אתה מזין 8 שנים, כלומר מאז שיש לך רישיון לדו"ג. אאל"ט, אכן לכ"ס אין השפעה על המחיר. מעל 250 סמ"ק המחיר הוא מחיר מקסימום.
אני מתנצל מראש אם זה כבר עלה פה, אבל אני מזמין אתכם לנסות לחפש משהו שקשור לביטוח בפורום דו גלגלי ולראות כמה תוצאות מתקבלות. (:
לשאלתי, אני בן 29, בעל רישיון נהיגה מגיל 17 (12 שנים)
לפני 8 שנים הוצאתי A2
והיום אספתי בעיניים קורנות את הA1 הטרי שלי.
בחיפוש אחר אופנוע כמובן שנושא הביטוח (ימי שמם) עולה מיד.
השאלה שלי היא - במחשבון של הפול, איזה וותק אני מזין? וותק נהיגה מלא (12) או בהתאם לרישיון החדש (0)?
מעבר לזה, שמתי לב שלכ"ס אין שום השפעה על המחיר. הגיוני?
שאלת בונוס**
האופנוע שאני הולך עליו כנראה הוא EN500 של קאוואסאקי. עפ"י היצרן, חלק מהנתונים בעלי 50 כ"ס וחלק 46.
האם יש לזה משמעות או שמה שמשנה זה רק אם הרישיון רכב הוא L2/L3?
הכוונה היא יכול להיות מצב שיש את האופנוע במודל 1995 שלפי היצרן בעל 50 כ"ס אבל רשום L2 ברישיון וניתן לרכיבה עם רישיון A1?
תודה לכולם ושבת שלום ומבורכת!
אתה מזין 8 שנים, כלומר מאז שיש לך רישיון לדו"ג. אאל"ט, אכן לכ"ס אין השפעה על המחיר. מעל 250 סמ"ק המחיר הוא מחיר מקסימום.
אבל למה להסתבך למה? ?
לוחצים על זה =>
ומקבלים הסבר:
מספר השנים בהן היה הנהג הצעיר ביותר הצפוי לנהוג ברכב, מורשה לנהוג ברכב מאותו הסוג בישראל
כי זה לא ברור אם אותו הסוג זה אופנוע או אותו הסוג זה A2 A1 A?
נגיד ונולדתי עם רישיון שייט ואני סקיפר, זה נחשב?
מדובר בוותק רשיון על הסמ"ק/כ"ס הרלוונטים.
אכן לא ברור.
הנה שרשור שפתחתי בנושא בתחילת השנה: http://fullgaz.co.il/forums/showthre...95%D7%AA%D7%A7
תודה רבה לכל העונים!
עזרתם לי מאוד.
חג שמח ושנה טובה לכולנו!