האופנוע עצמו עולה כמעט 170K, וירידת הערך השנתית שלו בהתאם. זה גם נכנס לסעיף העלויות, כי לרוב - אחרי כמה שנים, מי שקנה חדש יירצה לשדרג את האופנוע שהתבלה (גם אם תוחזק היטב) באחד חדש יותר, ואת פער המחירים צריך להשלים מהכיס.
עריכה: עפ"י הטבלה שפורסמה בדו"גרי (בפולגז, משום מה, לא מפרסמים יותר) - מחירי הטיפולים ל-RT:
טיפול עלות
1,000 759 ש"ח
10,000 671 ש"ח
20,000 1,702 ש"ח
30,000 671 ש"ח
40,000 1,702 ש"ח
אכן לא יקר יחסית לקונקורנציה. פחות מהיפאנים. ואללה, סטרלוק, צדקת.



ציטוט ההודעה בתגובה
