לא הייתי מתקרב לאופנוע שיש לו נזילות שמן ב8 אלף קילומטר.
לא הייתי מתקרב לאופנוע שיש לו נזילות שמן ב8 אלף קילומטר.
מעדכן שבסוף נקנה לונסין אחר עם 1200 קמ. בנתיים מרוצה. במוסך ברחובות ריככו לי טיפה את הקפיץ האחורי פשוט היה לי גבוה האופנוע והפריע לי בעצירות בעלייה להשתלט עליו וכו. זה עלול לפגוע במשהו? לבקש להקשיח אותו חזרה? במוסך אמרו לי שאני בחור קטן אז לא זה לא יפריע. 63 קילו... מטר 69.. בכל אופן בנתיים מרוצה.
שאלה לחברה פה שהיו עם לונסין אם אפשר הבהרה לגבי מצב הרסרבה בדלק. החיווי שם לא הכי ברור איזה מצב אומר מה.
תודה לכולם על העזרה.
למעלה רגיל, למטה מצב רזרבה, שמאלה סגור
אני ממש אוהב את האופנוע, כבר יצא לך לרכוב עליו?
כן כן יצא אני מאוד מתחבר אליו ללוק. וגם לעצם העובדה שהןא לא חזק מידי. והתחברתי אליו פשוט. מוזר? תודה על ההסבר רק החיןןי עדיין לא ברור לי אני יעלה תמונה ואבקש הסבר ברור יותר כי לט ברןר לי כיוןן המתג.. יש חץ שם קטן לא בטוח שהוא באמת חץ.. אני יעלה תמונה וזה יהיה ברור יותר השאלה שלי.
תעלה תמונה אבל גם תסתכל בספר הרכב.
בכלל עדיף שתקרא את כולו.
החיווי הוא:
המיכל מלא - למעלה
סגור - פונה לצד
המיכל כמעט ריק - למטה
Screenshot_2016-10-08-16-22-11.jpg
המצב בתמונה הוא?.. ובאיזה מצב אני משתמש באיזה במצב?
לגבי ספר הרכב , בעוד המוכר פינק אןתי בציוד קסדה מגנים שרשרת מנעול.. ספר רכב הוא לא מצא.. רק חוברת קטנה של הטיפולים.. אולי מהחברה אפשר להוציא ספר רכב?
נערך לאחרונה על ידי swiv; 08-10-2016 בשעה 21:18.
אם אתה רוצה לעשות טיפולים לבד יש את זה:
LX250GY Service Oil change Plug Air valve lock Air cleaner
https://www.youtube.com/watch?v=4OlgifUskJ0
עריכה:
בצ'וק אתה יודע להשתמש?
נערך לאחרונה על ידי nihrider; 08-10-2016 בשעה 22:21.
המצב בתמונה הוא מצב רזרבה.
כלומר האופנוע ישתמש בכל ה10 ליטר עד שיפסיק לעבוד.
אם תסובב אותו בכיוון השעון עד שיפנה למעלה (12) אז זה יהיה במצב רגיל.
במצב זה המנוע יתחיל לגמגם כשיש 2 ליטר במיכל.
אתה תתרגל די מהר, אפשר תוך כדי נסיעה לסובב את זה.
אתה בעצם תרגיש שאתה נותן גז ולא קורה כלום. זה אומר שנגמר הדלק.
פעם אחת בעצם כן נגמר לי הדלק באמת והייתי צריך ללכת עם בקבוק לתחנת דלק...
לפחות ספר טיפולים היה...
יש לי PDF של הגרסה הדרום אמריקאית ויש לי את הספר רכב המקורי.
צור קשר עם היבואן, אולי הוא יכול לסדר לך משהו.
כנראה שלא יהיה לי כוח לצלם לך את הספר. אתה מוזמן לקפוץ עם מצלמה...
זה ה PDF שיש לי:
https://www.dropbox.com/s/k1nfj98i01...essed.pdf?dl=0
הוא לא 1 לאחד כמו הספר שקיבלתי. יש אינפורמציה שונה.
בעיקר הבדלים בטיפולים שצריך לעשות.
בגרסה הישראלית יש כמה רכיבים יפנים (שרשרת RK, קרבורטור, מצבר) במקום הסינים.
גם הצמיגים הם צמיגי סופרמוטו (כביש) במקום הצמיגי שטח.
נערך לאחרונה על ידי nihrider; 08-10-2016 בשעה 22:20.
תודרה רבה על המידע המפורט. כרגע רצלי זה במצב רזרבה ככה שהיה יכול להגמר לי ולא הייתה לי רזרבה.. אז אדע בבוקר לשנות. את צוק פותחים אם לא מניע בבןקר או כשקר לפי הבנתי נותנים לו ליות פתוח חצי דקה. סוגרים ומניעים?
שים לב שיש לך גם נורית חיווי של דלק שמתחילה לעבוד בין 1.5 ליטר ל-2.5 ליטר.
לי המליצו לא להגיע אף פעם לרזרבה, כלומר לעקוב אחרי המד קילומטר (לאפס כל תדלוק) ולדעת מראש שהולך להגיע לרזרבה ואז למלא.
הרזרבה עובדת ככה שיש 2 צינורות. אחד גבוה שבא מלמעלה (רגיל) ואחד שמחובר לתחתית המיכל (רזרבה).
אפשר לדמיין מצב שבו מצטבר קצת לכלוך במיכל הדלק ואז כשעוברים לרזרבה זה נשאב למנוע. אז עדיף לא להגיע אם יש לך את האפשרות.
20161006_085636.jpg
הצמיגים הוחלפו כמובן לצמיגים המקורים חזרה.
בעקרון הצ'וק בא לידי ביטוי כשאתה רואה שהמנוע לא נשאר דלוק. כאילו נחנק אחרי כמה שניות שהוא מונע.
הכוונה רק כשהמנוע קר, שזה אומר לא היה בשימוש כמה שעות.
אתה מפעיל את הצ'וק (יש לו 2 מצבים אבל אני תמיד משתמש במצב השני, שזה פתוח לגמרי. אתה מושך שומע קליק קטן ואז עוד טיפה יש עוד קליק) מתחיל בנסיעה רגועה ואז אחרי 30-60 שניות מכבה תוך כדי נסיעה (זה רק ללחוץ על הכפתור פנימה).
אם תשכח לסגור אותו יצטבר לך פחם על המצתים.
לפעמים אם המנוע רק קצת קר אתה יכול לתת טיפונת גז וזה יחזיק אותו עד שיגיע לטמפרטורה שהוא כבר לא נכבה.
אני רגיל לפתוח צ'וק כל פעם ואז לסגור אותו די מהר.
אז המנורה תדלק גם אם אני במצב רזרבה ככב שהייתי מקבל אינדיקציה כלשהי. הבנתי. אני ממש מודה לך על העזרה. ואולי אקפוץ אליך מתישהו אם תסכים לצלם את הספר רכב ןגם שתעשה עליו סיבוב תגיד לי אם ככה האופנוע מרגיש. ולקבל חוות דעת עליו כי לך היה נסיון עם כלי דומה. בכל אופן ממש כיף איתו... אולי כי זה אופנןע ראשון שלי? במהירות גבוהה מרגישה קצת רוח בהתחלה זה מפחיד אבל אחרי זה נראה שהתרגלתי.. או שפשוט הייתה פחות רוח..
רק הצמיגים או גם הגלגלים?
תראה אם שני הגלגלים באותו קוטר (17")
עם גלגלים כאלה תקפיד לקשור אותו ולכסות...
ואם אתה יוצא לשטח אני מציע לך לשים מגיני ידיים על האופנוע לפני הפעם הראשונה שאתה יוצא.
אתה מוזמן לקפוץ, שלח לי טלפון בפרטי.
נערך לאחרונה על ידי nihrider; 09-10-2016 בשעה 00:07.
רק הצמיגים.. המוכר שם לו צמיגים כמו בתמונה כי חשב לרכב איתו בשטח מה שבפועל לא עשה והביא לי את שתי זוגות הצמיגים והחזרתי למקוריים כי אלו שבתמונה הם לשטח בלבד. ןבכביש רקדתי איתם קצת כמו בלרינה לא א העזרתי לעבור חמישים קמש. הגלגלים עצמם הגנטים לא הוחלפו. שניהם אותו דבר במבט בעין. לא מדדתי... הצמיגים שונים טיפה בגודל בין האחורי והקדמי אבל הגלגל עצמו אותו דבר אני חושב נמדוד כשאגיע אליך