
נכתב במקור על ידי
rusty james
לבדיקת ניצוץ יש לפרק הפלאג, להרכיב את כובע הפלאג ולתת סטרטר כשהפלאג נוגע בגוף המנוע (מבחוץ, לא מוברג)
אם יש ניצוץ הרי שהפלאג,הכובע, החוט והסליל תקינים.
אם יש ניצוץ בכל ארבעת הפלאגים, הבעיה בדלק או במכניקה...
ובעניין בדיקת החום על האגזוזים - כן, להתיז כמה טיפות מים ולראות אם מתאדות מיד(צילינדר חם ועובד) או נשארות ו/או מתאדות לאט לאט (צילינדר לא עובד).
מתיזים את הטיפות על הסעפת היוצאת מהמנוע.