תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: בעיית "חיתוך" בסל"ד נמוך GT250R

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    131

    בעיית "חיתוך" בסל"ד נמוך GT250R

    הסביר הכי טוב שאוכל :

    ברושתי יוסאנג GT250R שנת 2014 עם 30,000 ק"מ , מוזרק לאחרונה החלה בעיה :

    שהאופנוע חם (חם אחרי נסיעה מאומצת ) מופיע חיתוך בסל"ד נמוך , הכוונה שאופנוע חותך טיפה בסלד נמוך ולאחר שעוברים את 3K טור הוא מושך רגיל
    עד הסוף .
    גם אם האופנוע בנטורל , אני יכול להחזיק את המצערת על 2.5 ורואים את הסלד יורד , עולה , יורד , עולה .
    במידה ואני יעבור את 3K סלד הוא ישאר במקום .

    הוחלף פלאגים שמן ופילטר שמן בטיפול אחרון , אני איתו במשך 3K ק"מ אז לא יודע מה היה הטיפול לפני.
    נערך לאחרונה על ידי Gamer; 02-10-2016 בשעה 08:39.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    האם הבעיה מופיעה על מנוע חם ללא רכיבה?
    אם אתה מחמם את המנוע בסרק זה גם קורה?

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    האם הבעיה מופיעה על מנוע חם ללא רכיבה?
    אם אתה מחמם את המנוע בסרק זה גם קורה?
    משום מה לא , למה ?

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
    RSV4

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    בשביל לשלול את החיישן טמפ'.
    זה יכול להיות בגלל זיוף בהצתה או בגלל חיווי הצתה לא מדויק - אם אני לא טועה המע' מקבלת חיווי מהפיק אפ ולפי זה מקדמת הצתה ומזריקה דלק.
    תוריד ספר מכונאים ותמדוד את הקוילים והפיקאפים אח"כ תשווה לנתון בספר - יכול להיות שיהיה נתון קר וחם ואם כן,חמם את המנוע ותבדוק.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    בשביל לשלול את החיישן טמפ'.
    זה יכול להיות בגלל זיוף בהצתה או בגלל חיווי הצתה לא מדויק - אם אני לא טועה המע' מקבלת חיווי מהפיק אפ ולפי זה מקדמת הצתה ומזריקה דלק.
    תוריד ספר מכונאים ותמדוד את הקוילים והפיקאפים אח"כ תשווה לנתון בספר - יכול להיות שיהיה נתון קר וחם ואם כן,חמם את המנוע ותבדוק.
    קודם כל תודה רבה , באופנוע אין חיישן טמפרטורת מנוע כי הוא מקורר שמן , הפיק אפ סנסור עולה ממש קצת , כדאי להחליף אותו ולנסות ?
    בנוסף זה רק בסלד נמוך , מעל 4 האופנוע מושך מעולה .
    חשבתי אולי ניקוי מצערת ?

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    http://www.hyosungsource.com/index.p...oducts_id=2250

    יש חיישן כי הוא מוזרק.
    אין טעם להחליף שום דבר סתם ככה,תמדוד את הריכיבים שקשורים להצתה על מנוע חם ותשווה לנתונים בספר.
    ניקוי מצערות תמיד יכול לעזור.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 03-10-2016 בשעה 18:01.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    http://www.hyosungsource.com/index.p...oducts_id=2250

    יש חיישן כי הוא מוזרק.
    אין טעם להחליף שום דבר סתם ככה,תמדוד את הריכיבים שקשורים להצתה על מנוע חם ותשווה לנתונים בספר.
    ניקוי מצערות תמיד יכול לעזור.
    נמצא מכסה פלאג שמאלי סדוק , זה גורם אפשרי לבעיה ?

    במידה וכן מסובך להחליף לבד ?

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    חיובי יכול לגרום לבריחת ניצוץ תתחיל משם.
    מחליפים לבד זה מתברג על החוט

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אם זה לא מגיעה מהסדק זה יכול להיות בעיית surging שזה בעצם יחס אוויר דלק שלא נשמר יציב בזמן שהמצערת קבוע בסל"ד נמוך.
    אם אתה לא היחיד שסובל מזה אז זאת כנראה הבעיה, נסה לחפש בעלים של אותו קטנוע כדי להשוות.
    בסירטון אפשר לראות את התופעה.

    https://youtu.be/ZwTfuwZZ848

    הפתרון לזה הוא re-map

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אם זה לא מגיעה מהסדק זה יכול להיות בעיית surging שזה בעצם יחס אוויר דלק שלא נשמר יציב בזמן שהמצערת קבוע בסל"ד נמוך.
    אם אתה לא היחיד שסובל מזה אז זאת כנראה הבעיה, נסה לחפש בעלים של אותו קטנוע כדי להשוות.
    בסירטון אפשר לראות את התופעה.

    https://youtu.be/ZwTfuwZZ848

    הפתרון לזה הוא re-map
    אבל הבעיה רק אחרי נסיעה מאומצת , המנוע יכול להיות חם ולא תהייה בעיה , .

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
    RSV4

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Gamer צפיה בהודעה
    אבל הבעיה רק אחרי נסיעה מאומצת , המנוע יכול להיות חם ולא תהייה בעיה , .

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
    לא יודע למה יש לי זכרון שבעיות כאלו היו בהרבה אופנועי יוסאנג, חבל שהפורום הישן כבר לא קיים כדי לחפש בו, גם החיפוש בתפוז שווה לעכוז

    אבל בכל מקרה אם זה איך שאתה מתאר אז כמו שכבר הציעו לך יש לחקור בכיוון הצתה, כבלים פלאגים וכו

אשכולות דומים

  1. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-09-2016, 22:38
  2. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 23-08-2016, 14:24
  3. רעידות בסל"ד נמוך בפתיחת גז
    על ידי Yuv_Coehn בפורום פורום טכני
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 29-05-2016, 22:24
  4. תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 03-04-2016, 21:26
  5. העברת הילוכים בסל"ד גבוה או נמוך?
    על ידי ktm690smc בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 13-10-2015, 11:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO