ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
צריך לא לקשקש אם לא יודעים מה המערכת פליטה עושה,R86 היקר.

מנוע ומערכת פליטה זה יחידה אחת,יצרן מתכנן את ההתאמה ביניהם בדיוק רב,לעיתים עם פחות כוח ממה שאפשר לעשות מבלי להתחשב בתקני איכות הסביבה אבל עדיין,כל שינוי בקוטר וכל שינוי באורך הם מאוד משמעותיים,לפעמים,בגלל שהם בין היתר משפיעים על התזמון של המנוע.

סעפת עם תזמון זרימה לא נכון תעכב מילוי,בגלל שגז שרוף יחזור לצילינדר,או תעיף החוצה,לסעפת פליטה,תערובת טרייה והיא לא תידחס.
עכשיו,כשרוצים לעשות עבודה טובה בתכנון הסעפת,אם בפליטה,אם ביניקה ואפילו כשמתכננים את המעברים בראש,משתמשים במד זרימה.

מד זרימה מודד כמה נפח עבר בסעפת ובתעלה של השסתום,שבין היתרן מתוכננת לפיו,ביחידת זמן,בגלל שמילוי המנוע גם הוא נמדד ביחידת זמן - זמן הפתיחה של השסתום.

מי שתכנן או משנה אגזוזים על המדרכה,בלי כלים למדידת זרימה,הוא חאפר והוא לעולם לא יגיע לתוצאה טובה,אם בכלל,בגלל שהוא לא יכול להבין אם השינוי שהוא עשה מועיל או מזיק למילוי.

זה שהפלאגים טובים וזה שמניע בנגיעה אומר בערך שום דבר על הרצועת כוח,אז,אם לא אכפת לך מהכוח או מהנזק ואתה רוצה רק רעש או עיצוב - פשוט תחתוך את הדוד,תקצר,תעצב,תשים מדבקה של arrow.
לא וודאי שיהיה נזק למנוע נכון? או שלפי המלים שלך,בכלל אפשר לעשות מה שרוצים אם הפלאגים טובים והמנוע נדלק.

שאגב,צבע פלאגים בכלל לא מודדים לפי איך שאתה מתאר,או איך שאני מניח שאתה מתאר,כי אתה רוצה לדעת מה התערובת ברכיבה ולא בסרק אחרי שעצרת ושוב,זה בערך אומר שום דבר לגבי כמה זה יעיל\לא יעיל לזרימה של הגזים או של התערובת.


עכשיו 2,לאור אילוצי הגיל הצעיר שלך,כמה זמן כבר תוכל לרכב בכביש,בשביל באמת להגיד אם יש שינוי לטובה או לרעה?
לא שדיינו תחת זה בכלל אינדיקציה מי יודע מה.


תכיר,ככה מי שרוצה לעבוד נכון מתכנן סעפות - flow bench

עדיין
לא מרגיש שום הבדל
קידום הצתה לפי האומץ
אגזוז לפי הסאונד (והמשקל אבל זה לא קשור)
קרבורטורים כמה שיותר גדולים בלי לחנוק את המנוע
כמה שפחות משקל*בוכנות*וכמה*שיותר סל״ד
עובד נהדר כל פעם בלי דיינו ובלי מכונות שינתחו לי את הביצועים
להגיד לך שהכל מדע מדוייק? לא
הרבה ניסיונות כושלים אבל תמיד אני מוצא את הסט אפ הנכון בסופו של דבר
חלקים טובים,מנוע טוב
לא יצא רע בסופו של דבר
אני עולה על האופנוע והוא נוסע לטעמי?
לא מתחמם,לא משהק לא מגמגם,בלי בורות ובלי כאבי ראש
כל 3000 אלף קמ מחליף שמן וזה הכל