כבר כמה פעמיים הקטנוע שלי לקח אותי, את אישתי וקניות של 400 ש"ח בסופר.
בשביל להביא את הספה הביתה לקחנו את הרכב אבל לשימוש יום יומי דו"ג זה דיי והותר.
אני מסכים עם טריבל, חיי זוגיות עם רכב הם משופרים. כשמעורבים בהם ילדים אז אין כמעט אפשרות להתנהל ללא רכב.
לנו יש רכב משפחתי גדול (שהוא מעשית של אשתי), סטיישן, שמאפשר שינוע של משפחה של 4 אנשים (2 מבוגרים ו2 ילדים), כלב גדול (ודביל) וציוד שמספיק ליציאה לחופשה, ואני מתנייד עם דו"ג (כרגע קטנוע 125 סמ"ק). אני לא ממש רואה את עצמי מסתדר עם רכב באופן יומיומי לעבודה, כי דרך של 20 דק' על הקטנוע לוקחת שעה ברכב (או שעה ו... בתח"צ). אשתי מצד שני לא רואה את עצמה מסתדרת בלי רכב (לא תח"צ ובטח שלא דו"ג, היא אפילו לא עשתה איתי סיבוב על הקטנוע), ומוכנה לשרוף שעה בפקק או לחליפין לקום יותר מוקדם כדי להתחמק מהפקקים, מה שאני לא מוכן או מעוניין לעשות.
אצלי אותו סיפור,הרכב זה הכלי תחבורה של הבת זוג ובימי סערה מאלתרים ששנינו ניסע.
אין לנו ילדים.
היא לא תעלה על אופנוע לבד בשום אופן,עד שאיתי היא התחילה לעשות רכיבות ארוכות גם לקח הרבה זמן.
הגעת מותש בדיוק באותה מידה כמו אופנוע מכיוון שנסעת בפיאט פונטו חבוטה,אם היית נוסע ברכב חדיש היית חוזר בלי להרגיש שנסעת בכלל.
לפני שלושה שבועות נסעתי באוקטביה חדישה (מושאלת מחבר....) מאיזור נתניה לבקעת הירדן לאסוף מישהו,נסעתי שעה וחצי הלוך ועוד שעה וחצי חזור,עם הפסקה של רבע שעה בבקעה,כאילו שלא יצאתי מהבית.....
המצב הבלתי נסבל נובע מחוסר תרבות בסיסית.
הנהג הישראלי נהג גרוע, אלים, חסר סבלנות וראייה כוללת ותמיד יעדיף את טובתו האישית, על פני הכלל.
גם אם בסופו של דבר הוא נדפק מזה.
ממשלת ישראל מעדיפה להרוויח והרבה ממיסוי רכב חדש, ואשר לטפל בבעיה בצורה אמתית השלב הבא
יהיה שהיא גם תפיק הכנסה נוספת ממיסוי על הפקקים ותנועה ברכב בערים הגדולות.
הרשויות המקומיות והעירוניות מצאו הכנסה נהדרת מדו"חות חניה וחניות בתשלום ואין להם סיבה אמתית לוותר
עליה.
הנהג הישראלי הוא פרה חולבת קצת פחות מרוכב האופנוע. ועד שלא יהיה פה מהפך תחבורתי אמתי גם בתרבות
הנהיגה וגם המחשבה על טובת האזרחים, יהיה רע, רע מאד.
אופנוע הוא רק גלולת אספרין למחלה כולה. - רן
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הרכב שאני קניתי בעיקר משמש את אישתי בגלל שהיא בלי רשיון כרגע אני מסתובב עם כובע מונית על הראש....
בקשר לנסיעה על הבמוו 800 תפרתי 1400 קמ ביממה והייתי עייף אבל סבבה לגמריי. נסיעה של קריית שמונה-תל אביב וחזור זה כלום כאילו לא קמתי מהמיטה.
אבל כן ברגע שיש ילדים חייב פחית אפילו שזה נוראי להיוץ איתה בכבישים אין דרך לשנע זעטוטים בישראל היום בצורה אפקטיבית.
אני מאידך לא רואה את עצמי מסתדר בלי האופנוע מוכן פעם ב.... להזמין שליחים ופעם ב... להיתסעק בציוד חורף (ואני ארשה לעצמי ואגיד שאני משתמש בציוד חורף הכי הרבה מכולכם כאן, כי אני עובד בחרמון ורמת הגולן ורוכב אופנוע)
קשה להיסתדר בלי האופנוע, כן רכב זה נחמד אבל במצב התנועה היום שהכל עמוס רכב זה לא פתרון. שלא נדבר על חניה ועל זה שבעצם ליסוע לבקר את חמותי בתל אביב עולה לנו כ300 שקל באוטו , כ 200 דלק ועוד איזה 100 על חניות כל מיני כאן ושם שזה כמעט מטורף
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אני השנה כנראה עובר לאריאל.
