קודם כל כשאני מדבר על RT אז לא חדש, אלא שנתון 2007.. החזקתי 2 BMW אחד מסדרת ה- K מרובעי הצילינדר , ואחד מסדרת ה- R בוקסר. מה שחשוב באמת (לי) זה לא רק עלות הטיפול, אלא מי מטפל באופנוע. ב BMW כל תיקון אצל האלכסים היה טיפול סופי ומוחלט. לא זכור לי שחזרתי ולו פעם אחת על ריג'קטים, מה שאני לא יכול לומר על האופנועים הקודמים שלי...
רן: GL1800 : אם יתאפשר טרייד במחיר שיראה לי סביר אז מחליף, לא מתכונן להכנס להרפתקאות פיננסיות אם לא. וגם ... היבואן שלו זה מאיר* אותו אני מתעב עד עמקי נשמתי.
העלתם כאן כמה אפשרויות מעניינות שלא חשבתי עליהן לפני כן... דוגמת "ויסטרום 1000, ק.ט.מ אדוונצ'ר 1050 ובטח MT-09 TRACER" .
חשבתי גם לכיוון ואראדרו שיש כרגע באישימוטו (*אבל הבנתי שהאחזקה שלו יקרה ) או סופר טנרה שנמצא בטרייד של BMW ... מה שמטריד בסופר טנרה הוא ויברציות עליהן קראתי. בזמנו היה לי XTZ750 והויברציות הובילו אותי לנימול ידיים אם לא הייתי עוצר כל כ 50 ק"מ ...
אז... מחפש אופנוע שלא מתנדנד על ציר האורך, יודע לקבל הטייה נחמדה, לא יקר מידי באחזקה , ויודע לגמוע עשרות ק"מ ויותר ביום.
כפי שכתבתי מקודם:
1. החלטתי לא להחליט כרגע.
2. בעבודה עדיין בודקים בעניין החשמלי...
3. נתתם לי רעיונות נוספים ומעניינים...


ציטוט ההודעה בתגובה
