ציטוט נכתב במקור על ידי miki צפיה בהודעה
למעשה עניתי על השאלה בשרשור של לוקי - "התחדשתי" ...
נוחות תפעול + אמינות של מנועי בוקסר היא דבר שאין עליו מחלוקת.
מצד שני, אם אני קונה כלי משומש, הרי שברוב המקרים הוא חצה את רף ה 100K ק"מ.
ראיתי שבמטרו מבצעים על ER6F מהניילון בסכום בו אני יכול לקנות 2/3 RT ו GS משנתון 2006-2007 ...
אני מאוד מתלבט אם לקנות משומש או חדש במחיר התפשרות בנפח.
לא סגור על כלום, והזמן לא פועל לטובתי בגלל שאני מוכר את הרכב.

חד משמעית חדש או כמעט חדש (יד 1 מתחת ל10K ק"מ).

מהסיבה הפשוטה שככל שאופנוע יהיה משומש יותר יש משמעות
כלכלית ופיזית לכל ק"מ שעבר.

וזה מתחיל בדברים הקטנים וממשיך לדברים הגדולים והיקרים.

לכל חלק חלק יש אורך חיים ספור ניתן להאריך אותו קצת בתחזוקה
נכונה וטובה אבל אי אפשר לברוח מזה לחלוטין.

יש כלים שההחזקה שלהם יקרה יותר ויש כאלה שפחות, תמיד תהיה
תלוי מוסך וזמינות חלקים.

אם תנקה את הרכישה הזאת עד שיתפנה לך יותר כסף למשהו מהלב.
לך על משהוא חדש אמין וטוב שייתן לך שקט נפשי וכלכלי לכמה שנים.

תתחזק תתמקם ברצונות ואז תוכל לקנות כלי פחות פרקטי ויותר גחמה.

מעט מאוד אופנועים אם בכלל משלבים את שני הדברים ביחד וגם נחשקים
בעיניי הרוכש לרוב זו פשרה בין שתי הקצוות.

ותמיד הרוכב מוותר על משהו בכדי לקבל משהו אחר. - רן