שים לב שיש לך גם נורית חיווי של דלק שמתחילה לעבוד בין 1.5 ליטר ל-2.5 ליטר.
לי המליצו לא להגיע אף פעם לרזרבה, כלומר לעקוב אחרי המד קילומטר (לאפס כל תדלוק) ולדעת מראש שהולך להגיע לרזרבה ואז למלא.
הרזרבה עובדת ככה שיש 2 צינורות. אחד גבוה שבא מלמעלה (רגיל) ואחד שמחובר לתחתית המיכל (רזרבה).
אפשר לדמיין מצב שבו מצטבר קצת לכלוך במיכל הדלק ואז כשעוברים לרזרבה זה נשאב למנוע. אז עדיף לא להגיע אם יש לך את האפשרות.