טסטר? אתה מתכוון במקרה הזה לרב-מודד?
על פניו הרילי תקין, הוא לא מפריד או מבדיל בין הצופרים.
שלום, ככתוב בכותרת - אחד הופרים הפסיק לעבוד. יש לי מערכת של שני חלזונות וריליי שמוחבאים מתחת להמון פלסטיק (הונדה SH300). היות והפרוק קשה במיוחד אני רוצה להיות מוכן כשאגש לבצע את זה.
האפשרויות עליהן חשבתי:
ראשית אבדוק חיווט ושאין קצר או נתק.
שנית, למטרת בדיקה, אחליף את החיווט בין שני הצופרים. כעת יש כמה אפשרויות:
1. אם המצב ישאר זהה (צופר א' צופר וצופר ב' שקט) אדע בוודאות (?) שצופר ב' תקול. במקרה כזה אזמין זוג חדש.
2. אם צופר ב' יתחיל לעבוד וא' יפסיק? זה אפשרות סבירה? הבעייה בריליי?
3. אם שניהם יפסיקו לעבוד אחרי ההחלפה? ריליי וצופר ב' תקולים?
יש למישהו עוד רעיון? מלבד כלי עבודה רגילים וטסטר, כדאי להצטייד מראש בריליי? עוד משהו?
תודה ושנה טובה.
טסטר? אתה מתכוון במקרה הזה לרב-מודד?
על פניו הרילי תקין, הוא לא מפריד או מבדיל בין הצופרים.
תבדוק התנגדות בין קווי המתח של הצופרים (כשהכל כבוי). אם ה-+ שלהם מחוברים (התנגדות של אוהמים בודדים בינהם) - אז ריליי אחד מזין את שניהם והם פשוט מחוברים במקביל.
תודה. אני יודע שריליי אחד מזין את שניהם. בקיצור: נתק או הלך צופר?
אתה רוצה ניחוש? הייתי מנחש שהלך צופר, נתק לא סביר במיוחד. אבל זה ניחוש, ובפורום הטכני ניחושים זה לא מבורך בכלל. תבדוק כמו שרצית ותוודא סופית.