למה היא משמשת? האם היא מיועדת לכביש או רק לשטח? היא ניראת לי כמו מעיל אבל עם הרבה יותר מיגונים. האם היא עדיפה על מעיל אופנועים"רגיל" ?
בגדול אני מחפש כמה שיותר מיגון (בגבול הסביר).
למה היא משמשת? האם היא מיועדת לכביש או רק לשטח? היא ניראת לי כמו מעיל אבל עם הרבה יותר מיגונים. האם היא עדיפה על מעיל אופנועים"רגיל" ?
בגדול אני מחפש כמה שיותר מיגון (בגבול הסביר).
הבעיה עם חליפת לחץ ברכיבת כביש היא קריעת הרשת המחברת בין המיגונים.
אני רוכב בכביש עם חליפת לחץ כזו ומעליה מעיל קוולאר (מרוקן מהמיגונים המקוריים).
קצת יותר התעסקות בללבוש ולהוריד, בטיחות משופרת ברכיבה לעומת מעיל ממוגן סטנדרטי.
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
גם אותי מעניין מה זה.
למה היא קרויה חליפת לחץ?
למה הכוונה שנקרע? ממה נקרע? אם נופלים?
נועד בעיקרון לשטח. זה תחליף למעיל רכיבה רגיל כי מעיל רגיל חם מדי לרכיבות שטח ממושכות ב300 מעליות צלזיוס.
החליפה כולה מחוררת ויש כאלה ששמים אותה אפילו בלי חולצה מתחת...
הבעיה בכביש היא שכל הקטעים המחוררים האלה בעובי של מיקרון ותיאורתית תוך שנייה של החלקה על אספלט (שזה סוג חיכוך רציף), אז כל החליפה תקרע ולא יהיה שימוש למיגונים כי הם לא ישבו על הגוף (או ישבו לא כמו שצריך). בפועל - לא יודע מה יקרה. מעיל רכיבה רגיל, הכל מבד ממוגן ברמה כזאת או אחרת ולכן אין מצב כזה.
מה שמודלה אמר!
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
כלומר למעשה זה מעין מיגון חד פעמי כי ברגע שאתה מחליק אז הוא נקרע. בעצם מיועד לשטח. ממה שאתם מסבירים לא נראה לי ששווה להשקיע בזה.
חלילה.
זה בעצם הקלה לרוכבי השטח מה'צבי צב' הקשיח יותר (מיגון עצמות הבריח, כמו 'קוואטרבאק', מיגון קשיח לגב ולחזה, מרפקים ואמה בנפרד)
'חליפת לחץ' בעצם מציעה מיגון לכל אותם חלקים (למעט עצמות הבריח) כשהמיגונים השונים מחוברים זה לזה ברשת בד נמתחת המצמידה לגוף את המיגון.
מעליה לובשים חולצת רכיבה של שטח , כלומר גדולה ומנדפת.
זה טוב לשטח לייט+.
שטח קשה זה גם 'נק ברייס' ולא רק מיגון לבריח...
בשטח אופי הרכיבה והנפילות הוא מהירות יחסית נמוכה ונפילה על קרקע רכה (למעט סלעים) ועל כל פנים פחות גרירה ויותר חבטה.
בכביש זה הרבה גרירה בד"כ והאספלט אינו סלחן וקורע כמעט הכל. הרשת הזאת זה לא כוחות מולו.
מצד שני, אין כמעט מעילים שמציעים מיגון חזה וזה דווקא חשוב..
אני חושב שהשילוב של מעיל קוולאר (בד שאינו נקרע בשפשוף על אספלט) מעל לחליפת לחץ מהווה פתרון מיגון טוב לכביש.
על כל פנים לי זה עובד...
s-l500.jpg
נערך לאחרונה על ידי rusty james; 29-09-2016 בשעה 21:54.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
אני רוכב כביש עם החליפה המוצגת למעלה (סקויקו) במשך כשנה וחצי, לא מורגש ברכיבה.
לפי דעתי לקיץ זה הפתרון הטוב ביותר בעלות נמוכה (לעומת דיינז שיכול לעלות באזור 1700).
90 אחוז מפלג גוף עליון ממוגן, לא התנסיתי בהתרסקות על אספלט אבל אני מאמין או רוצה להאמין לפחות שזה יגן עליי. כמו שציינו למעלה הבד אמנם יכול להיקרע אבל יש לו רצועות נוספות שמחברות את המגנים ככה שזה לא רק הבד רשת שמחבר ביניהם.
לחורף יש לי מעיל נוסף אגב.
אני באמת אשמח לשמוע ממישהו שעבר תאונה במהירות כביש רגילה (נגיד 80-120 קמ"ש) עם חליפת לחץ והאם זה נקרע לו או לא.
שאלה אחרת היא מה בדיוק סוג המיגונים, האם הם יגנו אותו דבר כמו שיש במעיל רכיבה או לא.
יש אלף ואחד פרמטרים ששוני מתאונה לתאונה. אחד שעבר תאונה עם החליפה והיא לא נקרעה לא יעיד על מישהו שאצלו כן נקרע.
החליפה הזו מיועדת לשטח שבה התנאים מאוד שונים, הכביש זה מקום חרא ולא סלחן גם ב 40 קמש. קנה מעיל מאוורר ממוגן כמו שצריך ויהיה בסדר. אין מה לעשות בשביל להיות ממוגן כמו שצריך לפעמים צריך לסבול קצת...
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
אני לצערי בדקתי את הצבי צב על הכביש במהירות של 40 ק"מ
לקחתי סיבוב בכביש בדרכי לשטח והחלקתי ,החליפה הגנה עלי מהנפילה אבל המגן של המרפק נשבר וזז ואז העור שלי נפגש עם האספלט..
לא נעים
בכביש צריך לרכב עם ציוד מתאים
את סוג החומרים אני לא יודע לפרט, אך המיגונים עצמם קשיחים (גמישים מעט מאוד) ותחתיהם יש ספוג כלשהו.
ההרגשה טובה סך הכל ,מיגון רב מאוד ונוח מאוד.
liora האם זה חליפה כמו בתמונה או בסגנון? או צבי צב?(בטן-גב)
תודה לכל העונים. בקיצור מה שמיועד לשטח ישאר לשטח ואין מה לעשות ערבוב רק כי זה פחות חם.