עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 20

אשכול: החלפת אגזוז ב gpz 500 (שונה לגמרי)

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    11

    החלפת אגזוז ב gpz 500 (שונה לגמרי)

    אהלן חברים, האגזוז שלי כבר מאוד רקוב (שנת 95 האופנוע) ויש לי אופציה לרכישת אגזוז משומש במצב טוב.

    הבעיה היא שבאופנוע שלי האגזוז הוא 2 ל 2 (מבחינת יציאות) והאגזוז שאני יכול לרכוש הוא 2 סעפות לדוד 1.

    רציתי לדעת אם הדבר יפגע בנסיעה של האופנוע (כוח\הספק) והאם יש משהו לא בריא בדבר..

    תודה מראש.
    חגי.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אולי כן ואולי לא.
    למערכת פליטה יש הרבה השפעה.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    אתה לא אמור להרגיש הרבה הבדל בהתנהגות של המנוע
    למרות מה שטרייבל כתב..אני לא מרגיש הרבה שינוי בהחלפת מערכת פליטה באופנועים האלה
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של TheDevilInside
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    506
    אם תחתוך ותרתח את הסעפת, יהיה בעייתי למנוע, ולהתנהגות. אם תשנה את הספעת הקיימת לזרימת אוויר טובה, או תשנה אותה לגמרי, לא אמורה להיות בעיה.
    שוב, לא לחתוך את אחת היציאות ולרתך אותה..

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ^^^מה??
    הלכת רחוק
    שנות ה80 עברו מזמן.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    אתה לא אמור להרגיש הרבה הבדל בהתנהגות של המנוע
    למרות מה שטרייבל כתב..אני לא מרגיש הרבה שינוי בהחלפת מערכת פליטה באופנועים האלה
    אתה לא מרגיש שינוי כי אתה לא דיינו ולא מכשיר 4 גזים
    אין דרך לדעת איזו תערובת מקבל המנוע, קריאת פלגים זה נחמד אבל סובייקטיבי וממש אי אפשר לדייק בשיטה הזו
    לעשות שינוי כזה בכלי מאוייד זה הימור

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של TheDevilInside
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    506
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    ^^^מה??
    הלכת רחוק
    שנות ה80 עברו מזמן.
    תסביר

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי Meirson צפיה בהודעה
    אתה לא מרגיש שינוי כי אתה לא דיינו ולא מכשיר 4 גזים
    אין דרך לדעת איזו תערובת מקבל המנוע, קריאת פלגים זה נחמד אבל סובייקטיבי וממש אי אפשר לדייק בשיטה הזו
    לעשות שינוי כזה בכלי מאוייד זה הימור

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
    אכפת לי אם הפליטת מזהמים עולה? אכפת לי אם מיציתי כל עשירית כ״ס שנשאר במנוע?
    נשמע טוב,מגיב טוב,פלאגים ושמן נראים טוב,
    למה אמור להיות אכפת למישהו אם המנוע מכוון על דיינו?
    מניע בנגיעה,עומד יפה ועולה יפה בסל״ד,יורד יפה בסל״ד
    מה עוד צריך?
    יותר מזה
    בשבוע הקרוב אני מחליף את האגזוז בgs500 לאחד שאמור להיות קצת פחות רועש
    לא יקרה שום שינוי בהתנהגות או בבריאות המנוע של הכלי
    נערך לאחרונה על ידי R86; 17-09-2016 בשעה 11:20.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי TheDevilInside צפיה בהודעה
    תסביר
    אתה מדבר על מנהג מטומטם שראיתי אצל אופנועים משנות ה80 שעברו תחת הידיים של כמה וכמה מוסכי מדרכה
    לחתוך את הדוד הנוסף (השמאלי בדר״כ) ולרתך את החור שנוצר
    לא עושים דברים כאלה היום,והבחור דיבר על מערכת שלמה 2-1
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    זה ממש חמוד שאצלך הכל פשוט ויפה, בפועל הדברים נראים אחרת, תבדוק בעצמך מה קורה למנוע שעובד עני מדי או להפך

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    מה עוד צריך?
    צריך לא לקשקש אם לא יודעים מה המערכת פליטה עושה,R86 היקר.

    מנוע ומערכת פליטה זה יחידה אחת,יצרן מתכנן את ההתאמה ביניהם בדיוק רב,לעיתים עם פחות כוח ממה שאפשר לעשות מבלי להתחשב בתקני איכות הסביבה אבל עדיין,כל שינוי בקוטר וכל שינוי באורך הם מאוד משמעותיים,לפעמים,בגלל שהם בין היתר משפיעים על התזמון של המנוע.

    סעפת עם תזמון זרימה לא נכון תעכב מילוי,בגלל שגז שרוף יחזור לצילינדר,או תעיף החוצה,לסעפת פליטה,תערובת טרייה והיא לא תידחס.
    עכשיו,כשרוצים לעשות עבודה טובה בתכנון הסעפת,אם בפליטה,אם ביניקה ואפילו כשמתכננים את המעברים בראש,משתמשים במד זרימה.

    מד זרימה מודד כמה נפח עבר בסעפת ובתעלה של השסתום,שבין היתרן מתוכננת לפיו,ביחידת זמן,בגלל שמילוי המנוע גם הוא נמדד ביחידת זמן - זמן הפתיחה של השסתום.

    מי שתכנן או משנה אגזוזים על המדרכה,בלי כלים למדידת זרימה,הוא חאפר והוא לעולם לא יגיע לתוצאה טובה,אם בכלל,בגלל שהוא לא יכול להבין אם השינוי שהוא עשה מועיל או מזיק למילוי.

    זה שהפלאגים טובים וזה שמניע בנגיעה אומר בערך שום דבר על הרצועת כוח,אז,אם לא אכפת לך מהכוח או מהנזק ואתה רוצה רק רעש או עיצוב - פשוט תחתוך את הדוד,תקצר,תעצב,תשים מדבקה של arrow.
    לא וודאי שיהיה נזק למנוע נכון? או שלפי המלים שלך,בכלל אפשר לעשות מה שרוצים אם הפלאגים טובים והמנוע נדלק.

    שאגב,צבע פלאגים בכלל לא מודדים לפי איך שאתה מתאר,או איך שאני מניח שאתה מתאר,כי אתה רוצה לדעת מה התערובת ברכיבה ולא בסרק אחרי שעצרת ושוב,זה בערך אומר שום דבר לגבי כמה זה יעיל\לא יעיל לזרימה של הגזים או של התערובת.


    עכשיו 2,לאור אילוצי הגיל הצעיר שלך,כמה זמן כבר תוכל לרכב בכביש,בשביל באמת להגיד אם יש שינוי לטובה או לרעה?
    לא שדיינו תחת זה בכלל אינדיקציה מי יודע מה.


    תכיר,ככה מי שרוצה לעבוד נכון מתכנן סעפות - flow bench

    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 17-09-2016 בשעה 12:13.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    צריך לא לקשקש אם לא יודעים מה המערכת פליטה עושה,R86 היקר.

    מנוע ומערכת פליטה זה יחידה אחת,יצרן מתכנן את ההתאמה ביניהם בדיוק רב,לעיתים עם פחות כוח ממה שאפשר לעשות מבלי להתחשב בתקני איכות הסביבה אבל עדיין,כל שינוי בקוטר וכל שינוי באורך הם מאוד משמעותיים,לפעמים,בגלל שהם בין היתר משפיעים על התזמון של המנוע.

    סעפת עם תזמון זרימה לא נכון תעכב מילוי,בגלל שגז שרוף יחזור לצילינדר,או תעיף החוצה,לסעפת פליטה,תערובת טרייה והיא לא תידחס.
    עכשיו,כשרוצים לעשות עבודה טובה בתכנון הסעפת,אם בפליטה,אם ביניקה ואפילו כשמתכננים את המעברים בראש,משתמשים במד זרימה.

    מד זרימה מודד כמה נפח עבר בסעפת ובתעלה של השסתום,שבין היתרן מתוכננת לפיו,ביחידת זמן,בגלל שמילוי המנוע גם הוא נמדד ביחידת זמן - זמן הפתיחה של השסתום.

    מי שתכנן או משנה אגזוזים על המדרכה,בלי כלים למדידת זרימה,הוא חאפר והוא לעולם לא יגיע לתוצאה טובה,אם בכלל,בגלל שהוא לא יכול להבין אם השינוי שהוא עשה מועיל או מזיק למילוי.

    זה שהפלאגים טובים וזה שמניע בנגיעה אומר בערך שום דבר על הרצועת כוח,אז,אם לא אכפת לך מהכוח או מהנזק ואתה רוצה רק רעש או עיצוב - פשוט תחתוך את הדוד,תקצר,תעצב,תשים מדבקה של arrow.
    לא וודאי שיהיה נזק למנוע נכון? או שלפי המלים שלך,בכלל אפשר לעשות מה שרוצים אם הפלאגים טובים והמנוע נדלק.

    שאגב,צבע פלאגים בכלל לא מודדים לפי איך שאתה מתאר,או איך שאני מניח שאתה מתאר,כי אתה רוצה לדעת מה התערובת ברכיבה ולא בסרק אחרי שעצרת ושוב,זה בערך אומר שום דבר לגבי כמה זה יעיל\לא יעיל לזרימה של הגזים או של התערובת.


    עכשיו 2,לאור אילוצי הגיל הצעיר שלך,כמה זמן כבר תוכל לרכב בכביש,בשביל באמת להגיד אם יש שינוי לטובה או לרעה?
    לא שדיינו תחת זה בכלל אינדיקציה מי יודע מה.


    תכיר,ככה מי שרוצה לעבוד נכון מתכנן סעפות - flow bench

    עדיין
    לא מרגיש שום הבדל
    קידום הצתה לפי האומץ
    אגזוז לפי הסאונד (והמשקל אבל זה לא קשור)
    קרבורטורים כמה שיותר גדולים בלי לחנוק את המנוע
    כמה שפחות משקל*בוכנות*וכמה*שיותר סל״ד
    עובד נהדר כל פעם בלי דיינו ובלי מכונות שינתחו לי את הביצועים
    להגיד לך שהכל מדע מדוייק? לא
    הרבה ניסיונות כושלים אבל תמיד אני מוצא את הסט אפ הנכון בסופו של דבר
    חלקים טובים,מנוע טוב
    לא יצא רע בסופו של דבר
    אני עולה על האופנוע והוא נוסע לטעמי?
    לא מתחמם,לא משהק לא מגמגם,בלי בורות ובלי כאבי ראש
    כל 3000 אלף קמ מחליף שמן וזה הכל
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    תמשיך ככה ותעשה מה שבא לך רק חלאס להפיץ מידע לא מדויק
    רוצה לשחק בהימורים? חופשי אבל אל תגרום לאחרים להאמין שזו הדרך הנכונה
    כל תגובה שלך רק ממחישה כמה אתה חושב שאתה יודע, כמה חשוב לך להראות שאתה יודע וכמה חסר נסיון אתה באמת
    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של TheDevilInside
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    506
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    אתה מדבר על מנהג מטומטם שראיתי אצל אופנועים משנות ה80 שעברו תחת הידיים של כמה וכמה מוסכי מדרכה
    לחתוך את הדוד הנוסף (השמאלי בדר״כ) ולרתך את החור שנוצר
    לא עושים דברים כאלה היום,והבחור דיבר על מערכת שלמה 2-1
    קשה לי להאמין שבן אדם יקנה סעפת יעודית תחליפית לgpz95 (יש כזאת בכלל? בזמנו חיפשתי ולא מצאתי) במחיר של האופנוע. דווקא נראה לי שהוא התכוון לאופציה הגרועה של לחתוך ולרתח.הוא דיבר על אגזוז 2ל1,לא סעפת.
    ועוד דבר.. שנות ה80? לא עושים דברים כאלה היום? תתפלא, אתה לא יכול להיות יותר רחוק ממציאות!

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163
    תרכיב צנרת של er5, זה אותו הדבר


    Sent from my iPhone using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. באג במערכת - כל פעם אני מחובר בתור משתמש שונה
    על ידי omer בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 07-09-2016, 10:32
  2. MT-09 החלפת אגזוז
    על ידי guyklainer בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 14:05
  3. החלפת אגזוז
    על ידי elad606 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-04-2016, 09:15
  4. החלפת אגזוז fmf בדרוזי לאגזוז מקורי
    על ידי Idodrz בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-04-2016, 13:06
  5. שוב שאלת ערבוב שמן עם צמיגות שונה
    על ידי Yarden12@ בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-12-2015, 10:53

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO