תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: בעיית "חיתוך" בסל"ד נמוך GT250R

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אם זה לא מגיעה מהסדק זה יכול להיות בעיית surging שזה בעצם יחס אוויר דלק שלא נשמר יציב בזמן שהמצערת קבוע בסל"ד נמוך.
    אם אתה לא היחיד שסובל מזה אז זאת כנראה הבעיה, נסה לחפש בעלים של אותו קטנוע כדי להשוות.
    בסירטון אפשר לראות את התופעה.

    https://youtu.be/ZwTfuwZZ848

    הפתרון לזה הוא re-map
    אבל הבעיה רק אחרי נסיעה מאומצת , המנוע יכול להיות חם ולא תהייה בעיה , .

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
    RSV4

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Gamer צפיה בהודעה
    אבל הבעיה רק אחרי נסיעה מאומצת , המנוע יכול להיות חם ולא תהייה בעיה , .

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
    לא יודע למה יש לי זכרון שבעיות כאלו היו בהרבה אופנועי יוסאנג, חבל שהפורום הישן כבר לא קיים כדי לחפש בו, גם החיפוש בתפוז שווה לעכוז

    אבל בכל מקרה אם זה איך שאתה מתאר אז כמו שכבר הציעו לך יש לחקור בכיוון הצתה, כבלים פלאגים וכו

אשכולות דומים

  1. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-09-2016, 23:38
  2. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 23-08-2016, 15:24
  3. רעידות בסל"ד נמוך בפתיחת גז
    על ידי Yuv_Coehn בפורום פורום טכני
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 29-05-2016, 23:24
  4. תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 03-04-2016, 22:26
  5. העברת הילוכים בסל"ד גבוה או נמוך?
    על ידי ktm690smc בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 13-10-2015, 12:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO