כן, כשאחד הפלאגים נשרף\נסדק\נשבר, התופעה שרואים היא ירידה בסחיבה.
ויש גם עוד אפשרויות ללמה צילינדר אחד יכול לא לעבוד, וההרגשה תהיה זהה.
זאת לא הסיבה היחידה.
כן, כשאחד הפלאגים נשרף\נסדק\נשבר, התופעה שרואים היא ירידה בסחיבה.
ויש גם עוד אפשרויות ללמה צילינדר אחד יכול לא לעבוד, וההרגשה תהיה זהה.
זאת לא הסיבה היחידה.
לי זה גם נשמע כמו שסתום exup. תבדוק את הכבלים שמפעילים אותו, יש להם חופש מוגדר בספר, אם הם רפויים מדי זה גורם לאובדן כוח משמעותי
אם הכבלים מתוחים במידה הנכונה תתקדם הלאה בבדיקות
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
משאבת דלק.
האם היא מרעישה?
זה אומר שהתערובת שלך עשירה.
זה יכול להיות בעיה בהצתה,אחד המזרקים יכול לדלוף וחיישן דפוק במערכת הזרקה גם יכולים לגרום לזה.
הנורת FI נדלקת כשאתה פותח סוויץ'? יכול להיות שביטלו אותה ובעצם יש תקלה אבל אתה לא רואה חיווי.
לפי דעתי אתה צריך להתחיל לבדוק את מע' ההזרקה - יש לך נזילה מהאגזוז, מה שנוזל הוא דלק שלא נשרף
כבר העלו את ההשערה וכמה גורמים לה לפני, אתה צריך לפתוח את הספר בפרק של מערכת ההזרקה ולהתחיל לחקור
אגב אחרי שתמצא ותטפל הנזילה אני מציע לך לפרק את שסתום הexup כדי לתת לו ניקוי וגירוז
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
[QUOTE=Meirson;68591]לפי דעתי אתה צריך להתחיל לבדוק את מע' ההזרקה - יש לך נזילה מהאגזוז, מה שנוזל הוא דלק שלא נשרף
כבר העלו את ההשערה וכמה גורמים לה לפני, אתה צריך לפתוח את הספר בפרק של מערכת ההזרקה ולהתחיל לחקור
אגב אחרי שתמצא ותטפל הנזילה אני מציע לך לפרק את שסתום הexup כדי לתת לו ניקוי וגירוז
Sent
1. זה לא דלק זה לא מריח כמו דלק.
2. השסתום שאתה מתכוון אליו זה השסתום של המשאבת מים והדלק?
אם כן החלפתי קיט של המשאבת מים, הקיט עם הגומיות והמייסב.
נפתח,שופץ, וחזר למקום.
ושמתי מים ושמן למקומות שצריך לשים.
וזהו.
עכשיו כשאני מסתכל על זה זה נראה שיוצא שמן מאותו שסתום שאני מדבר עליו, יש סיכוי שזאת יכולה להיות גם סיבה?
תהיה יותר ספציפי.
מתי יש בעיה? תמיד? מנוע חם\קר? בעומס\גם כשאתה לא מעמיס?
תתחיל מהבדיקה הזו https://www.youtube.com/watch?v=45DSfsCw2GM
הפלאגים נמצאים מתחת למיכל דלק,תעשה אותה בחושך.
אם לא תראה ישר תן גז בנדיבות (לא בטוח שתראה בכלל כן?)
לא אמור לנזול לך שמן מהאגזוז. השסתום שאני מדבר עליו מווסת גזי פליטה חזרה לצילינדר לשריפה נוספת והוא ממוקם מיד אחרי הסעפות. כתבת ששיפצת משאבת מים, במשאבה אמורים להיות אם אני זוכר נכון שני מיסבים מחזיר שמן ואטם מכאני, התקנה לא טובה של המחזיר תגרור נזילת שמן מהחריר ביקורת ואטם מכאני יגרום למים לנזול מאותו חריר, מדובר על חור קטן שיש לך בקרטר
מאיפה בדיוק נוזל שמן?
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי Meirson; 11-10-2016 בשעה 15:30.