שלום,
האורות בקטנוע שלי מופעלים אוט' עם ההתנעה בשביל למזער מפל מתח (קודם להזין את הסטרטר אח"כ להדליק את האור).
האורות לא נדלקים,אלא אם אני מקצר את הריליי.
הפרובים של הפיקוד מראים 12V כאשר הסוויץ' פתוח ועם ההתנעה יורדים ל 1.2V .
אני מבין שהמצב אמור להיות הפוך.
אני מניח שלריליי הזה יש (-) קבוע ו (+) פיקוד מרגע ההתנעה או בסדר ההפוך.
השאלה איך זה עובד? מאיפה בא החיווי שהמנוע נדלק? מה ECU? ואם כן איך הוא מזהה את זה? פולסים מהפיק אפ?
ואיפה הבעיה של המתח? מינוס מנותק בדרך? אני מניח לפי המתח הנמוך.
תודה לעוזרים,
אם נשארו כאלה כאן.