זה בגלל שמעצור אחד עקום,קורה בגלל נפילה.
לפעמים המעצור נמצא על השלדה ולפעמים על המשולש.
שלום
שאלה לבעלי ניסיון עם קווסאקי Z 750R
יתכן שההיגוי בצד ימין לשמאל אינו זהה?
זאת אומרת שלצד שמאל ההיגוי קצר יותר בהשוואה לצד ימין ששם ההיגוי רחב יותר?
יש לציין שכאשר מסובבים את הכידון לצאת שמאל לנעילת כידון הוא מגיע בדיוק לעצר שבשילדה שעוצר את הכידון.
תודה.
זה בגלל שמעצור אחד עקום,קורה בגלל נפילה.
לפעמים המעצור נמצא על השלדה ולפעמים על המשולש.
באיזו צורה מישרים אותו?
ב z נימצא על הצוואר שילדה.
מוקפץ
בטעם צימיצ'ורי?
אולי זה יעזור - https://www.google.co.il/search?q=to...f6DPkQ_AUIBigB
אם לא אפשר לגשת לבית מלאכה.
יש חרט מצוין בסלמה 147 ת"א,אם לא הוא אולי יפנה אותך לאחר ויש את ג.מ.א ראשים בבן אביגדור גם מקצוען.
אם אני זוכר טוב, יש שם גובל בצורת גשר פלדה שיכול להתעקם ממכה. חימום וישור יכול לעזור אבל מיותר לדעתי להתעסק עם זה
ברוב אופנועי השטח יש שני בליטות במשולש התחתון.. בד"כ בכל האופנועים הן נשברות מהר.
אפשר לקדוח לשם בורג שיבלוט אבל אין מה להתעסק עם זה.. למרות שזה שומר על הרדיאטור שלא יקבל מכות(לפחות כך היה באפריליה RX)
תדאג לא לסובב את הכידון לצדדים בחוזקה..