עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 35

אשכול: נידנוד על ציר האורך בעת רכיבה בכביש מפותל ועקיפה

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    אני מאמין שהגברת תקבל אותך עם כל כלי שהוא.
    אני לא רכבתי על הגולדווינג אבל אני מתרחק מכל מה שמזכיר לי קאסטום.
    לעניות דעתי תחזור למה שמוכר לך ומוכח כולל הRT וחבורתם.
    לגבי קצב הרכיבה פשוט (טוב לא כלכך פשוט) נצטרך להתאפק גם כך משטרת ישראל חזרה לעשות קופה מעבירות "איכות" כמו מהירות בכביש שש.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    את נושא המתלים ניתן לבדוק ולפתור בקלות יחסית, כמו שדיברנו במפגש בשישי.

    האם ברכיבה בשתיים עדיין קיימת התופעה באותה חריפות?
    מתי בדקת לאחרונה לחץ אוויר בצמיגים מול הוראות היצרן?

    לפני הכל הייתי מחליף שמן במזלג הקדמי ובודק שוב, העלות שולית וזה חלק מטיפול
    שוטף.

    לגבי החלפת האופנוע, הזמן את האישה לשיחה נחמדה רצוי בפאב או מסעדה טובה על כוס יין.
    הסבר לה אחד לאחד עד כמה האופנוע הזה אינו מתאים לך, הבטח לה שתקנה אחר רק אחרי
    שהיא תיתן הסכמה אליו. ותתאים לה מעיל חדש. תראה איך היא משתכנעת.
    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 22-11-2016 בשעה 14:28.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #3
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    אני מאמין שהגברת תקבל אותך עם כל כלי שהוא. שמע ... זה מתפרש לכל מיני כיוונים, ולא הפסקתי לצחוק כשקראתי את המשפט ...
    אני לא רכבתי על הגולדווינג אבל אני מתרחק מכל מה שמזכיר לי קאסטום. אבל זו מכונת תיור מדהימה למי שרוכב הרבה ... וכמי שרכב על המקבילה של ב.מ.וו אני מניח שהמכונה הזו מדהימה לרכיבה... חוץ מזה, GL הוא האופנוע היחיד שזוגתי מסכימה לעשות עליו טרייד כנגד ה XV.

    לעניות דעתי תחזור למה שמוכר לך ומוכח כולל הRT וחבורתם. אני מחכה שתגבש דיעה ותרכב רכיבה נורמאלית עם ה GTL - תעלה את רשמיך בעניין .GTL + RT הם שני אופנועים שאני לוקח בחשבון עם עדיפות קלה ל RT רק ואך ורק בגלל שעוד לא מצאתי מוסך נורמלי לכל אופנוע שאינו BMW. לצערי, ממה שאני נתקלתי רשימת ה "לא נכנס יותר למוסך הזה " מתארכת יותר ויותר מפעם לפעם... ב BMW לא היו לי שום הפתעות.
    לגבי קצב הרכיבה פשוט (טוב לא כלכך פשוט) נצטרך להתאפק גם כך משטרת ישראל חזרה לעשות קופה מעבירות "איכות" כמו מהירות בכביש שש. אתם הירושלמים גורמים לאורחים שלכם להיות פוטוגניים בכל קרן רחוב בזכות מצלמות מהירות שפזורות בכל חור אפשרי ...
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    את נושא המתלים ניתן לבדוק ולפתור בקלות יחסית, כמו שדיברנו במפגש בשישי. כן, אעשה זאת.

    האם ברכיבה בשתיים עדיין קיימת התופעה באותה חריפות?לא באותה חריפות, אבל כן, התופעה קיימת אולי בגלל שהבולמים מכווצים בגלל המשקל.
    מתי בדקת לאחרונה לחץ אוויר בצמיגים מול הוראות היצרן? צמיגים הוחלפו ביום שישי האחרון, אני בודק כמעט כל שבוע לחץ. כשירדתי מירושלים בשישי, הוא שידר לי באותם נדנודים שאוריד מהירות למרות שרכבתי במהירות די סבירה...

    לפני הכל הייתי מחליף שמן במזלג הקדמי ובודק שוב, העלות שולית וזה חלק מטיפול
    שוטף. לא בטוח שהעלות שולית... זה עניין של להערכתי נע בין 1000 - 2000 ש"ח עם כל הפירוקים. זה לפחות המחיר שראיתי בכתבה כאן באתר.
    לגבי החלפת האופנוע, הזמן את האישה לשיחה נחמדה רצוי בפאב או מסעדה טובה על כוס יין. ממממ .. שנינו לא שותים ולא מעשנים ....
    הסבר לה אחד לאחד עד כמה האופנוע הזה אינו מתאים לך, הבטח לה שתקנה אחר רק אחרי
    שהיא תיתן הסכמה אליו. ותתאים לה מעיל חדש. תראה איך היא משתכנעת.
    זוגתי יודעת שאני לא אוהב את ה XV אבל היא מאוהבת בו. עקרונית בגלל הפקקים ועלויות התדלוק אני מתכנן לחזור לרכיבה על אופנוע כבעבר, כשלא הייתי נוגע כמעט ברכב. הייתי רוכב בכל מזג אוויר ולא משנה מהו...ברד כבד או שרב אימתני.

    בעבודה לא מתלהבים מתדלוק קטנוע חשמלי מהשקעים שלהם. לא קיבלתי - לא, אבל גם לא קיבלתי - כן ... כרגע הם "דנים" אם זה כן או לא ... ממתין לתשובתם...

    אז , מאחר ואני לא מבקש טובות ולא מתחנן לעולם, התכנית היא למכור את הרכב שלי ולקנות RT או GTR*** או משהו אחר גדול וחזק שיודע לגמוע מרחקים גדולים בבינעירוני בלבד, כי זה תחום המחייה שלי.
    בסופי שבוע ה XV יטייל טיולים קלים... ובמהלך השבוע ארכב על הכלי האחר ולא XV. ואולי, זוגתי תתאהב בכלי הנוסף ונוכל לטייל בו למרחקים גדולים בלי כל מיני הפסקות טוסיק, נדנודים על צירי אורך, הטיות מגוחכות, ורכיבה איטית יחסית ובעיקר רועשת וחמה ...
    כרגע יושב על הגדר, לא מחליט כלום...


    *** בלי לנקוב בשמות , בלי רמזים (כמו לדוגמה שהבחור גר על פסגת הר ), והס מלהזכיר שגם הוא היה ממאוכזבי הקאסטום (אתם לא יודעים במי מדובר ... נכון ? ) ... ממתין שמישהו שהוא יעלה את רשמיו איך ה GTR ...

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי miki צפיה בהודעה
    זוגתי יודעת שאני לא אוהב את ה XV אבל היא מאוהבת בו. עקרונית בגלל הפקקים ועלויות התדלוק אני מתכנן לחזור לרכיבה על אופנוע כבעבר, כשלא הייתי נוגע כמעט ברכב. הייתי רוכב בכל מזג אוויר ולא משנה מהו...ברד כבד או שרב אימתני.

    בעבודה לא מתלהבים מתדלוק קטנוע חשמלי מהשקעים שלהם. לא קיבלתי - לא, אבל גם לא קיבלתי - כן ... כרגע הם "דנים" אם זה כן או לא ... ממתין לתשובתם...

    אז , מאחר ואני לא מבקש טובות ולא מתחנן לעולם, התכנית היא למכור את הרכב שלי ולקנות RT או GTR*** או משהו אחר גדול וחזק שיודע לגמוע מרחקים גדולים בבינעירוני בלבד, כי זה תחום המחייה שלי.
    בסופי שבוע ה XV יטייל טיולים קלים... ובמהלך השבוע ארכב על הכלי האחר ולא XV. ואולי, זוגתי תתאהב בכלי הנוסף ונוכל לטייל בו למרחקים גדולים בלי כל מיני הפסקות טוסיק, נדנודים על צירי אורך, הטיות מגוחכות, ורכיבה איטית יחסית ובעיקר רועשת וחמה ...
    כרגע יושב על הגדר, לא מחליט כלום...


    *** בלי לנקוב בשמות , בלי רמזים (כמו לדוגמה שהבחור גר על פסגת הר ), והס מלהזכיר שגם הוא היה ממאוכזבי הקאסטום (אתם לא יודעים במי מדובר ... נכון ? ) ... ממתין שמישהו שהוא יעלה את רשמיו איך ה GTR ...

    ויסטרום 650 מספיק כדי לגמוע מרחקים בנוחות ובמהירות. ויסטרום 1000 יותר ממספיק.
    בהמות הטורינג הגדולות שדברת עליהן, אלה אופנועים שבתנאים של ישראל כבר לא עונים על שום דרישה פרקטית. קונים אותם כי רוצים, לא כי צריכים.
    כמובן, שאם יש לך את היכולת - FJR1300/GTR1400/BMW RT הם כלים מעולים.
    אבל אם ההחלטה הזאת כבדה מידי, ובא לך להוציא פחות בקניה ובתחזוקה - ויסטרום 1000, ק.ט.מ אדוונצ'ר 1050 ובטח MT-09 TRACER הם כלים מעולים, שיודעים לגמוע קילומטרים מהר ובנחת, תוך שמירה על עלויות סבירות.
    ואם המטרה היא אופנוע שפשוט עושה את העבודה (שמעתי כאן משהו על שקעי טעינה), ומספק פאן תוך כדי, בלי הצורך להוכיח שום דבר לאף אחד - ויסטרום 650/MT-07 .TRACER הם עולים חצי מבהמות הטורינג הכבדות, עלויות האחזקה שלהם סבירות - והם יודעים לתת עבודה גם בכביש ישר, וגם בכביש מפותל.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    מבטיח שירשור מדוקדק על הענק.
    מאחר והיו המון רוחות צד בדרך לעיר הקודש החוויה הראשונית הייתה לנווט ספינה מעופפת.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    מיקי הדאגת אותי בזה כשאמרת לא שותים, מעשנים אני עוד יכול לקבל...

    לגבי יאכטת המירוצים שלי ינון, אני חושב שבסופו של יום (או שנה) צריך לבדוק את העלות הכספית של ההחזקה.
    יותר מדי כלים כאלה למכירה לטעמי, והשמועות מדברות על סכומים כבדים שמחליפים ידיים במוסכים.

    עדיין הייתי בודק אצלך את כיוון המתלים, אולי חופש במסביי הכידון, ועלות החלפת שמן היא לא צריכה להיות כזאת
    יקרה, תבדוק לעומק.

    מעבר לזה בשבוע הבא נבדוק לך את האופציה לגולדווינג ושאלוקים יעזור לנו. - רן
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    במהלך השבוע אני רוכב כ14 קילומטר ביום ( בית עבודה).
    מסבי כידון הוחלפו לפני שרכשתי ולאחר הבדיקה ביקשתי שלא ירכיבו ויעשו טיפול (כולל שסתומים).
    חלפים יש מלא ברשת רק צריך סבלנות שיגיעו כך שבשוטף עם תיכנון נכון לא תהיה בעייה.
    בלת"מים נרכב על הb4.
    כן האופנוע הזה דורש המון עבודה בטיפול גדול ( אם הבנתי נכון יש להטות את המנוע כדי להגיע לפלגים וכמובן טון של פלסטיק).
    חלפים בעולםמלא זולים אבל ניתן לחיות עם זה.
    אגב מצאתי פיירינג מלא חדש ב3000 שקל.
    בכל מקרה ערכתי רשימת קניות שאני אסחב איתי מארה"ב כך שאהיה מכוסה לשנים הקרובות.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    Kkatkov
    אני אחלוק עלייך הrt של במוו מאוד זול בתחזוקה וכלי מאוד נוח וזריז.
    אתה כניראה מתבלבל בינו לבין ה1600gtl

    Rt זה כלי התיור האולטימטיבי לישראל.
    זול מאוד בתחזוקה קלילי יחסית ,לא גדול מידי ועדיין עם המוון פינוקים




    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    Kkatkov
    אני אחלוק עלייך הrt של במוו מאוד זול בתחזוקה וכלי מאוד נוח וזריז.
    אתה כניראה מתבלבל בינו לבין ה1600gtl

    Rt זה כלי התיור האולטימטיבי לישראל.
    זול מאוד בתחזוקה קלילי יחסית ,לא גדול מידי ועדיין עם המוון פינוקים




    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    האופנוע עצמו עולה כמעט 170K, וירידת הערך השנתית שלו בהתאם. זה גם נכנס לסעיף העלויות, כי לרוב - אחרי כמה שנים, מי שקנה חדש יירצה לשדרג את האופנוע שהתבלה (גם אם תוחזק היטב) באחד חדש יותר, ואת פער המחירים צריך להשלים מהכיס.

    עריכה: עפ"י הטבלה שפורסמה בדו"גרי (בפולגז, משום מה, לא מפרסמים יותר) - מחירי הטיפולים ל-RT:
    טיפול עלות
    1,000 759 ש"ח
    10,000 671 ש"ח
    20,000 1,702 ש"ח
    30,000 671 ש"ח
    40,000 1,702 ש"ח

    אכן לא יקר יחסית לקונקורנציה. פחות מהיפאנים. ואללה, סטרלוק, צדקת.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 24-11-2016 בשעה 16:46.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    הארטי לא מתחרה בקונקורציה בכלל.
    הגיטיאל 1600 מתחרה בקונקורציה וגם הוא זול בהרבה בתחזוקה.

    הארטי זה 1200 דמוי הגמל של המשטרה בתצורה של תיור, זה אופנוע יחסית לא יקר אם אני לא טועה סביב ה150 אלף מאובזר
    כ 120 סוסים, צריכת דלק מעולה של סביב ה1 ל 20
    נוחות מעולה ,איבזור מעולה
    משקל סביר מאוד של כ230 קילו רטוב ומאובזר.
    מרכז כובד נמוך וכלי זריז
    וגם הכלי יחסית קטן הרבה יותר קטן מהקונקורציה הוא יותר בגודל הויסטרום 1000

    אם יכלתי להרשות לעצמי כלכלי כבר הייתי על rs שזה אותו דבר כמו הארטי רק בגירסאת ספורט תיור


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    הארטי לא מתחרה בקונקורציה בכלל.
    הגיטיאל 1600 מתחרה בקונקורציה וגם הוא זול בהרבה בתחזוקה.

    הארטי זה 1200 דמוי הגמל של המשטרה בתצורה של תיור, זה אופנוע יחסית לא יקר אם אני לא טועה סביב ה150 אלף מאובזר
    כ 120 סוסים, צריכת דלק מעולה של סביב ה1 ל 20
    נוחות מעולה ,איבזור מעולה
    משקל סביר מאוד של כ230 קילו רטוב ומאובזר.
    מרכז כובד נמוך וכלי זריז
    וגם הכלי יחסית קטן הרבה יותר קטן מהקונקורציה הוא יותר בגודל הויסטרום 1000

    אם יכלתי להרשות לעצמי כלכלי כבר הייתי על rs שזה אותו דבר כמו הארטי רק בגירסאת ספורט תיור


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    אולי אני לא מעודכן - אבל לפי המבחן שפורסם, מדובר בכ-270 ק"ג (כנראה רטוב + מזוודות) ותג מחיר של 167K.
    http://fullgaz.co.il/%D7%9E%D7%91%D7...D7%95-r1200rt/
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אולי אני לא מעודכן - אבל לפי המבחן שפורסם, מדובר בכ-270 ק"ג (כנראה רטוב + מזוודות) ותג מחיר של 167K.
    http://fullgaz.co.il/%D7%9E%D7%91%D7...D7%95-r1200rt/
    צודק זה 230 יבש, עדיין זה הכייון שלשלם הוא מכוון הויסטרום 1000,וכאלה
    הבהמה הגדוחה שלהםצזה ה1600 שזה המתחרה בקונקורסיה

    שעיר שוב פעם אתה כניראה לא רכשתה חלפים מיבואנים אחרים. דלק הם הצדיק בסדום כרגע בתחום
    לא הם לא נותנים מחור טוב מספיק בחלק מהמקרים אבל ברוב המקרים וככלל הם זולים בהרבה מהיבואנים המקבילים.
    אגב בגלל שהסוארנה בידי עופר אבניר ויש חפיפה של חלפים בין במוו להסאקוארנה אתה יכול בכיף להשוות עלויות על חלק זהה
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  13. #13
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    קודם כל כשאני מדבר על RT אז לא חדש, אלא שנתון 2007.. החזקתי 2 BMW אחד מסדרת ה- K מרובעי הצילינדר , ואחד מסדרת ה- R בוקסר. מה שחשוב באמת (לי) זה לא רק עלות הטיפול, אלא מי מטפל באופנוע. ב BMW כל תיקון אצל האלכסים היה טיפול סופי ומוחלט. לא זכור לי שחזרתי ולו פעם אחת על ריג'קטים, מה שאני לא יכול לומר על האופנועים הקודמים שלי...
    רן: GL1800 : אם יתאפשר טרייד במחיר שיראה לי סביר אז מחליף, לא מתכונן להכנס להרפתקאות פיננסיות אם לא. וגם ... היבואן שלו זה מאיר* אותו אני מתעב עד עמקי נשמתי.
    העלתם כאן כמה אפשרויות מעניינות שלא חשבתי עליהן לפני כן... דוגמת "ויסטרום 1000, ק.ט.מ אדוונצ'ר 1050 ובטח MT-09 TRACER" .
    חשבתי גם לכיוון ואראדרו שיש כרגע באישימוטו (*אבל הבנתי שהאחזקה שלו יקרה ) או סופר טנרה שנמצא בטרייד של BMW ... מה שמטריד בסופר טנרה הוא ויברציות עליהן קראתי. בזמנו היה לי XTZ750 והויברציות הובילו אותי לנימול ידיים אם לא הייתי עוצר כל כ 50 ק"מ ...
    אז... מחפש אופנוע שלא מתנדנד על ציר האורך, יודע לקבל הטייה נחמדה, לא יקר מידי באחזקה , ויודע לגמוע עשרות ק"מ ויותר ביום.
    כפי שכתבתי מקודם:
    1. החלטתי לא להחליט כרגע.
    2. בעבודה עדיין בודקים בעניין החשמלי...
    3. נתתם לי רעיונות נוספים ומעניינים...

  14. #14
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    מיקי אם יש לך חיבה לב.מ.וו ומצאת מוסך
    שאתה מרגיש בו בבית (האלכסים זה גוטה גוטה),
    אז למה שלא תלך על איזה GS מהשנתונים
    האחרונים של קירור האוויר?
    ייתן לך בדיוק את מה שאתה מחפש.

    מבין אופנועי התיור זה אחד האופנועים הפשוטים והזולים
    (יחסית) לתחזוקה.
    הבעיה היחידה היא מחיר החלפים בארץ (מחירי דלק מוטורס),
    אבל תמיד יש לך את האופציה להזמין מחו"ל (לא
    בעיה להזמין מאנגליה כל מה שצריך) ולהמתין מעט
    ואז אתה מסודר.
    נערך לאחרונה על ידי שעיר בגב"ב; 26-11-2016 בשעה 09:20.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  15. #15
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי שעיר בגב"ב צפיה בהודעה
    מיקי אם יש לך חיבה לב.מ.וו ומצאת מוסך
    שאתה מרגיש בו בבית (האלכסים זה גוטה גוטה),
    אז למה שלא תלך על איזה GS מהשנתונים
    האחרונים של קירור האוויר?
    ייתן לך בדיוק את מה שאתה מחפש.

    מ
    למעשה עניתי על השאלה בשרשור של לוקי - "התחדשתי" ...
    נוחות תפעול + אמינות של מנועי בוקסר היא דבר שאין עליו מחלוקת.
    מצד שני, אם אני קונה כלי משומש, הרי שברוב המקרים הוא חצה את רף ה 100K ק"מ.
    ראיתי שבמטרו מבצעים על ER6F מהניילון בסכום בו אני יכול לקנות 2/3 RT ו GS משנתון 2006-2007 ...
    אני מאוד מתלבט אם לקנות משומש או חדש במחיר התפשרות בנפח.
    לא סגור על כלום, והזמן לא פועל לטובתי בגלל שאני מוכר את הרכב.

אשכולות דומים

  1. סדקים בכביש וחוסר היציבות שהם גורמים
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 29-07-2016, 00:55
  2. כמה ניתן לרכב עם גלגלי שטח בכביש
    על ידי geko02 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 02-04-2016, 17:24
  3. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-11-2015, 16:55
  4. החלקה בתוך האוניברסיטה בשל עבודות בכביש.
    על ידי Tartaruga בפורום פורום משפטי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 16-11-2015, 14:35
  5. שאלה , איך הexc 250 בכביש ?
    על ידי dayanz בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 25-07-2015, 14:16

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO