תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: אקס מקס 250 או 400?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401

    אקס מקס 250 או 400?

    חברים שנה טובה

    אני חושב לקנות את הקטנוע הנ"ל (יד שנייה) אבל לא סגור על הנפח. אני בד"כ לא יוצא מהעיר בכלל חוץ ממש מדי פעם שאני נוסע
    לאשקלון למשפחה או לחולון והערים שסובבות את רמת גן אבל גם זה ממש מדי פעם..

    עד כמה ארגיש בהבדל בין הנפחים?
    האם עלות הטיפולים זהה או שב400 היא יקרה משמעותית?
    הם זהים בגודל פיזית?
    עד כמה עלות הביטוח שונה ?

    אשמח לדעת עוד פרטים, תודה !

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    חברים שנה טובה

    אני חושב לקנות את הקטנוע הנ"ל (יד שנייה) אבל לא סגור על הנפח. אני בד"כ לא יוצא מהעיר בכלל חוץ ממש מדי פעם שאני נוסע
    לאשקלון למשפחה או לחולון והערים שסובבות את רמת גן אבל גם זה ממש מדי פעם..

    עד כמה ארגיש בהבדל בין הנפחים? לפי מה שאתה מתאר שאתה בקושי יוצא מהעיר, לא יהיה הבדל רציני.
    האם עלות הטיפולים זהה או שב400 היא יקרה משמעותית? טיפולים שוטפים כמעט זהה, תקלות וחלקים אני לא יודע.
    הם זהים בגודל פיזי? לא, ככל הזכור לי הוא יותר גדול אבל לא בצורה דרמטית בכלל.
    עד כמה עלות הביטוח שונה ? בערך עוד 1000+ שקל בשנה. תכנס למחשבון הביטוח ותכניס את הפרטים שלך לתשובה מדויקת:
    http://car.mof.gov.il/

    אשמח לדעת עוד פרטים, תודה !

    תשובות בכחול. יותר מפרטים כאלה ואחרים מומלץ לך ללכת להתרשם עם העיניים ולנסוע עליהם. כל השאר זה די זניח.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אין קשר בין הצורות שלהם אלה קטנועים שונים לגמרי.
    ה 400 מנופח יותר מאחורה ויש מצב שיותר קצר וגם יותר נמוך.

    ה 250 מספיק טוב לבינעירוני הוא משייט על כמעט 120 אמיתיים ויכול להגיע ל 140 קמ"ש.
    הצריכת דלק שלו לא משהו והוא יקר להחזקה אבל מאוד אמין,יש לו בגאז' מתחת למושב וזה מייצר את אפקט הרכב רק בלי חיפוש החנייה או הפקק - 2 קסדות מלאות ועוד קצת + תא כפפות דיי מרווח מול הברכיים,ההיגוי שלו מתוכנן היטב והוא נוח לישיבה.
    רוכב על אחד כבר שנה.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 04-10-2016 בשעה 11:26.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אין קשר בין הצורות שלהם אלה קטנועים שונים לגמרי.
    ה 400 מנופח יותר מאחורה ויש מצב שיותר קצר וגם יותר נמוך.

    ה 250 מספיק טוב לבינעירוני הוא משייט על כמעט 120 אמיתיים ויכול להגיע ל 140 קמ"ש.
    הצריכת דלק שלו לא משהו והוא יקר להחזקה אבל מאוד אמין,יש לו בגאז' מתחת למושב וזה מייצר את אפקט הרכב רק בלי חיפוש החנייה או הפקק - 2 קסדות מלאות ועוד קצת + תא כפפות דיי מרווח מול הברכיים,ההיגוי שלו מתוכנן היטב והוא נוח לישיבה.
    רוכב על אחד כבר שנה.
    תודה רבה אחי! אתה רוכב על ה250 או על ה400?
    מבחינת טיפולים - מה המחיר לטיפול קטן ומה לגדול? מה מחליפים בכל אחד מהם?
    איך המתלים שלו? (מקווה שאני לא ארגיש את עמוד השדרה כמו בגוירייד).

  5. #5
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    לפי מה שתארת - 250.



  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    250
    אני מטפל לבד לא יודע עלויות עבודה.
    רצועה עולה באזור 450,משקולות משולשים אזור 150 200 - מדובר בחלפים לא מקוריים.
    שמן מנוע ומסנן שמן (שנכנס מ 2009 נדמה לי בדגם שלי אין) - אחת ל 3K,רצועה אחת ל20K (אורח חיים מוביל בקטג') שאר הדברים לא זוכר.
    במתלים אין משהו מיוחד אבל הוא משדר יציבות טובה.
    לא יודע בקשר לג'וירייד האקסמקס זה קטנוע שהשקיעו מחשבה באיך לבנות אותו,הוא מתוכנן ממש טוב.
    הבעיה היחידה איתו זה שהוא באורך סירה ולא נוח לתמרון בתנועה צפופה.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO