
נכתב במקור על ידי
Tsachi
מתנצל על ההקפצה לאחר שבוע, אבל לא שמתי לב שהגבת .
אני חיב לתקן אותך , כי אני לא רוצה שיווצר מצב שמי שמתעניין בעבודה, יחפש בגוגל , יגיע לכאן ויקרא את מה שרשמת, יקבל איזה תמונה שחורה מדי על שליחויות בעסקי המזון. אז ככה:
- קטנועים גמורים? זה מאוד תלוי איפה אתה עובד. אני עובד במקום בו הקטנועים מתוחזקים להפליא. כל פיפס קטן מתוקן ביום למחרת כבר.
כמובן שגם עבדתי במקומות שההפך הוא הנכון, ופה אני שוב חוזר למה שאמרתי למעלה:
רוב המקומות עם הזכיינים והעסקים הפרטים - מתקמצנים על תיקונים.
מנהלי רשת - לא חוסכים בדבר. רוצה לרכב בביטחון ? חפש עבודה ברשת מזון, לא מקום פרטי, ותוודא שהמנהל של הסניף אינו זכיין, אלא מנהל בשכר של הרשת.
עכשיו, אתה מתייחס רק לעסקי המזון כאילו בעסקי הדואר, החבילות והלוגיסטיקה, כל הקטנועים במצב דנדש 24/7.. אני אישית לא עבדתי שם מעולם, אבל מכיר לא מעט מעמיתיי שעבדו ושוב, זה תלוי מאוד במקום עצמו, בבוס עצמו , ומשתנה בין עסק לעסק.
- לגבי לנסוע בלחץ, זה כבר תלוי בשליח. אני עם הזמן למדתי להספיק להגיע מהר, אך בטוח. וכן, מפתיע, אבל מהר ובטוח משתלב ביחד, שיש מספיק נסיון, משמעת ואחראיות לרוכב.
- לגבי המובי, לא מסכים איתך בכלל. כנראה מעולם( וטוב שכך) לא נקלעת למצב ובו נאלצת לבלום בלימת חירום איתו, אם כן, מנסיון שלי ושל עמיתיי לנשק למודיי הקרבות והפציעות עם המובי , אני אומר לך בביטחון מלא - סביר שהיית פוגש את האספלט מקרוב.