תוצאות 1 עד 15 מ 63

אשכול: R1 תגובה חלשה לגז

תצוגה בשכבות

  1. #32
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי ILUSHA r1 צפיה בהודעה
    במקום להעיר תקרא.
    קראתי את כל ההודעות שלך.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    לבדוק ניצוץ ו\או מזרקים:
    קח אופנוע כשהוא קר, תניע, תן לו 3-4 דקות, תשפריץ מים על כל צינורות הפליטה קרוב למנוע, תראה אם יש כאלה שבהם המים לא מתאדים.
    איפה התשובה לזה? תמצא לי אותה. תן לי לנחש - אין, כי לא עשית את הבדיקה היחידה הרלוונטית. מעניין את הסבתא שלי שבדקת פלאגים, אם אין לך מושג ירוק איך לבדוק אותם, ואתה בכלל לא יודע איזה צילינדר עובד שונה - ואם בכלל זה המצב או שזה משהו אחר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    מעבר לזה יכולה להיות בעיה נוספת אם אצלך יש שסתום במע' הפליטה (EXUP) - יכול להיות שהוא נתקע במצב כלשהו ולא מסתובב, אם הוא נתקע במצב סגור - תרגיש חולשה בסל"ד גבוה, אם הוא נתקע במצב פתוח - תרגיש אופנוע חלש מאוד ולא יציב בסל"ד נמוך שמשתפר ככל שעולים בסל"ד.
    את זה לא כתבתי לך איך לבדוק, אבל אחרים כתבו - להסתכל על המצב הכבל ולראות שהוא מחובר נכון וזז (את זה אפשר לעשות רק עם ספר רכב, גם אומר מה הבדיקות הרלוונטיות - אם אני זוכר נכון אפשר להניע ולתת גז חזק, השסתום אמור להיפתח קצת). גם את זה לא עשית בשום מקום.

    קפצת ממשאבת דלק לפלאגים לקוילים (כן, זה קויל, לא כוהל - כוהל זה ספירט, אלכוהול, וקויל זה סליל באנגלית) לשד יודע מה, ועכשיו אתה נעלב? תיעלב כמה שאתה רוצה! אתה צריך ללמוד את החוק הראשון של הפורומים: אתה הוא זה שמעוניין בעזרה של אחרים, אז תעזור לאחרים לעזור לך הכי טוב שאתה יכול - תפרט כמה שיותר, תהיה כמה שיותר יסודי ומסודר, תעשה את הבדיקות שאומרים לך לעשות, אולי תגיע לאנשהו - ואולי לא, כי תקלה בסגנון של "חסר לי כח" יכולה לבוא מכ"כ הרבה דברים שלאבחן אותה דרך האינטרנט מול מישהו שלא מבין הרבה זה לא ממש ריאלי - אבל לפחות יהיה איזשהו סיכוי. אתה צריך שאנשים יבזבזו את זמנם היקר בניסיון לעזור לך, תתאמץ לתת להם את כל הכלים האפשריים לעשות את זה טוב, אחרת פשוט לא ירצו. אני לא רואה איך בשרשור הזה אתה עושה את הנ"ל. אל תתפלא שאחרי 4 עמודים הוא הגיע לכלום.

    וקוילים בודקים עם רב-מודד, מודדים התנגדות ומשווים לספר רכב. ומשאבת דלק בודקים רק לפי שמיעה - זאת מע' הזרקה, אם שסתום ההחזרה נפתח ויש זרימת דלק חזרה למיכל (שומעים את הרעש של הזרימה בצינורות) - אז יש מספיק לחץ. ואת השסתום עצמו לא בודקים, כי אין איך. ואת המזרקים לא בודקים - מנקים, אם יש חשד. ועם עוד מיליון וחצי דברים שיכולים לגרום לתקלה מהסוג הזה הולכים למוסך, אם לא יודעים מה לעשות.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 17-10-2016 בשעה 21:53.

אשכולות דומים

  1. חריקות בבלימה חלשה - VS 125 (כ"ע)
    על ידי adiben2020 בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 24-08-2016, 10:48
  2. תגובה הולמת לנהגת לא מתחשבת
    על ידי matan בפורום אוף טופיק
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 13-08-2015, 15:48

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO