הסביר הכי טוב שאוכל :
ברושתי יוסאנג GT250R שנת 2014 עם 30,000 ק"מ , מוזרק לאחרונה החלה בעיה :
שהאופנוע חם (חם אחרי נסיעה מאומצת ) מופיע חיתוך בסל"ד נמוך , הכוונה שאופנוע חותך טיפה בסלד נמוך ולאחר שעוברים את 3K טור הוא מושך רגיל
עד הסוף .
גם אם האופנוע בנטורל , אני יכול להחזיק את המצערת על 2.5 ורואים את הסלד יורד , עולה , יורד , עולה .
במידה ואני יעבור את 3K סלד הוא ישאר במקום .
הוחלף פלאגים שמן ופילטר שמן בטיפול אחרון , אני איתו במשך 3K ק"מ אז לא יודע מה היה הטיפול לפני.