ממליצה לקנות סליידרים של חברה מוכרת וטובה, וממש לא סליידרים סיניים.
אתה לא רוצה אחד שיהווה ״קישוט״ במקרה הטוב, ובמקרה הרע רק יגרום עוד נזק בלתי הפיך לשלדה.
על הסיביאר250 מותקנים אצלי סליידרים של piuig.
אהלן.
אני רוצה לשים סליידרים על הנינג'ה וחשבתי אולי להזמין ולהרכיב לבד.
השאלות שלי זה א'-האם מישהו ניסה אתזה? אפשרי לעשות אתזה לבד או שזה מסובך ולא מומלץ?
ב'- אם כן ואם לא על איזה סליידירים הייתם ממליצים כמובן שאני מעדיף זולים אבל כאלה שיעשו את העבודה במקרה הצורך..
ממליצה לקנות סליידרים של חברה מוכרת וטובה, וממש לא סליידרים סיניים.
אתה לא רוצה אחד שיהווה ״קישוט״ במקרה הטוב, ובמקרה הרע רק יגרום עוד נזק בלתי הפיך לשלדה.
על הסיביאר250 מותקנים אצלי סליידרים של piuig.
+1 לאיכותיים ולא קראפ
מבחינת הסליידרים יש דגמים שונים עם חיבורים שונים וצורות שונות, כאלה שמצריכים שינוי קל בפיירינג וכאלה שלא,
לכן לפני הקנייה תוודא שזה מתאים לאופנוע הספציפי שלך.
R&G. לא הכי יפים או זולים, אבל יעשו את העבודה ויש להם מיגונים נוספים כך שלא תצטרך להרכיב איזו קומבינציה של שלל חברות שיצעצעו את האופנוע.
נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 28-09-2016 בשעה 22:38.
אני מסכים שלא לקנות זבל, איך יודעים? זה כבר משהו אחר.
אני לא מסכים בעניין דעה גורפת שלא לקנות תוצרת סינית.
יש ויש, מנסיון שלי על אופנועים יקרים מ CBR 250...גם סינים טובים עושים את העבודה.
יש חשיבות גדולה למיקום, לסוג החיבור, לחומרים, להתאמות וכו'
גם קניית תוצרת סין מיצרן בלתי מוכר, יכולה להיות קניה טובה.
לסיכום - סליידרים למינייהם יכולים לפגום ואו לא לעשות את אשר נועדו לעשות
ויכולים להציל ולעשות עבודה נפלאה וטובה...
זה ממש לא משנה אם זה מותג מוכר או לא.
לדעתי עדיף לא לקנות בכלל כי זה לא שווה את הסיכון לשלדה.
בקשר להתקנה לבד - זה לא מטורף אבל דורש עבודה... צריך לפרק את הפיירינגים ב2 הצדדים ואז צריך להחליף את הבורג המרכזי שמחזיק את המנוע ועוד כמה ברגים וזה קצת מסורבל כי צריך לעבוד מ2 הצדדים של האופנוע בו זמנית עם מאריכים, חשוב שיהיה לך כמה כלים לאותם מידות כי צריך להדק מצד אחד ולהחזיק את האומים מהצד השני.