עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: סדר בבלגן - דרגות רישוי ברישיון הרכב

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    17

    סדר בבלגן - דרגות רישוי ברישיון הרכב

    אני מרגיש מיואש!
    הוצאתי רישיון A1 אבל המדינה שיגעה אותי כבר.
    אני נורא רוצה לרכוש Kawasaki EN500, אבל אני כבר אבוד ולא יודע אם הוא בכלל מתאים לרישיון שלי.
    חלק אומרים לי שכן, חלק אומרים שלא, ביד 2 חלק מפרסמים שהוא תחת A וחלק מפרסמים שהוא תחת A1.
    הלכתי לראות כבר שניים אבל שניהם היו L3. כשאמרתי את זה למוכרים הם אמרו שהם בעלי רישיון A1 ורוכבים על האופנוע כבר שנים.
    סלחו לי על הצרפתית אבל - WHAT THE FUCK????

    מישהו יכול לעשות לי סדר (אבל לא תאוריות, מידע ודאי ואם אפשר הוכחות כתובות) בבלגן הזה?
    תודה מראש.

  2. #2
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    החל מ-1.1.07, ברישיון הרכב של כל דו-גלגלי כתוב ההספק המוצהר שלו.
    כל כלי כזה, שבו ההספק המקסימלי הוא עד 47.5 כ"ס, יהיה מותאם לרישיון A1.

    בכלים שנרשמו לפני 1.1.07 וברישיון הרכב שלהם לא מצוין ההספק, ההפרדה היא עד 400 סמ"ק ומעל 400 סמ"ק.
    כלומר עד 400 סמ"ק - רישיון A1, מעל 400 סמ"ק - רישיון A.

    אם ה-KLE500 עלה לכביש לפני 1.1.07 ולא מצוין ברישיון הרכב שלו הספק מקסימלי, הוא מיועד לרישיון נהיגה A בלבד, כי הוא מעל 400 סמ"ק.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    17
    ומה קורה במצבים בהם נתוני יצרן מראים פחות מ47.5 כ"ס?
    לדוגמא שנתונים 97 ו99 של הEN מוצהרים ע"י היצרן עם 46 כ"ס.
    יש אפשרות לפנות למשרד התחבורה ולשנות את הרישיון בהתאם למרות שנת היצור?

  4. #4
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    אתה יכול לנסות.
    אם תצליח תעדכן פה.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    אתה צריך להמציא מסמך מהיבואן שמאשר את ההספק של הכלי, בלי זה אתה זסתם תשרוך את הזמן שלך במשרד הרישוי.
    אביעד, אני מניח שלזה התכוונת:
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    החל מ-1.1.07, ברישיון הרכב של כל דו-גלגלי כתוב ההספק המוצהר שלו.
    כל כלי כזה, שבו ההספק המקסימלי הוא עד 47.5 כ"ס, יהיה מותאם לרישיון A1.

  6. #6
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    אביעד, אני מניח שלזה התכוונת:
    תן להרגיש אירופאי לרגע...

    (תיקנתי)

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    17
    יש איזה אתר אמין מספיק שיכול לתת את המידע הזה?
    המקור שבו מצאתי זה רק Bikez.com.

    אגב, אני מדבר עם מוכרים, ומדהים כמה אנשים נוסעים בלי לדעת בלי רישיון תואם!
    לפחות 70% מהמוכרים שדיברתי איתם אמרו שהוא תואם לA1 ואז אומרים שרשום ברישיון L3.
    את חלקם בדקו משטרות (עצירה לבדיקה אקראית) לאורך תקופת הרכיבה ולא עשו כלום.
    מתי רואים את החריגה? בזמן תאונה בפניה לביטוח?

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    התקנות מופיעות ברישומי משרד התחבורה.
    עד 47כ"ס (בקירוב) ללא קשר לנפח או שנה מתאים לרשיון A1 שלנו.
    בכל מקרה, גם אם הנתונים מתאימים, כל עוד לא לוקחים מארכיון היבואן מסמך ואיתו משנים את רשיון הרכב זה לא תקף. אפילו אם שוטר לא רשם דו"ח...

    הנה לינק להודעה בשרשור רלוונטי, יש שם קישור למאמר שלי מדו"גרי.
    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...ll=1#post52138
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    17
    טוב, אז ככה:
    יצרתי קשר עם מטרו צפון. דיברתי עם בחור נחמד בשם עידן שבהתחלה אמר "EN-ים לא מתאימים לA1" ואז עצר שניה ואמר "תמתין רגע על הקו, תן לי לבדוק".
    המתנה של כמה דקות והוא עונה. הפנה אותי למישהו (שמואל) במטרו ראשי.
    דיברתי איתו וזו השורה התחתונה. כל הEN-ים בכל השנתונים מתאימים לרישיון A1 וזכאים לשינוי רשיונות בהתאם לL2.
    הנוהל הוא כדלקמן:
    לאחר רכישה (או לפני, פחות משמעותי), יש ליצור קשר עם שמואל. נותנים לו את מספר הרישוי והוא שולח לכם בדואר (רק בדואר או איסוף מאחד ממרכזי מטרו כי משרד הרישוי דורש טפסי מקור) את הטפסים הנדרשים לתהליך מלאים וחתומים.
    עם הטפסים והאופנוע ניגשים לאחד ממשרדי הרישוי (לא מכון טסטים), בוחן עובר על האופנוע לראות שכל הנתונים שברישיון, בטפסים, בשלדה ובמנוע מתאימים וחותם לכם על האישור.
    עם האישורים הנ"ל דיגשים לדלפק הרישוי ויודפס לכם רישיון חדש ועדכני.

    מה שהכי הפתיע אותי - כל הסיפור חינמי לחלוטין! לא משלמים לא במטרו ולא למשרד הרישוי וקורה מיידית. הדבר היחיד שעלול לעכב את התהליך הוא דואר ישראל המהולל.
    כמו שאמרתי, אני עדיין מחפש ועוד לא קניתי את הכלי שלי, אבל אני מתכוון לעשות את זה ולעבור את התהליך הזה.

    בנימה אישית, אני מציע לכל בעלי הכלים האלה לראות שרישיון הרכב ורישיון הנהיגה שלהם מתאימים. במידה ולא - ממליץ לעשות את התהליך הזה. זו השקעה של יום אחד ואתה רוכב בראש שקט.
    נכון, הרבה שוטרים לא מודעים לנושא הזה וכל עניין הL1-2-3 והA-1-2 בילבלו את כולם.
    אבל זה עניין של זמן עד שתיפול בביקורת אקראית על שוטר שכן יודע, יוריד אותך מהכביש ויתן לך דו"ח על נהיגה ברכב ללא רישיון מתאים.

    כמו שאמרתי - אעדכן בהמשך
    הטלפון של שמואל ממטרו ראשי (בן אדם מקסים) - 03-6335646
    חג שמח ושנה טובה לכולם!

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    משלמים במשרד הרישוי 100 שקל בערך

    והבעיה בלרכב ככה זה לא השוטר זה הביטוח שבמקרה ו... יתנער ממך עקב רשלנות מצידך


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    263
    זה תופס גם לer500 מודל 2006?

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    263
    מקפיץ

    שמואל הזה שמדברים עליו הוא מתעסק גם עם suzuki gs 500?

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי HEBO צפיה בהודעה
    מקפיץ

    שמואל הזה שמדברים עליו הוא מתעסק גם עם suzuki gs 500?
    "שמואל הזה" עבד במטרו, יבואני ימאהה וקאוואסאקי.
    עם GS500 אתה צריך את עופר-אבניר.
    גש אליהם, ובקש מהמחלקה הטכנית אישור מתאים.
    בזמנו עשיתי את התהליך עם GS500 שנת 2006 ועברתי אותו בהצלחה. זה היה לפני הרבה שנים, אני לא יודע האם הנהלים השתנו מאז.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    21
    אני גם עשיתי שינוי ברישיון עם אישור ממטרו לטנרה 660 שנת 2008 , די פשות . רק היום , אחרי ביטול של עמדה 1 , צריך לפנות למעבדה מוסמכת .

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    263
    ולסוזוקי זה דרך עופר אבניר ?
    מה מבקשים מהם?

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04-06-2016, 12:05
  2. הצעה לשיפור | דרגות משתמש בפורום
    על ידי פRץ בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-04-2016, 19:33
  3. Gs500 ברישיון a1, שנת 98 מצב מעולה
    על ידי matanmalki בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-01-2016, 19:48
  4. רישום נפח ברישיון האופנוע
    על ידי roNiNinja636 בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-01-2016, 14:15
  5. רעשים וחופש בגלגל אחורי ניו דינק 2010
    על ידי kobiweis בפורום פורום טכני
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 03-07-2015, 21:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO