עמוד 1 מתוך 5 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 63

אשכול: R1 תגובה חלשה לגז

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    45

    R1 תגובה חלשה לגז

    שלום לכולם!
    ברשותי R1 2004
    נוצרה לי בעיה באמצע נסיעה
    ואשמח אם תוכלו לענות לי.
    לאחר של נסיעה של חצי שעה הרגשתי נפילת גז זאת אומרת כשאני לוחץ יש גז אסל האופנוע נותן תגובה איטית
    דוגמא: הילוך ראשון ברמזור מרים קלאץ כדי שהאופנוע יתחיל לנסוע צריך לתת גז פי 3,4 מהמצב הרגיל, מה יכולה להיות הבעיה?
    מקווה מאוד שהתיאור שלי ברור
    תודה מראש.

    איליה

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    קלאצ לא מפריד טוב?

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    בדוק האם יש ניצוץ בכל הצילינדרים
    בתור התחלה...

    האם מופיעה הודעת תקלה בלוח השעונים?

    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    45
    האמת שאני לא יודע זה קרה באמצע נסיעה הגז לא נסחט כאילו הוא ממלא מהירות בצורה נורא איטית צריך ללחוץ חזק ואז הוא מעל אבל שוב מעלה לאט ולא מגיע לטורים גבוהים

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    45
    לא, לא מופיע כלום.
    זה נראה כאילו כבל שהיה מתוח השתחרר זה התחושה שלי בכל אופן

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    ואין הודעת Fi בלוח שעונים?

    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    103
    זה רק ככה בפתיחות?
    נשמע הגיוני שאין ניצוץ בכל הצילנדרים

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    לבדוק ניצוץ ו\או מזרקים:
    קח אופנוע כשהוא קר, תניע, תן לו 3-4 דקות, תשפריץ מים על כל צינורות הפליטה קרוב למנוע, תראה אם יש כאלה שבהם המים לא מתאדים.

    מעבר לזה יכולה להיות בעיה נוספת אם אצלך יש שסתום במע' הפליטה (EXUP) - יכול להיות שהוא נתקע במצב כלשהו ולא מסתובב, אם הוא נתקע במצב סגור - תרגיש חולשה בסל"ד גבוה, אם הוא נתקע במצב פתוח - תרגיש אופנוע חלש מאוד ולא יציב בסל"ד נמוך שמשתפר ככל שעולים בסל"ד.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    למרות שבספק שזה קשור במקרה הנוכחי... האם החלפת אגזוז לאחרונה?
    נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 07-10-2016 בשעה 17:20.

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    ILUSHA r1, תשתדל בבקשה לכתוב עם סימני פיסוק.

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    45
    לא הבנתי, הכוונה שלך להשפריץ מים על האגזוזים עצמם?

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    45
    ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
    בדוק האם יש ניצוץ בכל הצילינדרים
    בתור התחלה...

    האם מופיעה הודעת תקלה בלוח השעונים?

    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    לידע כללי, איך בודקים ניצוץ בצילינדר?

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    לבדיקת ניצוץ יש לפרק הפלאג, להרכיב את כובע הפלאג ולתת סטרטר כשהפלאג נוגע בגוף המנוע (מבחוץ, לא מוברג)
    אם יש ניצוץ הרי שהפלאג,הכובע, החוט והסליל תקינים.
    אם יש ניצוץ בכל ארבעת הפלאגים, הבעיה בדלק או במכניקה...

    ובעניין בדיקת החום על האגזוזים - כן, להתיז כמה טיפות מים ולראות אם מתאדות מיד(צילינדר חם ועובד) או נשארות ו/או מתאדות לאט לאט (צילינדר לא עובד).
    מתיזים את הטיפות על הסעפת היוצאת מהמנוע.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    45
    ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
    לבדיקת ניצוץ יש לפרק הפלאג, להרכיב את כובע הפלאג ולתת סטרטר כשהפלאג נוגע בגוף המנוע (מבחוץ, לא מוברג)
    אם יש ניצוץ הרי שהפלאג,הכובע, החוט והסליל תקינים.
    אם יש ניצוץ בכל ארבעת הפלאגים, הבעיה בדלק או במכניקה...

    ובעניין בדיקת החום על האגזוזים - כן, להתיז כמה טיפות מים ולראות אם מתאדות מיד(צילינדר חם ועובד) או נשארות ו/או מתאדות לאט לאט (צילינדר לא עובד).
    מתיזים את הטיפות על הסעפת היוצאת מהמנוע.

    סליחה על הבורות, כוונתך היית להוריד את אחד הפלאגים מתוך הארבע?
    לא ממש ברור לי
    תודה.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    כן.
    מדובר על לחיצה רגעית על הסטרטר ולא על התנעה ממש, רק לוודא קיום הניצוץ.

    אם בדקת חום על הסעפת ואתה מזהה צילינדר אחד קר מהאחרים - בדוק את הפלאג שלו ראשון...
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

אשכולות דומים

  1. חריקות בבלימה חלשה - VS 125 (כ"ע)
    על ידי adiben2020 בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 24-08-2016, 10:48
  2. תגובה הולמת לנהגת לא מתחשבת
    על ידי matan בפורום אוף טופיק
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 13-08-2015, 15:48

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO