קראתי את כל ההודעות שלך.
איפה התשובה לזה? תמצא לי אותה. תן לי לנחש - אין, כי לא עשית את הבדיקה היחידה הרלוונטית. מעניין את הסבתא שלי שבדקת פלאגים, אם אין לך מושג ירוק איך לבדוק אותם, ואתה בכלל לא יודע איזה צילינדר עובד שונה - ואם בכלל זה המצב או שזה משהו אחר.
את זה לא כתבתי לך איך לבדוק, אבל אחרים כתבו - להסתכל על המצב הכבל ולראות שהוא מחובר נכון וזז (את זה אפשר לעשות רק עם ספר רכב, גם אומר מה הבדיקות הרלוונטיות - אם אני זוכר נכון אפשר להניע ולתת גז חזק, השסתום אמור להיפתח קצת). גם את זה לא עשית בשום מקום.
קפצת ממשאבת דלק לפלאגים לקוילים (כן, זה קויל, לא כוהל - כוהל זה ספירט, אלכוהול, וקויל זה סליל באנגלית) לשד יודע מה, ועכשיו אתה נעלב? תיעלב כמה שאתה רוצה! אתה צריך ללמוד את החוק הראשון של הפורומים: אתה הוא זה שמעוניין בעזרה של אחרים, אז תעזור לאחרים לעזור לך הכי טוב שאתה יכול - תפרט כמה שיותר, תהיה כמה שיותר יסודי ומסודר, תעשה את הבדיקות שאומרים לך לעשות, אולי תגיע לאנשהו - ואולי לא, כי תקלה בסגנון של "חסר לי כח" יכולה לבוא מכ"כ הרבה דברים שלאבחן אותה דרך האינטרנט מול מישהו שלא מבין הרבה זה לא ממש ריאלי - אבל לפחות יהיה איזשהו סיכוי. אתה צריך שאנשים יבזבזו את זמנם היקר בניסיון לעזור לך, תתאמץ לתת להם את כל הכלים האפשריים לעשות את זה טוב, אחרת פשוט לא ירצו. אני לא רואה איך בשרשור הזה אתה עושה את הנ"ל. אל תתפלא שאחרי 4 עמודים הוא הגיע לכלום.
וקוילים בודקים עם רב-מודד, מודדים התנגדות ומשווים לספר רכב. ומשאבת דלק בודקים רק לפי שמיעה - זאת מע' הזרקה, אם שסתום ההחזרה נפתח ויש זרימת דלק חזרה למיכל (שומעים את הרעש של הזרימה בצינורות) - אז יש מספיק לחץ. ואת השסתום עצמו לא בודקים, כי אין איך. ואת המזרקים לא בודקים - מנקים, אם יש חשד. ועם עוד מיליון וחצי דברים שיכולים לגרום לתקלה מהסוג הזה הולכים למוסך, אם לא יודעים מה לעשות.