תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: שליח, אוכל או דואר וכו'?

  1. #1

    שליח, אוכל או דואר וכו'?

    שלום, אני מחפש עבודה בתור שליח ורציתי לשאול מה אתם חושבים על שני סוגי השליחויות?
    מצד אחד שליחויות של דברי דואר/חלקי חילוף ושות' מספקים לך לרוב (לא תמיד) תנאים יותר טובים (אופנוע צמוד/שכר טוב יותר בחלק מן המקרים/שעות עבודה גמישות יותר).
    אבל מצד שני בתור אחד שאין לו יותר מדיי נסיון על הכביש ובתור אחד ששמע עצת חבר שהיה לו קשה להחזיק כל כך הרבה משקל על הכביש (ואני מדבר על חלקי חילוף מכניים כבדים אפילו של פרייבטים).
    ומכיוון האוכל יש גם את היתרונות של הטיפים ואפשר להגיד משקל האופנוע שלא מצריך ממך כוחות פיזיים להשתלט עליו במהירות גבוהה וכו'
    אפשר עצות בבקשה במה יותר כדאי/משתלם/נוח לעבוד?
    *וקראתי אשכולות קודמים לגבי שליחויות שלא תטעו פשוט אפילו לפי האשכולות שקראתי לא הצלחתי לגבש דעה אז אני מבקש עוד פעם לשמוע חוות דעת

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    היי ידידי
    אני חושב שלהיות שליח בגיל צעיר עם נסיון מועט "על הכביש" = מתכון בטוח לצרות.
    אני ממליץ לך למצוא עבודה בתחום אחר. לפחות עד אשר תשיג נסיון הכרחי ברכיבה על קטנוע\אופנוע\רכב ולמידת הכביש והסכנות הצפויות.

    תחשוב על זה ככה אתה מקבל קטנוע מהעבודה
    1.לא סגור בכלל על התקינות המכנית של הקטנוע. בחברת שלחיות הקטנועים מתוחזקים רע בדר"כ.
    2.להוסיף משקלים שלא תורמים ליציבות \התנהגות \בלימה
    3.ועל זה להוסיף לחץ של זמן.(איך שהוא אנחנו תמיד מאחרים)
    4.חוסר נסיון
    5.שעות ארוכות
    6.חם = אין מיגון
    7.כמה סוגר ??? שאלה שמזמינה צרות
    ואני יכל להמשיך
    זה מחדל רציני לקחת נהג חדש\צעיר לספק לו כלי רכב מסוכן(קטנוע) שהוא לא מכיר. לשלוח אותו מהר מהר כאשר יד אחת מחזיקה את הפלאפון למצוא את הרחוב המתאים עם וויז וביד השניה יש סיגריה (-:
    בקיצור שום דבר טוב לא יצא מזה.

  3. #3
    האמת?

    אם אתה לא בטוח בעצמך ואתה מגיע לכאן לשמוע דעה זה רק אומר שלא כדאי לך.
    אני התחלתי שליחויות גם שקיבלתי את הרישיון אבל היה לי ביטחון וידעתי מה אני רוצה.
    אם בכל זאת אתה מחליט ללכת על עבודה מסוג הזה,אל תלך לחלקי חילוף ולא על מזון מהיר...תנסה משלוחים של חבילות קטנות ומעטפות.
    מובי זה לא קטנוע,מובי זה אל.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122
    אני עבדתי לסרוגין כשליח כבר מגיל 16 והיום אני בן 27, עם עשרות אלפי קילומטרים על הכביש כלומר, הרבה נסיון כשליח. אז הנה שתי הסנט שלי:

    - רק אוכל לדעתי. מבחינת כסף והן מבחינת בטיחות עקב העובדה שזה כנראה המשקל הכי קטן שתצטרך לנסוע איתו ביום יום, מה שיוריד את הסיכון האישי שלך על הכביש.

    - עם כל הכבוד, לא מסכים עם החבר'ה מעליי. אני התחלתי בגיל 16 . בלי שום נסיון. פשוט , זה תלוי באופי שלך ובמידת האחריות שלך. תהייה אחראי וזהיר, וסביר להניח שיהייה בסדר. אל תתחיל לרכב בהתלהבות מוגזמת, אל תיקח על עצמך סיכונים מיותרים, אל תיסע באמוק להספיק למשלוח מבלי להסתכל ימינה שמאלה.
    אני נהגתי זהיר, התחלתי בהדרגה והכל היה בסדר.

    -לדעתי אין כמו הנסיון של עבודה כשליח, אם אתה מתכוון לרכוש דו גלגלי לעצמך בעתיד. וגם אם תרכוש רכב, נסיון כשליח ייתן לך המון. כמות הקילומטרים שאתה גומע ביום עבודה, נותנים לך המון. פשוט המון הן מבחינת נסיון, הן מבחינת ביטחון על הכביש, והן מבחינת פיתוח חושים חדים למתרחש סביבך בג'ונגל הסבוך, הערמומי והאורבני הזה שמאיים לטרוף אותך בכל רגע אם לא תעמוד על המשמר.
    היום אני רואה סכנות לפני שהם בכלל מגיעות אליי. וזה גם נתן לי המון חושים חדים גם שאני נוהג ברכב, או הולך ברגל.

    - אני ממליץ בחום לראות סרטוני קומפליישן ביוטיוב של תאונות אופנועים. אתה לומד מהם המון מבחינת עשה ואל תעשה.

    - מבחינת פן גם כלכלי וגם בטיחותי תעבוד רק ברשתות מוכרות וידועות. כמו פיצה האט ודומינוס. רמת התחזוקה של הקטנועים שלהם סה"כ מאוד טובה.לא מתקמצים שם על תיקונים ומסדרים בעיות מהר, מנסיון. עכשיו, שאני אומר רשתות אני מתכוון גם למנהלי סניף שהם לא זכיינים. אני חוזר לא זכיינים. תתרחק מזכיינים כמו מאש. הם לרוב יעדיפו לחסוך כסף על תיקון ולשלוח אותך למות על הכביש. ככה זה. שהכסף יוצא לך מהכיס ויש לך עסק להחזיק, אתה קודם תסתכל על הכסף לצערי.
    ככה היה עם כל זכיין שעבדתי אצלו, וגם אצל הנחמדים שמהם, ועבדתי אצל כמה, היו חוסכים על תיקונים וצמיגים תקינים.
    לא כך המקרה אצל מנהלי רשת. הם שכירים בדיוק כמוך, הכסף שיוצא לתחזוקת הכלים לא יוצא להם מהכיס והם עובדים על פי הדרישות המחמירות של הרשת, ולא על פי הקומבינות של זכיינים. מה שאני אומר מקבל תוקף כפול ומכופל עוד יותר על כל הפיצריות המקומיות והעסקים הפרטיים הקטנים. שם תאכל הכי הרבה קש מהקמצנות של הבוסים (וגם מהטיפים הנמוכים).

    - גם מבחינה כלכלית , זכיינים ומקומות פרטיים לרוב ישחקו לך במשכורת על פי שיטת המצליח. אצל מנהל רשת תקבל מה שמגיע לך על האגורה.
    תתרחק מרשתות קטנות כמו פרגו, פיצה רומא וכאלה. שם חוסכים בהוראות גבוהות מלמעלה וגם הטיפים לא משהו.

    - טיפים - גם, רק רשתות מוכרות ומצליחות. האט, ג'פניקה ודומינוס ממוצע טיפים למשמרת קצרה של 4 שעות עומד על 100 ש"ח.
    למרות שיש כמה מקומות ידועים שהם לא רשת שידעים כמכניסים הרבה טיפים כמו הסוהו בראשון. אבל מקומות אלה מעטים. עדיף בכללי רשת מצליחה ומוכרת.

    - אל תתקמצן על מיגון. אני יודע שזה מעיק במיוחד כשליח, אבל זה ישתלם לך שתגיע הנפילה. והיא תגיע.

    - לא להחזיק פל' בזמן נסיעה ביד אחד ויד שניה על הגז והברקס ביחד. אני יודע שזה מאוד מפתה, וסביר להניח שגם תעשה את זה. אבל אתה תלמד בסוף שתגיע השלילה, ההחלקה או התאונה.

    - להתרחק ממקומות שעובדים עם מובי כמו מאש! קטנוע כל כך לא בטיחותי שמדהים שזה שמעליי מהלל אותו בחתימה שלו. כל ההחלקות שלי היו איתו. על הפעמים שנמרחתי על האספלט ונפצעתי. וכולם נבעו מדבר אחד, נעילת הברקסים שלו. ברקסים פשוט נוראיים ומסוכנים מאוד. כל בלימת חרום, גם במהירות נמוכה, אתה עשוי למצוא את עצמך מרוח על האספלט. בכללי הוא גם מאוד כבד וגבוה, מה שמוריד את תחושת היציבות.
    אני אישית, ממליץ לך לעבוד או עם הקטנועים המעולים של דומינוס, או עם הB bone . הב-בון הוא כל כך יציב ,כל כך נוח וכל כך בטיחותי עם הברקסים המעולים שלו. יש לו סוג של ABS משלו, כל בלימת חירום שבלמתי ויצא לי לא מעט, הוא לא נועל גלגלים ואתה לא מחליק. גם במהירויות מאוד גבוהות על הסקאלה. החיסרון היחיד שלו מבחינת ביטחות, שאין לו פלסטיקה, כך שאם תיפול איתו זה עלול להסתיים רע שתפגוש את הברזלים החשופים שלו.

    - אגב, שתי מינוסים בריאותיים שפחות מדברים עליהם וכדאי שתיקח בחשבון - זה זיהום האויר המתמשך שתהייה חשוף אליו כשליח שיעשנו עלייך מכוניות, והקרינה הרבה מהשמש הישראלית החזקה שתהייה חשוף מאוד אליה אם תעבוד בקרים. בטווח הארוך, טוב לבריאות זה לא.
    משתי הבחינות האלה, עדיף לעבוד רק ערבים:
    אין שמש, ( וגם אתה לא מזיע ופחות חם כך שיותר נח. הרבה יותר.) והתנועה על הכביש קטנה יותר וממשיכה לרדת כל העת בהדרגה עד חצות. כך שפחות מעשנים עלייך. מעבר לזה שגם פחות מכוניות - פחות סיכוי לתאונות והפתעות.
    גם מבחינת טיפים, אגב, ההבדל בין משמרות ערב לבוקר זה שמיים וארץ לטובת הערב.

    ודבר אחרון - קצת כללי בטיחות לרכיבה בטוחה שלמדתי עם הזמן:

    לצערי כללים אלה שאצלי הם כללי ברזל ואמורים להיות אצל כולם, אך לא מיושמים אצל חלק נכבד מקהילת השליחים בפרט וקהילת הדו"ג בכלל.
    1.סע בהתאם לתנאי הדרך. רחובות אורבנים צרים , צפופים ועמוסי מכוניות חונות ופרטים, תוריד מהירות ותהייה ערני לכל רכב חונה שמגיע מצומת, יוצא מחנייה, נהג שהחנה ופותח דלת לכיוון הכביש, הולכי רגל וכלבים משוחררים.

    2. כן כלבים. אני מקדיש להם פסקה שלמה ואתה תדע לצערך בעתיד למה. יש להם קטע לא ברור עם רוכבי דו גלגלי. כשהם רואים אותנו חולפים לפניהם הם לרוב יתפרצו לכיווננו בריצת אמוק מלאה בהתלהבות ונביחות לכל עבר. בנסיון לרדוף אחרייך. מבחינתם אנחנו כנראה כדור משחק כזה שצריך תפוס. תיזהר מהם. בעיקר במושבים קטנים וקיבוצים שם הם לרוב משוחררים חופשי.

    3. לא להיכנס בין שתי מכוניות לעולם. לעולם! רק ורק בזמן עצירה בצומת וברמזור תתקדם בינהם. לא בזמן נסיעה. הם לא רואים אותך. והם עלולים לפנות לכיוון שלך ואתה תימחץ בין שניהם. הם הרבה פעמים גם יפנו מבלי לאותת אז אל תיכנס למצבים האלה. תעקוף רגיל כמו שרכב עוקף. תעבור נתיב בצורה מלאה ותאותת. אני יודע שזה נשמע חנוני משהו, אבל זה ישמור עלייך. צערי זה נכתב בדם.

    4. כלל שנקרא אצלי "כלל טל שביט" שיישמתי לאחר שחקרתי את מותו הטרגי -
    רכב שעומד בשוליים, אוטומטית אם מתאפשר לך תעבור לנתיב השמאלי. אפילו שמאלי קיצוני אם אפשר. ככה שאם לפתע הוא יצא מבלי לאותת או לראות אותך, וזה קורה לא מעט, תהייה רחוק מטווח פגיעה ממנו. אם לא מתאפשר לך, אני במקרה כזה מוריד מהירות בצורה דרסטית תוך הסתכלות כמובן במראות על רכבים מאחוריי תוך כדי. ותוך כדי מסמן לו עם האורות ומצפצף . שיהייה מודע אלייך. ואם הוא בכל זאת ייצא לפתע, יהייה לך יותר מרחק תגובה גדול יותר במהירותת קטנה יותר וגם אם תיפגע , פחות סיכויי לפגיעה קשה במהירות קטנה יותר. במקרים ממש קיצוניים ממש שאני רואה סכנה וודאית מהרכב העומד , אני גם לא יהסס לאותת ימינה לשולים ולעצור עצירה מלאה לפני הרכב העומד.

    כביש דו סטרי צר, ללא הפרדה - תשתדל במידת האפשר לנסוע קרוב לשול הימני. אל תגרד את הרכבים שחולפים מולך. קח מרחק ביטחון מהם. הרבה נהגים ורוכבים כאחד היו בחיים היום אם היו מיישמים את זה.

    יציאה מרמזור/צומת - זכות קדימה שלך או לא , תמידי אבל תמיד תסתכל ימינה שמאלה לפני שאתה מתחיל בנסיעה או תוך כדי יציאה איטית מהמקום. אותי זה הציל ממות ודאי.



    בהצלחה.
    נערך לאחרונה על ידי Tsachi; 14-09-2016 בשעה 14:09. סיבה: שגיאות כתיב ותיקונים קלים

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    לגבי הפסקה האחרונה,לא הגזמת בכלל.. להתרחק כמו מאש בגלל מה? בגלל ניסיון אישי לא טוב?
    הדיאלים אולי נשמר יותר טוב בגלל שהוא בחירה של מגה רשתות ולכן יש חוזה טיפולים עם היבואן.
    בזמן שזכיינים,הרבה פעמים,מעדיפים ללכת על בטוח - נקנה קטנוע אמין ונטפל באופן פרטי,מה שאומר טיפולי רוטינה,אם הקטנוע נוסע ועוצר - לא מתקנים מעבר.

    לגבי המובי,עבדתי עליו שנה וחצי ואני אומר את ההפך,הוא לוקח פניות דיי מהר וגם משדר יציבות לא רעה,הוא זריז בתנועה והבלימה שלו יחסית טובה,הבעיה היחידה איתו שהוא שובר את הגב.

    וכמובן - כל הכבוד על הפירוט וההשקעה!
    רואים שיש לך הרבה ניסיון,רשמת דברים בצורה מאוד מדויקת ונכונה.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 14-09-2016 בשעה 13:09.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    לגבי הפסקה האחרונה,לא הגזמת בכלל.. להתרחק כמו מאש בגלל מה? בגלל ניסיון אישי לא טוב?
    הדיאלים אולי נשמר יותר טוב בגלל שהוא בחירה של מגה רשתות ולכן יש חוזה טיפולים עם היבואן.
    בזמן שזכיינים,הרבה פעמים,מעדיפים ללכת על בטוח - נקנה קטנוע אמין ונטפל באופן פרטי,מה שאומר טיפולי רוטינה,אם הקטנוע נוסע ועוצר - לא מתקנים מעבר.

    לגבי המובי,עבדתי עליו שנה וחצי ואני אומר את ההפך,הוא לוקח פניות דיי מהר וגם משדר יציבות לא רעה,הוא זריז בתנועה והבלימה שלו יחסית טובה,הבעיה היחידה איתו שהוא שובר את הגב.

    וכמובן - כל הכבוד על הפירוט וההשקעה!
    רואים שיש לך הרבה ניסיון,רשמת דברים בצורה מאוד מדויקת ונכונה.
    הרבה תודה על המחמאות. המובי זה גם עניין של טעם וריח אבל שוב, הבלימה שלו ונעילת הגלגים שלו מסוכנת ועל כך אני מניח שגם אתה מסכים. בכל אופן, לאנשים גבוהים הוא יותר נח, לאנשים נמוכים כמוני (1.66) פחות.
    נערך לאחרונה על ידי Tsachi; 14-09-2016 בשעה 14:09.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    איך מגיעים להרבה מצבים של בלימת חירום?
    סע לאט יותר..
    הבלמים של המובי בסדר גמור.
    בקשר לשליחויות, אם בא לך יותר כסף זה האוכל אבל זה בא עם לחץ להגיע מהר וקטנועים גמורים, תעבוד עם שלך עדיף אני הייתי עובד 6 שעות משמרת בהאט נוסע בלחץ 150 ק"מ.
    שליחויות במכון העתקות או חלפים\דואר פחות מלחיץ וסביבה יותר רגועה.. אבל אין טיפים. וגם אתה עושה לפעמים 300-400 ק"מ ביום תלוי במקום העבודה.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    איך מגיעים להרבה מצבים של בלימת חירום?
    סע לאט יותר..
    הבלמים של המובי בסדר גמור.
    בקשר לשליחויות, אם בא לך יותר כסף זה האוכל אבל זה בא עם לחץ להגיע מהר וקטנועים גמורים, תעבוד עם שלך עדיף אני הייתי עובד 6 שעות משמרת בהאט נוסע בלחץ 150 ק"מ.
    שליחויות במכון העתקות או חלפים\דואר פחות מלחיץ וסביבה יותר רגועה.. אבל אין טיפים. וגם אתה עושה לפעמים 300-400 ק"מ ביום תלוי במקום העבודה.
    מתנצל על ההקפצה לאחר שבוע, אבל לא שמתי לב שהגבת .
    אני חיב לתקן אותך , כי אני לא רוצה שיווצר מצב שמי שמתעניין בעבודה, יחפש בגוגל , יגיע לכאן ויקרא את מה שרשמת, יקבל איזה תמונה שחורה מדי על שליחויות בעסקי המזון. אז ככה:

    - קטנועים גמורים? זה מאוד תלוי איפה אתה עובד. אני עובד במקום בו הקטנועים מתוחזקים להפליא. כל פיפס קטן מתוקן ביום למחרת כבר.
    כמובן שגם עבדתי במקומות שההפך הוא הנכון, ופה אני שוב חוזר למה שאמרתי למעלה:
    רוב המקומות עם הזכיינים והעסקים הפרטים - מתקמצנים על תיקונים.
    מנהלי רשת - לא חוסכים בדבר. רוצה לרכב בביטחון ? חפש עבודה ברשת מזון, לא מקום פרטי, ותוודא שהמנהל של הסניף אינו זכיין, אלא מנהל בשכר של הרשת.
    עכשיו, אתה מתייחס רק לעסקי המזון כאילו בעסקי הדואר, החבילות והלוגיסטיקה, כל הקטנועים במצב דנדש 24/7.. אני אישית לא עבדתי שם מעולם, אבל מכיר לא מעט מעמיתיי שעבדו ושוב, זה תלוי מאוד במקום עצמו, בבוס עצמו , ומשתנה בין עסק לעסק.

    - לגבי לנסוע בלחץ, זה כבר תלוי בשליח. אני עם הזמן למדתי להספיק להגיע מהר, אך בטוח. וכן, מפתיע, אבל מהר ובטוח משתלב ביחד, שיש מספיק נסיון, משמעת ואחראיות לרוכב.

    - לגבי המובי, לא מסכים איתך בכלל. כנראה מעולם( וטוב שכך) לא נקלעת למצב ובו נאלצת לבלום בלימת חירום איתו, אם כן, מנסיון שלי ושל עמיתיי לנשק למודיי הקרבות והפציעות עם המובי , אני אומר לך בביטחון מלא - סביר שהיית פוגש את האספלט מקרוב.
    נערך לאחרונה על ידי Tsachi; 27-09-2016 בשעה 00:37. סיבה: שגיאות כתיב ותיקונים קלים

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tsachi צפיה בהודעה
    מתנצל על ההקפצה לאחר שבוע, אבל לא שמתי לב שהגבת .
    אני חיב לתקן אותך , כי אני לא רוצה שיווצר מצב שמי שמתעניין בעבודה, יחפש בגוגל , יגיע לכאן ויקרא את מה שרשמת, יקבל איזה תמונה שחורה מדי על שליחויות בעסקי המזון. אז ככה:

    - קטנועים גמורים? זה מאוד תלוי איפה אתה עובד. אני עובד במקום בו הקטנועים מתוחזקים להפליא. כל פיפס קטן מתוקן ביום למחרת כבר.
    כמובן שגם עבדתי במקומות שההפך הוא הנכון, ופה אני שוב חוזר למה שאמרתי למעלה:
    רוב המקומות עם הזכיינים והעסקים הפרטים - מתקמצנים על תיקונים.
    מנהלי רשת - לא חוסכים בדבר. רוצה לרכב בביטחון ? חפש עבודה ברשת מזון, לא מקום פרטי, ותוודא שהמנהל של הסניף אינו זכיין, אלא מנהל בשכר של הרשת.
    עכשיו, אתה מתייחס רק לעסקי המזון כאילו בעסקי הדואר, החבילות והלוגיסטיקה, כל הקטנועים במצב דנדש 24/7.. אני אישית לא עבדתי שם מעולם, אבל מכיר לא מעט מעמיתיי שעבדו ושוב, זה תלוי מאוד במקום עצמו, בבוס עצמו , ומשתנה בין עסק לעסק.

    - לגבי לנסוע בלחץ, זה כבר תלוי בשליח. אני עם הזמן למדתי להספיק להגיע מהר, אך בטוח. וכן, מפתיע, אבל מהר ובטוח משתלב ביחד, שיש מספיק נסיון, משמעת ואחראיות לרוכב.

    - לגבי המובי, לא מסכים איתך בכלל. כנראה מעולם( וטוב שכך) לא נקלעת למצב ובו נאלצת לבלום בלימת חירום איתו, אם כן, מנסיון שלי ושל עמיתיי לנשק למודיי הקרבות והפציעות עם המובי , אני אומר לך בביטחון מלא - סביר שהיית פוגש את האספלט מקרוב.
    מסכים ומחזק אותך לגמרי. ובמיוחד על שתי דברים:

    1. אפשר להגיע מהר ולנסוע בזהירות - זה לא מתנגש ולא סותר.
    2. המובי הוא פשוט מכה מבחינת בטיחות, ואם זה מובי שבור ולא תקין - אז בכלל דפקט מי שעולה עליו.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    תראה אני למדתי על בשרי.. התהפכתי המון ודווקא כן התהפכתי גם עם מובי.
    צריך להבין שזה כלי לעבודה ולא להשחזות\גירזונים.
    הבלמים בסדר ואפשר להסתדר איתם גם בבלימה חזקה..
    למשל עליתי עם מובי על קצת חצץ דק ולא שמתי לב היה קצת על הכביש.. הטייה קטנה ללא ברקסים טראח אני על הרצפה.
    גלגלים קטנים זה פחות טוב בכללי אבל יש להם את היתרונות שלהם.
    אפשר לסוע בקצב סביר אבל לעולם לא תגיע מהר ברמה של שליחים ילדים ערסים צעצוע מתלהבים ואטאבר.
    אין מה לעשות.
    אפשר להצטדק עד מחר המעסיקים לא מתעיינים בזה.
    אתה חושב שאתה מהיר..
    עד שיש ילד שמוכן לחצות מעברי חציה באופן לא חוקי, לקחת פרסות לא חוקיות, לסוע נגד הכיוון ועל המדרכות ולשרוף אדומים.
    נערך לאחרונה על ידי JohnnyDee; 29-09-2016 בשעה 15:14.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    בסופו של דבר הכל מסתכם במהירות... נסעת על 50-60 ולא על 80? חתכת ביותר מחצי את הסיכוי שלך להיות מעורב בתאונה.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    וגם אם חלילה תיהיה מעורב הסיכויים לנזק גדול פוחתים עם הפחתת המהירות.

אשכולות דומים

  1. סיפור על שליח פיצה
    על ידי ComanDo בפורום אוף טופיק
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 30-06-2016, 14:38
  2. שאלה כללית בקשר לעבודה בתור שליח
    על ידי Drflotz בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 14-06-2016, 15:56
  3. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 08-06-2016, 15:26
  4. עבודה שליח קטנוע אשמח להסברים.
    על ידי nadav בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 11-03-2016, 15:59
  5. דואר רשום מירושלים עם הסיומת h4
    על ידי daniel בפורום אוף טופיק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 07-06-2015, 21:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO