אולי כן ואולי לא.
למערכת פליטה יש הרבה השפעה.
אהלן חברים, האגזוז שלי כבר מאוד רקוב (שנת 95 האופנוע) ויש לי אופציה לרכישת אגזוז משומש במצב טוב.
הבעיה היא שבאופנוע שלי האגזוז הוא 2 ל 2 (מבחינת יציאות) והאגזוז שאני יכול לרכוש הוא 2 סעפות לדוד 1.
רציתי לדעת אם הדבר יפגע בנסיעה של האופנוע (כוח\הספק) והאם יש משהו לא בריא בדבר..
תודה מראש.
חגי.
אתה לא אמור להרגיש הרבה הבדל בהתנהגות של המנוע
למרות מה שטרייבל כתב..אני לא מרגיש הרבה שינוי בהחלפת מערכת פליטה באופנועים האלה
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
אם תחתוך ותרתח את הסעפת, יהיה בעייתי למנוע, ולהתנהגות. אם תשנה את הספעת הקיימת לזרימת אוויר טובה, או תשנה אותה לגמרי, לא אמורה להיות בעיה.
שוב, לא לחתוך את אחת היציאות ולרתך אותה..
^^^מה??
הלכת רחוק
שנות ה80 עברו מזמן.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
אכפת לי אם הפליטת מזהמים עולה? אכפת לי אם מיציתי כל עשירית כ״ס שנשאר במנוע?
נשמע טוב,מגיב טוב,פלאגים ושמן נראים טוב,
למה אמור להיות אכפת למישהו אם המנוע מכוון על דיינו?
מניע בנגיעה,עומד יפה ועולה יפה בסל״ד,יורד יפה בסל״ד
מה עוד צריך?
יותר מזה
בשבוע הקרוב אני מחליף את האגזוז בgs500 לאחד שאמור להיות קצת פחות רועש
לא יקרה שום שינוי בהתנהגות או בבריאות המנוע של הכלי
נערך לאחרונה על ידי R86; 17-09-2016 בשעה 11:20.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
זה ממש חמוד שאצלך הכל פשוט ויפה, בפועל הדברים נראים אחרת, תבדוק בעצמך מה קורה למנוע שעובד עני מדי או להפך
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
צריך לא לקשקש אם לא יודעים מה המערכת פליטה עושה,R86 היקר.
מנוע ומערכת פליטה זה יחידה אחת,יצרן מתכנן את ההתאמה ביניהם בדיוק רב,לעיתים עם פחות כוח ממה שאפשר לעשות מבלי להתחשב בתקני איכות הסביבה אבל עדיין,כל שינוי בקוטר וכל שינוי באורך הם מאוד משמעותיים,לפעמים,בגלל שהם בין היתר משפיעים על התזמון של המנוע.
סעפת עם תזמון זרימה לא נכון תעכב מילוי,בגלל שגז שרוף יחזור לצילינדר,או תעיף החוצה,לסעפת פליטה,תערובת טרייה והיא לא תידחס.
עכשיו,כשרוצים לעשות עבודה טובה בתכנון הסעפת,אם בפליטה,אם ביניקה ואפילו כשמתכננים את המעברים בראש,משתמשים במד זרימה.
מד זרימה מודד כמה נפח עבר בסעפת ובתעלה של השסתום,שבין היתרן מתוכננת לפיו,ביחידת זמן,בגלל שמילוי המנוע גם הוא נמדד ביחידת זמן - זמן הפתיחה של השסתום.
מי שתכנן או משנה אגזוזים על המדרכה,בלי כלים למדידת זרימה,הוא חאפר והוא לעולם לא יגיע לתוצאה טובה,אם בכלל,בגלל שהוא לא יכול להבין אם השינוי שהוא עשה מועיל או מזיק למילוי.
זה שהפלאגים טובים וזה שמניע בנגיעה אומר בערך שום דבר על הרצועת כוח,אז,אם לא אכפת לך מהכוח או מהנזק ואתה רוצה רק רעש או עיצוב - פשוט תחתוך את הדוד,תקצר,תעצב,תשים מדבקה של arrow.
לא וודאי שיהיה נזק למנוע נכון? או שלפי המלים שלך,בכלל אפשר לעשות מה שרוצים אם הפלאגים טובים והמנוע נדלק.
שאגב,צבע פלאגים בכלל לא מודדים לפי איך שאתה מתאר,או איך שאני מניח שאתה מתאר,כי אתה רוצה לדעת מה התערובת ברכיבה ולא בסרק אחרי שעצרת ושוב,זה בערך אומר שום דבר לגבי כמה זה יעיל\לא יעיל לזרימה של הגזים או של התערובת.
עכשיו 2,לאור אילוצי הגיל הצעיר שלך,כמה זמן כבר תוכל לרכב בכביש,בשביל באמת להגיד אם יש שינוי לטובה או לרעה?
לא שדיינו תחת זה בכלל אינדיקציה מי יודע מה.
תכיר,ככה מי שרוצה לעבוד נכון מתכנן סעפות - flow bench
![]()
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 17-09-2016 בשעה 12:13.
עדיין
לא מרגיש שום הבדל
קידום הצתה לפי האומץ
אגזוז לפי הסאונד (והמשקל אבל זה לא קשור)
קרבורטורים כמה שיותר גדולים בלי לחנוק את המנוע
כמה שפחות משקל*בוכנות*וכמה*שיותר סל״ד
עובד נהדר כל פעם בלי דיינו ובלי מכונות שינתחו לי את הביצועים
להגיד לך שהכל מדע מדוייק? לא
הרבה ניסיונות כושלים אבל תמיד אני מוצא את הסט אפ הנכון בסופו של דבר
חלקים טובים,מנוע טוב
לא יצא רע בסופו של דבר
אני עולה על האופנוע והוא נוסע לטעמי?
לא מתחמם,לא משהק לא מגמגם,בלי בורות ובלי כאבי ראש
כל 3000 אלף קמ מחליף שמן וזה הכל
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
תמשיך ככה ותעשה מה שבא לך רק חלאס להפיץ מידע לא מדויק
רוצה לשחק בהימורים? חופשי אבל אל תגרום לאחרים להאמין שזו הדרך הנכונה
כל תגובה שלך רק ממחישה כמה אתה חושב שאתה יודע, כמה חשוב לך להראות שאתה יודע וכמה חסר נסיון אתה באמת
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
קשה לי להאמין שבן אדם יקנה סעפת יעודית תחליפית לgpz95 (יש כזאת בכלל? בזמנו חיפשתי ולא מצאתי) במחיר של האופנוע. דווקא נראה לי שהוא התכוון לאופציה הגרועה של לחתוך ולרתח.הוא דיבר על אגזוז 2ל1,לא סעפת.
ועוד דבר.. שנות ה80? לא עושים דברים כאלה היום? תתפלא, אתה לא יכול להיות יותר רחוק ממציאות!
תרכיב צנרת של er5, זה אותו הדבר
Sent from my iPhone using Tapatalk