רק הבהרה קטנה - המאמץ הנקודתי של המנוע בכל פעימת כח הוא כמעט נטו מצערת, אבל צריכת הדלק היא מצערת * סל"ד * פקטור משתנה (גאומטריית יניקה\פליטה, פעולת השסתומים בסל"ד נתון וכו'). הפקטור קשה מספיק כדי שלא ניתן יהיה לקבוע חד-חד-ערכית את צריכת הדלק לכל מקרה נתון, אלא רק למקרים קיצוניים, כפי שסטרלוק הביא למעלה, עם הבדלים של עשרות אחוזים (לא בטוח כמה מקרים כאלה יתרחשו). לרוב, בגלל שההילוכים די צמודים, המעבר מהילוך להילוך לא ישחרר מספיק מהמצערת כדי לפצות על הסל"ד שיתווסף.