תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: שאלה למומחי החשמל - פיקוד רילי מהתנעה של המנוע

תצוגה בשכבות

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593

    שאלה למומחי החשמל - פיקוד רילי מהתנעה של המנוע

    שלום,
    האורות בקטנוע שלי מופעלים אוט' עם ההתנעה בשביל למזער מפל מתח (קודם להזין את הסטרטר אח"כ להדליק את האור).

    האורות לא נדלקים,אלא אם אני מקצר את הריליי.

    הפרובים של הפיקוד מראים 12V כאשר הסוויץ' פתוח ועם ההתנעה יורדים ל 1.2V .
    אני מבין שהמצב אמור להיות הפוך.

    אני מניח שלריליי הזה יש (-) קבוע ו (+) פיקוד מרגע ההתנעה או בסדר ההפוך.
    השאלה איך זה עובד? מאיפה בא החיווי שהמנוע נדלק? מה ECU? ואם כן איך הוא מזהה את זה? פולסים מהפיק אפ?

    ואיפה הבעיה של המתח? מינוס מנותק בדרך? אני מניח לפי המתח הנמוך.

    תודה לעוזרים,
    אם נשארו כאלה כאן.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 13-09-2016 בשעה 12:50.

אשכולות דומים

  1. מצולם: שדרוג מערכת החשמל בפייזר 1000 דור 1
    על ידי Meirson בפורום פורום טכני
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 23-08-2016, 13:40
  2. ירקת באזור המנוע והתרמוסטט, אקסבו 250.
    על ידי Bigdevil בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 12-12-2015, 20:21
  3. צקצוקים מאזור המנוע כשקטנוע בעמידה
    על ידי Wasted בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-09-2015, 18:35
  4. תעלומה - המנוע מתנהג מוזר
    על ידי roei daniel בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 05-09-2015, 13:51
  5. פיח בשמן המנוע בזמן עמידה
    על ידי snirw בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 28-08-2015, 22:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO