קראתי קצת עכשיו על הבעיה.
ונזכרתי כשזה קרה לא היה לי דלק באופנוע, האם יש סיכוי שמשאבת הדלק נסתמה או משהו דומה לזה?
חשבתי שכבר איבחנת בעיה בהצתה, מה אתה ממהר להתעסק עם משאבת דלק?
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
הצלבת קוילים ועדיין יש לך בעיה? כנראה שאחד מהם לא מתפקד כמו שצריך
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
רוקנתי שמן מנוע כרגע.
1.צבע שחור מאוד
2.ריח של דלק.
לגבי הכוהלים כן הצלבתי אבל שוב הכל היה תקין ואחרי 10 דקות הבעיה חזרה
השרשור הזה לא הולך לשום מקום בגלל ש:
1. נותנים לך כיוונים, אתה לא בודק אותם ולא חוזר עם ממצאי הבדיקות, אלא שואל שאלות לא בהכרח קשורות ועושה בדיקות שלא בהכרח קשורות על דעת עצמך.
2. אין שום סדר פעולה שאתה נוקט בו, אתה לא מנסה לטפל בגורם אחד ולבדוק אותו עד הסוף לפני שאתה עובר הלאה, אלא מתברבר ויורה למיליון כיוונים ומנסה "לנחש" את הבעיה במקום לאתר אותה.
אלה הסיבות שאנשים לא רצים לעזור לך. למשל, עוד בתחילת השרשור אמרתי איך לבדוק אם צילינדר אחד לא עובד, עד עכשיו לא ראיתי שעשית את הבדיקה הזאת. למה שאמשיך לעזור? אז הפסקתי. וחלק בכלל לא התחילו.
המלצה שלי - גש למוסך, או תמצא מישהו שיודע ומוכן לעזור לך "יד ראשונה" - לשבת לידך ולבצע את הבדיקות יחד איתך, כי עפ"י השרשור הזה הניסיון שלך לטפל בדברים לבד נראה כמו הליכה ביער בחושך.
[QUOTE=Jack_R1;69904]השרשור הזה לא הולך לשום מקום בגלל ש:
1. נותנים לך כיוונים, אתה לא בודק אותם ולא חוזר עם ממצאי הבדיקות, אלא שואל שאלות לא בהכרח קשורות ועושה בדיקות שלא בהכרח קשורות על דעת עצמך.
2. אין שום סדר פעולה שאתה נוקט בו, אתה לא מנסה לטפל בגורם אחד ולבדוק אותו עד הסוף לפני שאתה עובר הלאה, אלא מתברבר ויורה למיליון כיוונים ומנסה "לנחש" את הבעיה במקום לאתר אותה.
אלה הסיבות שאנשים לא רצים לעזור לך. למשל, עוד בתחילת השרשור אמרתי איך לבדוק אם צילינדר אחד לא עובד, עד עכשיו לא ראיתי שעשית את הבדיקה הזאת. למה שאמשיך לעזור? אז הפסקתי. וחלק בכלל לא התחילו.
המלצה שלי - גש למוסך, או תמצא מישהו שיודע ומוכן לעזור לך "יד ראשונה" - לשבת לידך ולבצע את הבדיקות יחד איתך, כי עפ"י השרשור הזה הניסיון שלך לטפל בדברים לבד נראה עשי
עשיתי את זה למה לאדת לשורות כאלה בדקתי פלאג ובדקתי כוהל...
לא הבנתי למה התגובה הזאת?
במקום להעיר תקרא.
קראתי את כל ההודעות שלך.
איפה התשובה לזה? תמצא לי אותה. תן לי לנחש - אין, כי לא עשית את הבדיקה היחידה הרלוונטית. מעניין את הסבתא שלי שבדקת פלאגים, אם אין לך מושג ירוק איך לבדוק אותם, ואתה בכלל לא יודע איזה צילינדר עובד שונה - ואם בכלל זה המצב או שזה משהו אחר.
את זה לא כתבתי לך איך לבדוק, אבל אחרים כתבו - להסתכל על המצב הכבל ולראות שהוא מחובר נכון וזז (את זה אפשר לעשות רק עם ספר רכב, גם אומר מה הבדיקות הרלוונטיות - אם אני זוכר נכון אפשר להניע ולתת גז חזק, השסתום אמור להיפתח קצת). גם את זה לא עשית בשום מקום.
קפצת ממשאבת דלק לפלאגים לקוילים (כן, זה קויל, לא כוהל - כוהל זה ספירט, אלכוהול, וקויל זה סליל באנגלית) לשד יודע מה, ועכשיו אתה נעלב? תיעלב כמה שאתה רוצה! אתה צריך ללמוד את החוק הראשון של הפורומים: אתה הוא זה שמעוניין בעזרה של אחרים, אז תעזור לאחרים לעזור לך הכי טוב שאתה יכול - תפרט כמה שיותר, תהיה כמה שיותר יסודי ומסודר, תעשה את הבדיקות שאומרים לך לעשות, אולי תגיע לאנשהו - ואולי לא, כי תקלה בסגנון של "חסר לי כח" יכולה לבוא מכ"כ הרבה דברים שלאבחן אותה דרך האינטרנט מול מישהו שלא מבין הרבה זה לא ממש ריאלי - אבל לפחות יהיה איזשהו סיכוי. אתה צריך שאנשים יבזבזו את זמנם היקר בניסיון לעזור לך, תתאמץ לתת להם את כל הכלים האפשריים לעשות את זה טוב, אחרת פשוט לא ירצו. אני לא רואה איך בשרשור הזה אתה עושה את הנ"ל. אל תתפלא שאחרי 4 עמודים הוא הגיע לכלום.
וקוילים בודקים עם רב-מודד, מודדים התנגדות ומשווים לספר רכב. ומשאבת דלק בודקים רק לפי שמיעה - זאת מע' הזרקה, אם שסתום ההחזרה נפתח ויש זרימת דלק חזרה למיכל (שומעים את הרעש של הזרימה בצינורות) - אז יש מספיק לחץ. ואת השסתום עצמו לא בודקים, כי אין איך. ואת המזרקים לא בודקים - מנקים, אם יש חשד. ועם עוד מיליון וחצי דברים שיכולים לגרום לתקלה מהסוג הזה הולכים למוסך, אם לא יודעים מה לעשות.
נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 17-10-2016 בשעה 21:53.
א. תודה!
ב. קח אוויר מהר
ג. כוהל ככה רשום בגוגל אתה בטוח מבין יותר טוב
רק ככה זה רשום לא ניסיתי להיות מבין יותר כי אני לא
ואנשים שעזרו לי אמרתי מליוני פעמים תודה.
עכשיו טכנית.
עשיתי בדיקה עם המים על אחד אחד.
המים מתאדים מהר מאוד.
פלאגים הוצאתי ניקיתי את כולם.
עשיתי את הבדיקה שאמרתם לי הוצאתי קואל 1
שמתי בתוכו את הפלאג חיצונית והנעתי היה ניצוץ וככה עשיתי לאחד אחד.
לגבי הבדיקה של הצילינדרים לא עשיתי. ( עם מדד )
ונעלב אני לא זה פורום לא בית משפט וגם בבית משפט לא נעלבים (: חג שמח אחי תעזור בכיף לא עם באסה!
נערך לאחרונה על ידי ILUSHA r1; 18-10-2016 בשעה 02:42.
תקרא - זה כוהל, רשום בגוגל, תקרא את המשמעות ותבין
זה, לעומת זאת, כויל\קויל
כל השאר אחר כך.
אתה מוכן לעזור ולא להתחכם?
אם לא אז אני מבין!
בשביל לעזור צריך לכתוב הודעה ארוכה, בשביל זה צריך זמן. אתה יודע, אנשים עובדים, זמן זה מצרך נדיר. מצאתי קצת זמן - אז הנה.
קודם כל, באופן כללי:
אם אני מנסה לסכם מאיפה יכולה לבוא תקלה של חוסר סחיבה, זה יכול להיות מכמה וכמה סיבות. אנסה לחלק לקטגוריות:
1. קומפרסיה: במידה ואחד הצילינדרים נפגע, או אחד השסתומים נפגע - לא תהיה קומפרסיה תקינה באחד הצילינדרים וזה יחליש את הכלי.
2. ניצוץ: אם לא יהיה ניצוץ באחד הצילינדרים או יותר - אז הכלי ירגיש חלש ולא יהיה יציב בסרק. כמו כן, אם תזמון ההצתה נפגע - גם זה יביא לאותה ההרגשה.
3. דלק\אויר: יש כאן הרבה אפשרויות - זיופים של חיישנים במע' ההזרקה, פרפרים משניים שלא נפתחים, מזרק סתום, לחץ דלק לא טוב, EXUP תקוע פתוח, תיבת אויר \ פילטר אויר סתומים, מניפולד שנקרע.
4. שונות: בלם תקוע וגלגל לא מסתובב חופשי.
אלה רק הדברים שחשבתי עליהם, די בטוח שיש כמה ששכחתי. צריך לעבור ולפסול את כל מה שאפשר לפסול כדי להתמקד.
כדי לבדוק את הדברים למעלה, צריך:
1. מד קומפרסיה. לעבור צילינדר-צילינדר ולבדוק קומפרסיה, לוודא שאף אחד מהם לא נפגע, במיוחד זה שהפלאג שלו היה רטוב משמן.
2. בדיקת הניצוץ שעשית לא מספקת - אם הקויל חלש או הפלאג שבור, אז בחוץ בלחץ אטמוספרי הניצוץ יעבוד וברגע שתכניס את הפלאג למקום - לא יהיה ניצוץ. צריך לעשות את הבדיקה עם המים כדי להבין אם באמת יש הצתה בכל הצילינדרים. אני לא בטוח שעשית אותה טוב - אחרי זמן יחסית קצת כל צינורות הפליטה יהיו חמים, המטרה היא לתפוס את הזמן שבו יש הפרשים בין קצב החימום של הצילינדרים הטובים מול הצילינדר(ים) הלא טוב(ים). תנסה שוב, קח אופנוע קר, תניע, תראה מתי צינורות הפליטה רק מתחילים להתחמם, אז תשפריץ מים על כולם ותראה מה קצב האידוי שלהם. תבדוק את התנגדות הקוילים עם רב-מודד ותשווה לספר הרכב. ואין לך איך לבדוק תזמון הצתה בצורה פשוטה, צריך לוודא את זה עם ספר רכב וסימון מיוחד על הקראנק, תקרא בספר הרכב איך עושים. אם יש לך פלאג אחד שמוצף בשמן ממש - אז הוא לא יעבוד, צריך לנקות את כולם טוב-טוב, ועדיף גם להחליף בינהם מקומות. אם אחרי החלפת המקומות בין הפלאגים יש זמן קצר שבו הכל טוב ואחרי זה הבעיה חוזרת, והפלאג שאתה מוציא אחרי זה מוצף בשמן - אז יכול להיות ששם הבעיה.
3. בגלל שיש כ"כ הרבה אפשרויות, קשה מאוד לסרוק את הכל. אתה יכול לבדוק בעין מצב EXUP, מצב תיבת אויר ופילטר אויר, ומניפולד. לזהות כשלים של חיישנים - זה סיפור בעייתי. על הפרפרים המשניים אפשר להסתכל כשאתה מניע במצב של אופנוע פתוח ורואה מה קורה בהזרקה (הם צריכים להסתובב אחרי שנותנים גז). אם אף אחד מאלה לא הביא כלום - בודקים את הדבר הבא ושוקלים ללכת למוסך.
4. תבדוק שהגלגלים מסתובבים חופשי כשאתה בניוטרל (צריכים לעשות משהו יותר מסיבוב שלם אם תסובב אותם חזק מספיק), אחרי זה תכניס להילוך שישי, תלחץ קלאץ' ותסובב את הגלגל שוב. זה יכסה גם בלמים תקועים וגם אם יש בעיות כלשהן בשרשרת וגיר.
אני עדיין לא בטוח שאפשר לעזור לך מעל דפי האינטרנט, אז אם שום דבר מהנ"ל לא מברר את התקלה ולא מכוון אליה - אמליץ שוב לגשת למוסך. אבל אולי בכל זאת ייצא מזה משהו.
המון המון תודה!
איפה אפשר למצוא ספר רכב?
מומלץ כמובן שיהיה בעברית קיים דבר כזה?