איזה חלפס אתה ממליץ,חשוב שיהיה איכותי ולא מפרס ברוח או אטום בכאילו.
ערדליים לא מאסט אבל אם יש המלצה למה לא.
כנ"ל קסדה שקטה בדגש על.
תודה מראש..
הפקקים הם אותם פקקים, חיפוש החנייה הוא אותו חיפוש והדלק הוא אותו דלק יקר לא משנה אם תסע בפיאט פונטו או ברכב חדיש.
פיספסת את הנקודה כולה.![]()
מסכים עם כל מילה. אבל תסכים שגלולת האספירין הזה מחזיקה אותנו שפויים.
בחיי שכל דבר הופך לפרוייקט עם הרכב. אתה רוצה לנסוע למקום ספציפי, אתה מתחיל לחשב בראש איפה תחנה, כמה זמן ייקח לך לחפש חניה, כמה זמן תעמוד בפקקים
ותתעכב, כמה דלק ילך לך, כשעם האופנוע אתה יורד במעלית מתניע ונוסע בלי דאגות.
מצטרף לבקשה שלו על חלפ"ס וערדליים טובים + כפפות.
תיקנתי לך קצת, מעבר לזה מסכים עם כל מילה.
ktm690smc,
אתה צודק לגבי ההכנות המקדימות עם רכב, מצד שני במקרים של קניות גדולות או נסיעות דחופות, אופנוע מאבד את היתרון שלו די במהירות.
אני משתמש בחלפ"ס מרופד של ארנב וכפפות חורף של RST שנקנו מכולבוטקס. עברו חורף אחד ובתקווה יחזיקו עוד עונה אחת לפחות.
ערדליים נראים לי חשובים רק במקומות מאוד גשומים או עם הרבה בוץ.
נערך לאחרונה על ידי moonshield; 01-10-2016 בשעה 18:09.
אני קניתי לפני בערך שנה נעליים של מירל עם גורטקס בזיל הזול (בערך 400 שקל), עברו גשמים קשים וגם שלגים ולא נכנסה טיפת מים.
ערדליים פתרון לא מוצלח לדעתי - גם מסורבל בלבישה ובהורדה ובבהליכה (אי אפשר יותר מ2 מטר תכלס), גם תופס עוד מקום, בקיצור מעצבן.
אכן כל נסיעה ברכב זה פרויקט רציני מאוד ואם זה נסיעה למרכז זה סיפור עוד יותר...
בעיקר החניות זה באלאגן.
אני אישית עם חלפס במוו pro rain 3
Falco cruise
Bmw summer glove (3layers of gortex and xtrafit)
מתחת לזה מעיל ממוגן מזדמן, החליפה נלבשת בקלות היא חלק יחיד ,הריצרץ באלכסון ומאוד נוח ללבישה.
ליד הכפפות ביד יש שרוול כפול שמים את הכפפות בין ל2 השרוולים ולא משנה מה גם אם הכפפות בסוף איך שהוא דלפו שאר העסק יבש.
כל החלפס שכבה כפולה של בידוד ו3 שכבות בתפרים.
הפפות שלי זה במוו קיץ , לך תבין את הגרמנים זה כפפות 3 שכבות גורטקס עם מבנה דקיק שנקרא אקסטראפיט סור נוח ומשלב מעולה עם החלפס רכבתי בשלג ובליתי רכיבה של קריית שמונה תל אביב וחזרה והסתובבות בתל אביב ככה והייתי יבש.
נעליים של פאלקו קניתי במוטו רייב נעליים מדהימות עונה שנייה כבר מחזיקות לי ללא דליפות וסופר נוחות.
וגם המחיר מעולה
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
שמע, הרבה הרבה תודה על ההמלצות ועל כך שהבאת את השם המקורי באנגלית, כך שהיה קל מצוא בגוגל. אני ירכוש את החליפת סערה והנעליים האלה לחורף שעושים רושם באמת למעולות, גם מסקירות אחרות שראיתי באינטרנט עליהם. ניסיתי כמה חליפות סערה במרוצת השנים, כולם בגשמים רציניים חדרו מים והם איכזבו.
הנעליים מיותר לקנות מחול בארץ המחיר כ 600-700 שקלים שזה מחיר חול.
כנל החלפס במוו והכפפות במוו , אני מידה בעיתית אז רוב הציוד שלי נקנה בארץ ואני גם אבא לעתיד וקצת דל כסף אז אין לי סכומים לבזבז
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor