מכיוון שזה בסך הכל 125 סמ"ק, אני הייתי ממליץ ללכת על זה עם השוק החזק ביותר שזה הג'וי רייד.
ותקנה יד שנייה, חבל לבזבז כסף על חדש שאין הבדל בינו לבין אחד שנת 2015-2016 יד ראשונה.
אהלן,
במידה ואני מעוניין לקנות קטנוע חדש לרשיון דרגה A2, 125 סמ"ק, איזה מהבאים עדיף (תקציב 15K-18K):
נסיעות בעיקר עירוניות, ופעמיים בשבוע בין עירוניות (באר שבע - שדרות)
1. קימקו ג'י דינק
2. הונדה PCX
3. סאן יאנד ג'וי רייד
4. TGB X-MOTION
מעבר למה עדיף מבחינת נוחות נסיעה, אם אפשר להתייחס גם למה יותר נמכר...
תודה!
מכיוון שזה בסך הכל 125 סמ"ק, אני הייתי ממליץ ללכת על זה עם השוק החזק ביותר שזה הג'וי רייד.
ותקנה יד שנייה, חבל לבזבז כסף על חדש שאין הבדל בינו לבין אחד שנת 2015-2016 יד ראשונה.
דעה אחרת, ברשותכם,
הג'וירייד נחות מבחינה דינאמית ובטיחותית (שלדה, מתלים, בלמים) מהאחרים.
הוא הכי סחיר אך גם הכי גניב.
ההונדה ברמה גבוהה אך פחות מהיר משאר האופציות שהעלית.
הקימקו טוב והtgb עם נפח אכסון ענק מתחת לכסא והתנהגות כביש שובבה ומשרת בטחון גם יחד.
לא משנה באיזה כלי תבחר, חשוב מאוד לטפל בזמן ולא להזניח תקלות אם קורות. זה מה שישמור על הקטנוע תקין לאורך זמן ועליך בטוח.
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
ההבדל בין יד ראשונה לשניה שנת 15-16 הוא 2-3 אלף, האם זה שווה את הסיכון בקניית כלי יד שניה?
במידה ולא אקנה את הג'וי רייד, האם אתה חושב שלא אצליח למכור אותו, נניח בעוד שנה-שנתיים?
איזה כלי עדיף מבחינת הדרישות שרשמתי למעלה? ובנוסף גם מה יימכר בקלות בעוד שנה-שנתיים?
כולם יעמדו בדרישות העירוניות שלך בכיף,
כולם יסבלו בבין עירוני,
ממליץ על רכיבות מבחן על הכלים אצל היבואנים השונים.
כך תוכל למדוד ולראות שהוא מתאים לך.
* ברכיבות המבחן תשתדל לחזור על אותו מסלול בכדי להשוות בין הכלים בתנאי דרך זהים. עירוני ובינעירוני.
סחיר ביותר הוא הסאן יאנג, הסחיר פחות מכולם - כנראה הtgb
ואגב, אם ה pcx בא בחשבון, למה לא הnmax של ימאהה? הוא יהיה המתאים והמהיר מכולם, לדעתי.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
ה nmax כלי מאוד חדש בארץ, כנראה זו הסיבה שאין משומשים למכירה.
לא אומר כלום על הסחירות שלו, בטח שלא בעוד שנה שנתיים.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
הוא די חדש בשוק ולכן עוד לא תראה אותו ביד 2.
אא"לט, כתבת שאתה רוצה חדש או כמעט חדש, לדעתי אם אתה מתכוון להחזיק אותו ליותר משנתיים ו/או לק"מ מרובה ההפרש מתבטל מול אחזקה.
הnmax הוא קטנוע חדיש וחזק ומגיע עם ABS כסטנדרט (זה חשוב), שווה בדיקה לדעתי..
לגבי עניין הגובה ונוחות הישיבה - שוב - רק רכיבת מבחן תענה על השאלה![]()
נערך לאחרונה על ידי rusty james; 19-09-2016 בשעה 20:54. סיבה: לאתר של בועז מגיע הודעה משל עצמו
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
בנוסף לכל שנאמר בשרשור,
לינק לאתר מידע על קטנועים.CO.IL
http://katnoim.co.il/?s=125&lang=en
הרבה מידע על כל הקטנועים בישראל! באדיבות בועז בר the one & only
נערך לאחרונה על ידי rusty james; 19-09-2016 בשעה 20:52.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
[קניה] קטנוע יד 01 - זו כותרת לא עניינית - תשתדל להבא.
לי יש nmax 7 חודשים כבר-אדום וסקסי.
בכללי-אני מרוצה מאוד, בעיר זה כמו לרכב על מובי מבחינת עבירות ותמרונים.
חסכוני מאוד מאוד בדלק, ממוצע של 47 ק"מ לליטר (בדוק).
אין הרבה מקום אכסון מתחת למושב.
Abs-טוב שיש לא יצא לי לחוות את המערכת למזלי.
אני בגובה 1.85 לא מרגיש בעיה בגובה, קצת אולי בכיוון המראות.
טווח טיפולים כול 6000 שזה מאוד מכובד.
אם יש שאלה ספציפית מעבר, מוזמן בכיף.
נערך לאחרונה על ידי matanbar26; 20-09-2016 בשעה 20:29.
מתנייד על XEVO 125
14.6 כ"ס
טיפול כל 6K
קנייה זולה כיד שנייה
וכל מילה מיותרת...
היה לי גוייריד ומאוד נהניתי ממנו אבל טיפול אצלו זה כל 3 אלף שזה מאוד צפוף..
הייתי שוקל ללכת על ההונדה..