שים לב שאתה מפרק את הברגים תמיד שהאגזוז נשען על משהו ושלא היה באוויר , אם יווצר לחץ ל הברגים כתוצאה מכך שהוא באוויר ברגים ישברו לך.
שלום לכולם.
אני בסוף השבוע הולך לפרק את האגזוז בקטנוע על מנת לצבוע אותו (סימני חלודה לא נעימים לעין). רציתי לשאול אם יש דברים שאני צריך לשים לב בפירוק האגזוז על מנת שאני לא יופתע, אטם חדש כבר רכשתי לכל מקרה שלא יהיה. ואם אפשר לקבל טיפים מחברה שכבר התנסו בסוג זה של עבודה.
תודה רבה לעונים.
שים לב שאתה מפרק את הברגים תמיד שהאגזוז נשען על משהו ושלא היה באוויר , אם יווצר לחץ ל הברגים כתוצאה מכך שהוא באוויר ברגים ישברו לך.
אם הפתיחה של הברגים\אומים קשה , להשתמש ב WD40 .
חשוב לשים לב שלא תגזור מעודף מאמץ את הברגים בפתיחה\סגירה אחרת זה יכול להיות מבאס מאוד .
בסגירה - למרוח קצת גריז נחושת עליהם שלא ייתפסו מהחום .
שייף את החלודה , כמה שיותר - יותר טוב - עדיפות למברשת ברזל .
נקה עם מטלית לחה את האגזוז משאריות האבקה שייצרו מתהליך השיוף .
צבע בצבע עמיד בחום - חשוב שיהיה איכותי ועמיד לטמפרטורות הנכונות .
ותשדל מאוד מאוד להנות מהעיניין![]()
לפני:
אחרי:
![]()
ספריי קמינים או ב10 שקל ?
יצא ממש יפה.
אני צבעתי גם בבע שחור עמיד ב 800 מעלות,
נשרף אחרי שבוע,
ג'וי מקס 2008.