קלאצ לא מפריד טוב?
שלום לכולם!
ברשותי R1 2004
נוצרה לי בעיה באמצע נסיעה
ואשמח אם תוכלו לענות לי.
לאחר של נסיעה של חצי שעה הרגשתי נפילת גז זאת אומרת כשאני לוחץ יש גז אסל האופנוע נותן תגובה איטית
דוגמא: הילוך ראשון ברמזור מרים קלאץ כדי שהאופנוע יתחיל לנסוע צריך לתת גז פי 3,4 מהמצב הרגיל, מה יכולה להיות הבעיה?
מקווה מאוד שהתיאור שלי ברור
תודה מראש.
איליה
קלאצ לא מפריד טוב?
בדוק האם יש ניצוץ בכל הצילינדרים
בתור התחלה...
האם מופיעה הודעת תקלה בלוח השעונים?
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
האמת שאני לא יודע זה קרה באמצע נסיעה הגז לא נסחט כאילו הוא ממלא מהירות בצורה נורא איטית צריך ללחוץ חזק ואז הוא מעל אבל שוב מעלה לאט ולא מגיע לטורים גבוהים
לא, לא מופיע כלום.
זה נראה כאילו כבל שהיה מתוח השתחרר זה התחושה שלי בכל אופן
ואין הודעת Fi בלוח שעונים?
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
זה רק ככה בפתיחות?
נשמע הגיוני שאין ניצוץ בכל הצילנדרים
לבדוק ניצוץ ו\או מזרקים:
קח אופנוע כשהוא קר, תניע, תן לו 3-4 דקות, תשפריץ מים על כל צינורות הפליטה קרוב למנוע, תראה אם יש כאלה שבהם המים לא מתאדים.
מעבר לזה יכולה להיות בעיה נוספת אם אצלך יש שסתום במע' הפליטה (EXUP) - יכול להיות שהוא נתקע במצב כלשהו ולא מסתובב, אם הוא נתקע במצב סגור - תרגיש חולשה בסל"ד גבוה, אם הוא נתקע במצב פתוח - תרגיש אופנוע חלש מאוד ולא יציב בסל"ד נמוך שמשתפר ככל שעולים בסל"ד.
למרות שבספק שזה קשור במקרה הנוכחי... האם החלפת אגזוז לאחרונה?
נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 07-10-2016 בשעה 17:20.
לא הבנתי, הכוונה שלך להשפריץ מים על האגזוזים עצמם?
לבדיקת ניצוץ יש לפרק הפלאג, להרכיב את כובע הפלאג ולתת סטרטר כשהפלאג נוגע בגוף המנוע (מבחוץ, לא מוברג)
אם יש ניצוץ הרי שהפלאג,הכובע, החוט והסליל תקינים.
אם יש ניצוץ בכל ארבעת הפלאגים, הבעיה בדלק או במכניקה...
ובעניין בדיקת החום על האגזוזים - כן, להתיז כמה טיפות מים ולראות אם מתאדות מיד(צילינדר חם ועובד) או נשארות ו/או מתאדות לאט לאט (צילינדר לא עובד).
מתיזים את הטיפות על הסעפת היוצאת מהמנוע.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
כן.
מדובר על לחיצה רגעית על הסטרטר ולא על התנעה ממש, רק לוודא קיום הניצוץ.
אם בדקת חום על הסעפת ואתה מזהה צילינדר אחד קר מהאחרים - בדוק את הפלאג שלו ראשון...
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו