בודק נושא דומה אז הנה עוד כמה כלים שעלולים להיות מועמדים:
CBF1000
ER6F
FZ1
FZ8
CB650F
אלה הספורטיביים. אם אתה פתוח לישיבה זקופה אז יש בנוסח וורסיס, ויסרטרום וכדומה עוד מגוון כלים.
אהלן. עד עכשיו רכבתי על אופנועי נייקד ולאחרונה התחלתי לעשות טיולים ארוכים שגרמו לי להבין שהגיע הזמן לעבור למשהו עם פיירינג. האופנוע משמש אותי גם ביומיום לרכיבות עירוניות וגם לרכיבות ספורטיביות, ככה שהפרקטיות כן חשובה. ההתלבטות כרגע היא בין VFR800 לבין GSX1250FA בנדיט. עוד שיקול הוא עניין הABS, שבהונדה הבנתי שקיימת מערכת בלימה משולבת שיכולה להוות פתרון. התקציב הוא 50,000 ש"ח. על איזה מהכלים הייתם ממליצים? יש עוד כלים ששווה לבדוק שיענו על הצרכים שלי? תודה מראש.
בודק נושא דומה אז הנה עוד כמה כלים שעלולים להיות מועמדים:
CBF1000
ER6F
FZ1
FZ8
CB650F
אלה הספורטיביים. אם אתה פתוח לישיבה זקופה אז יש בנוסח וורסיס, ויסרטרום וכדומה עוד מגוון כלים.
אמנם ציינת אופנועי ספורט טורינג אבל די ערבבת כי יש גם שוני ביניהם, בטח בין ה CBF שנוטה יותר לטורינג והפייזר 1000 שנוטה יותר לספורטיבי.
פות"ש- לא ציינת כלים קודמים וניסיון, אני מניח שקיים נסיון ורזומה קודם אם אתה בונה על כלים כמו VFR והבנדיט, מנסייון שלי של למעלה משנה וחצי עם הפייזר 800 אני יכול להעיד שהוא נותן מענה טוב מאוד לפרקטיות יומיומית והנאה ברכיבות סופ"ש בשילוב של נוחות טובה ומיגון רוח מספיק.
Tracer 900
alexsupreme- הFZ1 הוא האופציה הכי טובה לדעתי מהסיבה הפשוטה שהוא באמת יהווה עליה בכוח ולא רק בנוחות. er6 וcb650 לא באים בחשבון כי הם פשוט חלשים. הבעיה היחידה של הFZ1 אין ABS, אבל זאת פשרה שאני מוכן לקחת בשביל העליה בכוח.
Paz- הכלים שהיו ברשותי הם z750, cb600f5, cbr250 וקטנועים. מעבר לזה רכבתי על עוד כמה כלים בדרך שניווטו אותי להחלטה הנוכחית. אם כבר אני אלך לכיוון הFZ אני אלך על הליטר כנראה.
תודה על התגובות חבר'ה!
הפייזר ליטר אופציה טובה, מה עם CB1000R, Z1000 ?מה התקציב?
Tracer 900
אחחח Z1000... אם רק הSX היה נכנס לי בתקציב.