא שרדה את מבחן הזמן.

    יש הרבה אופנועים שהורכבו בשנים שונות, מחלקים מהמדף וזה נכון ההארלי האלה נחשבים בצדק לבעייתיים,
    משום מה לאספנים בארה"ב יש דווקא חיבה לדגמים האלה והם די מבוקשים כקוריוז, אופנועי הארלי שמתוארכים
    לשנים שלפני המלחמה יקרים בטירוף הדגמים החדשים של אחרי המלחמה לאחר שהחברה נקנתה שוב ע"י
    המשפחה נחשבים קלאסיים ויקרים להחריד, דגמי המלחמה מבוקשים ע"י סוג אחר של אספנים, נשארנו עם דגמי
    תחילת שנות השמונים עד לפתוח מנוע האיבולושיין הנפלא אלה הפכו במשך לפרויקטים מטורפים בגלל המחיר הזול
    שלהם, שהפך למרבה הפלא את השוק מחדש והעלה מחירים. אופנועי שנות התשעים במשך שני עשורים ויותר
    פשוט הפכו לאופנועים יעילים פשוטים וטובים למי שבעניין (ויש הרבה שלא). אופנוע אמין בניגוד לשם שיצא לו,
    פשוט מאוד להחזקה זולה וקלה, ושורד נצחי.

    המצחיק הוא שדווקא אתה, שעיר ואפילו המאסטר שרוצים לטפל באופנוע בעצמם ובזול מפספסים פה, בגלל דעות
    קדומות ותדמית.

    עוד לא נתקלתי באופנוע שמעורר כל כך הרבה אמוציות ורשות עזים לחיוב ולשלילה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    המצחיק הוא שדווקא אתה, שעיר ואפילו המאסטר שרוצים לטפל באופנוע בעצמם ובזול מפספסים פה, בגלל דעות
    קדומות ותדמית.

    עוד לא נתקלתי באופנוע שמעורר כל כך הרבה אמוציות ורשות עזים לחיוב ולשלילה.
    ישנם אופנועים מקוררי אוויר שיש בהם הרבה מעבר להארלי.
    DR, XR למשל שמספקים אמינות ופשטות טיפולים על משקל נמוך יחסית.
    הארלי בעצמם מודים שהמעבר שלהם למאה ה-21 קשה
    ביותר, דווקא בגלל שהלקוחות שלהם נוסטאלגים וצמודים
    לתדמית ולא מתעניינים בשיקולים אחרים.
    מצד שני יש את אלה שרוצים לקבל את התדמית
    ומשחק התחפושות בלי ה"אופי".
    אני לא שונא את אופנועי הארלי בגלל שהם הארלי,
    אלא רק את הפוזה. פוזה כשהיא באה עם
    עוד תוספות זה נחמד. אבל רק פוזה ותדמית?
    לא אוהב.
    את סדרת הספורטסטאר וה-XR אני דווקא
    אוהב, כי יש בהם מעבר לניקלים ושופוני.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

אשכולות דומים

  1. הונדה CBR600 לדורותיו – אגדה דו-גלגלית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 04-09-2016, 10:19
  2. חלום: ROUTE 66 על הארלי-דיווידסון
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 02-08-2016, 20:23
  3. קאסטומים - הארלי או ימאהה
    על ידי miki בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 26-02-2016, 17:56
  4. מחפש חבר'ה על הארלי לרכיבות
    על ידי motorhead בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 15-10-2015, 12:46
  5. תגובות: 43
    הודעה אחרונה: 09-10-2015, 15:53

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO