תשקיע את הכסף בקורס רכיבה.
אל תשים את החיים שלך בידיים של נהגים אחרים, תהיה אתה אחראי להם
Sent from mTalk using windows 10 mobile
שלום לכולם
לאחרונה הייתי בהוד, ברכיבות שם הבנתי עד כמה חשוב צופר מאוד מאוד חזק
רציתי לקבל המלצה לצופר כמה שיותר חזק, אפילו אוויר (ידוע שזה לא חוקי אבל הבטיחות שלי יותר חשובה)
אני ישמח לדעת על מקום במרכז
ראיתי את זה-
http://www.moto-depot.co.il/product_...oducts_id=6579
אבל הבנתי שזה חנות וירטואלית ולא עושה התקנות...
תודה לכל העוזרים והאופנוע זה נינג'ה 250.
תשקיע את הכסף בקורס רכיבה.
אל תשים את החיים שלך בידיים של נהגים אחרים, תהיה אתה אחראי להם
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
עלית על השאלה הבאה שלי, בדקתי באופנוע מאומן וproriding ואני מתלבט בין שניהנם...
בכל מקרה הצופר הוא רק תוספת...
גם לי יש בעיה של צופר יחסית חלש...אני בגדול משתמש בכוח של האופנוע להיות רוב הזמן רחוק כמה שיותר מהנהגים ( אם בכלל אפשר לקרוא להם נהגים )
לעניין קורס רכיבה שני החברות שהוצעו לך טובות מאוד ואכן מומלץ לרוכב מתחיל ( ולא רק )
ראשית יצויין שכבר יש לפחות שרשור אחד בנושא הצופר, כך שמומלץ לבצע חיפוש בפורום.
לגופו של עניין: קורס לחוד וצופר לחוד. אף אחד לא מגיע על חשבון השני והמצבים שבהם נדרשים לצופר לאו דווקא קשורים לפתיחת המצרעת והתחמקות.
ככלל, כן מומלץ לשדרג את הצופר כך שישמעו אותך בכביש מאחר ורוב הצופרים שמסופקים עם הדו"ג הם אלמנטריים ולא מספיק אפקטיבים בכביש.
יחד עם זאת, לא צריך להגזים ולהתקין כל מיני אילתורים שיעירו את המתים. המטרה היא להתריע ולא להבהיל את הנהגים בכביש וליצור סכנה חלופית בכך שהם יבצעו מהלכים לא צפויים מתוך בהלה.
נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 08-10-2016 בשעה 23:58.
צופר 120db זה בדיוק מה שצריך..
אופנוע חזק בקלות יכול להגיע ל100DB בנסיעה.
130 זה כבר נזק לאוזניים.
הספקתי להעביר לכאן, לפני שינעלו לך את האשכול.
אין קשר לפורום הטכני.