אני רוצה לקנות ארגז להונדה S-WING, ארגז יד שנייה מבחור שאני אפגוש רחוק היום(לא נוסע במיוחד).
הבנתי שלהונדה יש סבל מובנה אבל השאלה אם הוא מותאם לכל סוגי הארגזים.
זה התחתית של הארגז הבחור שלח לי:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...06a13a8f3d545b
אני רוצה לקנות ארגז להונדה S-WING, ארגז יד שנייה מבחור שאני אפגוש רחוק היום(לא נוסע במיוחד).
הבנתי שלהונדה יש סבל מובנה אבל השאלה אם הוא מותאם לכל סוגי הארגזים.
זה התחתית של הארגז הבחור שלח לי:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...06a13a8f3d545b
בעיקרון יש סבל ויש פלטת עיגון (מנשא) לארגז .
בד"כ הפלטה מעוגנת לסבל והארגז לפלטה וזה לצורך פירוק מהיר של הארגז .
לרוב , כל חברת ארגזים מייצרת מנשא לארגזים שלה .
זה למשל סבל + מנשא אבל רק לארגזי KAPPA .
לפי התמונה , הארגז היה מחובר ישירות לפלטה/מנשא . לרוב עושים זאת בשביל לעגן אותו יותר טוב בין אם זה עקב מניעת גניבה או בגלל כשל במערכת העיגון בין הארגז למנשא .
ייתכן שמנגנון הנעילה של הארגז הספציפי הזה כבר לא עובד ותאלץ לחבר אותו ישירות (עם פלטה) לסבל באם אין למוכר מנשא מתאים .
עוד אופציה זה לבדוק ולקנות באם יש מנשא ליבואן\חו"ל , אך שוב , באם המנגנון נעילה של הארגז כבר לא מתפקד תיאלץ לעגן ישירות .
תודה אחי.
לפי מה שאתה רואה לתמונה אבל- ישירות או לא ישירות, אני יוכל לחבר אותו בטוח? לא יהיה עם זה פדיחות שזה לא מתאים או משהו?<
לא מכיר בכלל את הסבל המקורי אז קשה לי מאוד לומר לך , מה שכמעט בטוח זה שתצטרך להתאים את הארגז בצורה כלשהי לסבל המקורי .
ד"א לפי התמונה הארגז כנראה היה תפוס על סבל כזה :
![]()
או כזה :
או משהו בסגנון ..
אבל שוב אלו רק השערות עפ"י תמונות . אתה יכול לחכות לתגובה ממישהו שהיה לו סבל מקורי .
ד"א לאברי היה סילבר אבל אין לי מושג באם היה לו סבל מקורי עליו .
היה לי אבל בלי סבל וארגז.
התא היה עצום בשבילי ולא הייתי צריך יותר