תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: איך מסירים ניילון אשר נדבק לאגזוז ניקל/נירוסטה

צפייה משולבת

  1. #1
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496

    איך מסירים ניילון אשר נדבק לאגזוז ניקל/נירוסטה

    עם שני אגזוזי ניקל-נירוסטה ענקיים, מגיעות הצרות!
    נדבק לי הכיסוי של האופנוע, ניילון כלשהו מצופה בקוולאר (שאמור להיות עמיד לחום!) על האגזוז.
    איך מסירים את הדברים האלה מבלי לשרוט את הנירוסטה? ובמקרה ואצטרך לשייף עם צמר פלדה עדין (שיטה עובדת מתוך ניסיון), שכן יגרום שריטות עדינות ושטחיות, איך ניתן לתקן את הנזקים?

    תודה,

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    Wd 40 ניסית?
    Tracer 900

  3. #3
    Member הסמל האישי של shay-p
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    דרום
    הודעות
    141
    רעיון שעלה לי...
    יש את הספריי אויר לניקוי מחשבים. ברגע שמרססים איתם כשהמיכל הפוך, הם מקפיאים את אותה נקודה שמרססים עליה.
    יכול להיות שהקפאה תעזור להפרדה בין החומרים?
    אחרי זה עם סנו רב מתכת אפשר לנקות יסודית את הנקודה...

    או לרסס wd40, לתת לו לעבוד בערך 5 דק' ולהתחיל לקלף לאט לאט...
    Aprilia Tuono APRC 2013

    APRILIA

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    שורטים את כל שאר האגזוז למראה אחיד

  5. #5
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    ציטוט נכתב במקור על ידי dudybou צפיה בהודעה
    שורטים את כל שאר האגזוז למראה אחיד
    רעיון מבריק
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  6. #6
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    כנראה שאסיר את החתיכות הגסות בעזרת מקל עץ ואת השאריות בעזרת צמר פלדה 0000 ותרסיס wd40. נקווה לטוב. בקשר לשריטות העדינות (והמעצבנות שיישארו), כנראה שאצטרך לעשות פוליש כרום או מילוי או מה שלא יהיה בקרוב. הזמנתי כמה תכשירים ומוצרים מאיביי, אך אין לי מושג איך עושים זאת.
    יש בעלי מקצוע באזור חיפה שעושים זאת?
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    נסה את זה :

    -ניקוי ידני של מה שאפשר מבלי לפגוע באגזוז

    -חימום האגזוז (תניע את האופנוע לכמה דק ..) ולעבור עם מטלית עם אציטון/טינר 21/נפט על האיזור .

    ייתכן שהאציטון\טינר לא יעשו עבודה טובה כל כך ויש אומרים שהנפט עובד הכי טוב , אבל אין לי מושג מאיפה היום ניתן להשיג נפט .

    עשה זאת באיזור מאוורר ובמשנה זהירות , כפפות ואפילו נשמית מומלצים ביותר . אתה לא רוצה לנשום את האדים של החומרים הללו ובטח שלא לקבל כוויה .

    ניתן לעבוד עם סקוצ'ברייד , זה משאיר שריטות (כמו עם הצמר פלדה) .

    יש גם צמר מפלדת אל חלד , בכל מקרה , לא מומלץ להשתמש בצמר פלדה רגיל על נירוסטה זה גורם לזיהום עדין של האיזור ולהופעת חלודה , אז אם כבר חשבת להשתמש - רק בצמר פלדת אל חלד .

    בשני המקרים (סקוצ' וצמר פלדת אל חלד) לשפשף בכיוון הליטוש ואח"כ יש להשתמש במשחת ליטוש (פסטה) ו\או פוליש למתכת בשביל גימור מבריק\חלק .

    חשוב לציין : אחרי השימוש בחומרים כימיים (אציטון טינר וכו ) כלשהם - לשטוף עם מים וסבון ואח"כ עם מים את המתכת ולייבש .

    מעולם לא ניסיתי זאת ורוב המידע מובא מ :

    פורום מחו"ל
    הוראות ניקוי לנירוסטה
    קארספורום
    נערך לאחרונה על ידי zx2r; 22-07-2015 בשעה 10:06.

  8. #8
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    עדכון: מתברר שכאשר הקוולאר מתקרר על הכרום, הוא מתקלף די בקלות ולא נדבק. בכל זאת, נשארו המון שאריות פלסטיק דבוקות.
    השתמשתי בצמר פלדה 0000 רגיל (אין לי מושג איך להשיג אל-חלד) ספוג ב- dw40 לאחר חימום האגזוז לכמה דקות, והתוצאה הייתה מאכזבת!!
    לאחר ניקיון במטלית רכה יבשה, עברתי לשלב הבא: שימוש במשחת פוליש מסוג peek (מוצר בריטי - תמונה מצורפת). מרחתי שכבה דקה עם מטלית ושייפתי בעיגולים עד שכל הלכלוך ירד. לאחר מכן ניגבתי טוב טוב עם מטלית רכה יבשה. התוצאה טובה מאוד, הברק חזר אך שריטות הצמר פלדה עדיין נראים והחלק אינו מבריק "כמו מראה" בדומה לשאר האגזוז!
    יש הצעות לשיפור? כי כרגע אני חושב על לגשת לבעל מקצוע. Peek-100g.jpg
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
    עדכון: מתברר שכאשר הקוולאר מתקרר על הכרום, הוא מתקלף די בקלות ולא נדבק. בכל זאת, נשארו המון שאריות פלסטיק דבוקות.
    השתמשתי בצמר פלדה 0000 רגיל (אין לי מושג איך להשיג אל-חלד) ספוג ב- dw40 לאחר חימום האגזוז לכמה דקות, והתוצאה הייתה מאכזבת!!
    לאחר ניקיון במטלית רכה יבשה, עברתי לשלב הבא: שימוש במשחת פוליש מסוג peek (מוצר בריטי - תמונה מצורפת). מרחתי שכבה דקה עם מטלית ושייפתי בעיגולים עד שכל הלכלוך ירד. לאחר מכן ניגבתי טוב טוב עם מטלית רכה יבשה. התוצאה טובה מאוד, הברק חזר אך שריטות הצמר פלדה עדיין נראים והחלק אינו מבריק "כמו מראה" בדומה לשאר האגזוז!
    יש הצעות לשיפור? כי כרגע אני חושב על לגשת לבעל מקצוע.
    זה בגלל עומק השריטות , אתה צריך לעלות במספר הגריגטים של הליטוש בכדי להגיד לתוצאה הרבה יותר חלקה .
    ובשביל להסביר יותר טוב : זה על נירוסטה .

    הוא אומנם הגיע רק עד 120 אך העדיפות להגיע גבוה יותר לאיזור ה 600 . ככל שתעלה יותר ככה התוצאה תהיה יותר טובה .
    השריטות חייבות להיות באותו כיוון והעליה הדרגתית.
    החומר שהוא שם על המברשת ליטוש (מהבד) זאת הפסטה (נראה כמו בלוק דקה 0:48 בסרטון ) .

  10. #10
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    וואו! נראה מצוין. תכל'ס, זה מה שאני צריך כרגע, והמצב ההתחלתי אצלי אפילו יותר טוב. אבל, קצת גדול עליי מבחינת הכלים.
    יש סדנה/בעל מקצוע בצפון (או אפילו במרכז) שיכול לעשות זאת?
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

אשכולות דומים

  1. exhaust plug - פלאג לאגזוז
    על ידי oradul בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-01-2016, 13:49
  2. מחפש כיסוי לאגזוז קימקו ויויו
    על ידי eliya59 בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-09-2015, 12:57
  3. חלקים לאגזוז לאוונצ׳י sbk.
    על ידי Shahaf 46 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-06-2015, 13:50
  4. המלצה לאגזוז לחץ לג'וי מקס 300
    על ידי bennypin בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-06-2015, 16:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO