עמוד 3 מתוך 5 ראשוןראשון 12345 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 63

אשכול: R1 תגובה חלשה לגז

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Meirson צפיה בהודעה
    לא אמור לנזול לך שמן מהאגזוז. השסתום שאני מדבר עליו מווסת גזי פליטה חזרה לצילינדר לשריפה נוספת והוא ממוקם מיד אחרי הסעפות. מאיפה נוזל השמן?

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
    זה לא שמן,אני לא יודע איך זה בדיוק נוצר אבל חושב שזה תערובת של דלק עם פיח.
    בזמנו בגלל חוט הצתה דפוק הייתה לי בדיוק אותה תופעה ברכב.

  2. #32
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    45
    ציטוט נכתב במקור על ידי Meirson צפיה בהודעה
    לא אמור לנזול לך שמן מהאגזוז. השסתום שאני מדבר עליו מווסת גזי פליטה חזרה לצילינדר לשריפה נוספת והוא ממוקם מיד אחרי הסעפות. כתבת ששיפצת משאבת מים, במשאבה אמורים להיות אם אני זוכר נכון שני מיסבים מחזיר שמן ואטם מכאני, התקנה לא טובה של המחזיר תגרור נזילת שמן מהחריר ביקורת ואטם מכאני יגרום למים לנזול מאותו חריר, מדובר על חור קטן שיש לך בקרטר
    מאיפה בדיוק נוזל שמן?
    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
    בחריץ של אותו האטם בחלק של רגלית האופנוע.

  3. #33
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    45
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    תהיה יותר ספציפי.
    מתי יש בעיה? תמיד? מנוע חם\קר? בעומס\גם כשאתה לא מעמיס?

    תתחיל מהבדיקה הזו https://www.youtube.com/watch?v=45DSfsCw2GM
    הפלאגים נמצאים מתחת למיכל דלק,תעשה אותה בחושך.
    אם לא תראה ישר תן גז בנדיבות (לא בטוח שתראה בכלל כן?)
    אנ ספציפי אם היה חם או קר הייתי מעלה את זה בשיחה, לא מופיעה שום נורה.

  4. #34
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    45
    ציטוט נכתב במקור על ידי Meirson צפיה בהודעה
    לא אמור לנזול לך שמן מהאגזוז. השסתום שאני מדבר עליו מווסת גזי פליטה חזרה לצילינדר לשריפה נוספת והוא ממוקם מיד אחרי הסעפות. כתבת ששיפצת משאבת מים, במשאבה אמורים להיות אם אני זוכר נכון שני מיסבים מחזיר שמן ואטם מכאני, התקנה לא טובה של המחזיר תגרור נזילת שמן מהחריר ביקורת ואטם מכאני יגרום למים לנזול מאותו חריר, מדובר על חור קטן שיש לך בקרטר
    מאיפה בדיוק נוזל שמן?
    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
    משאבה בנויה משתי חלקים, חלק 1 משאבת מים והחלק השני משאבת שמן.
    נכון מה שאמרת זה די נכון זה למה שיפצתי וסידרתי, וכרגע אין נזילה של מים.
    אבל נוצרה אותה בעיה שאתה משברים עליה, השאלה אם לא הלכנו רחוק מלחשוב ככה.

  5. #35
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    אתה לא ברור. תצלם את הנזילה. ניצוץ בכל הכובעים בדקת?

  6. #36
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    45
    שוב שלום לכולם עשיתי מה שהמלצתם לי, הוצאתי את הפלאגים, והפלאג השני היה שתוף בשמן!
    והינה תמונה מצורפת.20161014_203211.jpg

  7. #37
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    תמדוד התנגדות על הקויל שלו ותשווה לאחד לידו.

  8. #38
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    45

    Exclamation

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    תמדוד התנגדות על הקויל שלו ותשווה לאחד לידו.
    לא ממש הבנתי, למדוד מה?
    הוצאתי את כולם, כולם נבדקו
    ורק אחד היה בשמן.

  9. #39
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    45
    כוהל התכוונת?
    אוקיי, איך אני אמור לדעת איזה עוצמת של ניצוץ אמורה להיות באופנוע, ואיפה אפשר להשיג מכשיר כזה שמודד

  10. #40
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ignition coil.
    רב מודד על מצב התנגדות,לא עוצמת ניצוץ.

    תמדוד את ההתנגדות על שני ההדקים של הקויל ותשווה לאחד אחר שהפלאג שלו לא שחור,לחליפין תחליף בין הקוילים ותראה אם פלאג אחר משחיר.
    אם כן הבעיה בקויל ואם לא הבעיה בחויווי שלו - החיווי זה השני חוטים שמתחברים אליו.

    עריכה - הבדיקה עוברת גם דרך הראש פלאג,תשיג ספר רכב תהיה בדיקה מפורטת
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 15-10-2016 בשעה 10:37.

  11. #41
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    45
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    ignition coil.
    רב מודד על מצב התנגדות,לא עוצמת ניצוץ.

    תמדוד את ההתנגדות על שני ההדקים של הקויל ותשווה לאחד אחר שהפלאג שלו לא שחור,לחליפין תחליף בין הקוילים ותראה אם פלאג אחר משחיר.
    אם כן הבעיה בקויל ואם לא הבעיה בחויווי שלו - החיווי זה השני חוטים שמתחברים אליו.
    כוהל איך זה נראה?
    החיווי= קונקטורים? אותם חוטים שאתה מתכוון אליהם?

  12. #42
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    חיווי = קונקטורים.
    קוילים נראים ככה https://youtu.be/a_MF0KsaTCY?t=292

  13. #43
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    45
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    חיווי = קונקטורים.
    קוילים נראים ככה https://youtu.be/a_MF0KsaTCY?t=292
    אה אוקיי רק להחליף בן אחד מהם וזהו?

  14. #44
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    לא וזהו.
    זה לא יפתור לך את הבעיה רק יקדם אותך באיתור שלה.

  15. #45
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    45
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    לא וזהו.
    זה לא יפתור לך את הבעיה רק יקדם אותך באיתור שלה.
    אתה צודק!
    החלפתי נסעתי 10 דקות והבעיה חזרה ואפילו יותר גרוע.
    עכשיו כשאני מרים קלאץ לוקח לאופנוע זמן להתכבות.

אשכולות דומים

  1. חריקות בבלימה חלשה - VS 125 (כ"ע)
    על ידי adiben2020 בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 24-08-2016, 10:48
  2. תגובה הולמת לנהגת לא מתחשבת
    על ידי matan בפורום אוף טופיק
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 13-08-2015, 15:48

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO