הבנות של הארלי.

אשכול: הבנות של הארלי.

תגיות: ללא
  1. הסמל האישי של MasterOz

    MasterOz אמר:
    אז תקשיב אדון שושנים...!

    אם רק ישכילו להביא ולמכור במחירים הגיוניים, 100 אלף ש"ח לדגם הזה שאני מעוניין בו ולא 180 אלף ש"ח כמו שידרשו...
    יהיה להם שוק אדיר, הארליסטים יזנחו את הכלים שלהם, רוכבים יחליפו את סגנון הרכיבה שלהם.
    יבוא לציון גואל והמשיח בירושלים יתפלל.

    תזכור, ירצו 180 אלף.

    זה לא הארלי, זה עשר רמות מעל, למשל...keyless ignition

    הלוואי עלי

     
  2. הסמל האישי של R86

    R86 אמר:
    גם בהארלי יש הנעה ללא מפתח
    הסוויץ מקצר והבית מתגים לא תמיד מגיב אז יש On/Of..
    בקרת שיוט?
    הגז נתפס כמעט תמיד
    Abs?
    אתה לא תצליח לנעול את הברקסים גם על שמן (;
    ועכשיו ברצינות
    יחסית לפלח השוק של הקרוזרים הגדולים האינדיאן הכי עושה לי את זה.
    אבל ב17K בארהב 120000 בארץ זה חלום רטוב
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
     
  3. o^2 אמר:
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    יחסית לפלח השוק של הקרוזרים הגדולים האינדיאן הכי עושה לי את זה.

    https://www.youtube.com/watch?v=F9w0_8WLWtU

    לא בדיוק אותו הסגנון , אבל יותר לטעמי.
     
  4. alexsupreme אמר:
    מה עם לחשוב קצת יותר בקטן?
    Lanesplitter עשו ביקורת מאוד חביבה על ה-Scout Sixty שפשוט עושה חשק.
    אין כל כך הרבה כרום ודי תקציבי יחסית למה שהוא מציע.
    מה שכן, 9000 דולר נוטים להפוך ל-120000 בארץ. קצת רחוק מהמציאות.
     
  5. metric-cruiser אמר:
    אינדיאן ממותג כאופנוע פרימיום, מעל כולם בארה"ב.
    קיים שחקן שלישי שהיה מאד משמח אותי לראותו בארץ, פונה לנישה מעט שונה - קרוזרים מתקדמים הן עיצובית והן טכנולוגית: ויקטורי.
    שייך לפולריס שיש להם פה אבא, אז למה לא?
     
  6. הסמל האישי של R86

    R86 אמר:
    ציטוט נכתב במקור על ידי metric-cruiser צפיה בהודעה
    אינדיאן ממותג כאופנוע פרימיום, מעל כולם בארה"ב.
    קיים שחקן שלישי שהיה מאד משמח אותי לראותו בארץ, פונה לנישה מעט שונה - קרוזרים מתקדמים הן עיצובית והן טכנולוגית: ויקטורי.
    שייך לפולריס שיש להם פה אבא, אז למה לא?
    למה לא? כי הארלי וקרוזרים בכלל הם אופנועים של בעלים אחד (לרוב) כך שאני לא רואה את השוק הזה גדל..אנשים לא מחליפים אופנוע כזה כל שנה
    וגם אלו שכן נשארים אם אותו המותג.
    כמה קרוזרים משנות ה80 אתה רואה למכירה? ואלו שאתה מוצא..כמה ידיים עברו?
    עכשיו תסתכל על סופרספורטים למינהם...
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    מה עם לחשוב קצת יותר בקטן?
    Lanesplitter עשו ביקורת מאוד חביבה על ה-scout sixty שפשוט עושה חשק.
    אין כל כך הרבה כרום ודי תקציבי יחסית למה שהוא מציע.
    מה שכן, 9000 דולר נוטים להפוך ל-120000 בארץ. קצת רחוק מהמציאות.
    הסקאוט נראה אחלה אופנוע ו9k$ זה מחיר טוב לאחד כזה,הבעיה כמו שאמרת ש35k בחו"ל הופכים ל120 בארץ ואז הוא יוצא מהתקציב של רובנו
    תחשוב מה היה קורה אם המחיר שלו בארץ היה 40kש"ח...במקום 10 עונדות חצי (cb500) ברמזור הייתה רואה אינדיאנים...חלום.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
     
  7. metric-cruiser אמר:
    R86: אני מכיר את שוק הקרוזרים בארץ לא רע, מכרתי בקיץ קרוזר (נדיר יחסית) אחרי שש שנות בעלות מאושרות. אתה צודק באופן חלקי, לא מחליפים מהר - אבל יש בהחלט רוכבים שננעלים על התצורה ומחליפים כל זמן מסוים (בד"כ גדלים בנפח ובמשקל). מצד שני יש כאלה שאצלם זו חוויה חד-פעמית - קונים, רוכבים, מתאכזבים ומוכרים. קרוזרים בינוניים קל למדי למכור בארץ, בגבולות השוק. יש גידול דווקא בקבוצות השוליים, אם זה בסופרספורט או בקרוזר. אם תציע מותג חדש ואיכותי , מגובה במערך שירות סביר ובקמפיין מסיבי, אני בטוח שיהיו קונים. כמה ייקנו? זו שאלה למחקר שוק. אין כמעט קרוזרים בארץ משנות השמונים מאחר שטרם היה ייבוא והאופנה הגיעה לכאן מאוחר, ומה שיש זלג בדרך-לא-דרך (למשל ויראגו 750 בודדים, אופנוע מוצלח מאד). הארלי התחילו לייבא רק בשנת 1989 ומכרו בהתחלה בטפטוף (מאז הייבוא פסק והחל כמה פעמים, התחלפו כמה יבואנים אבל זה לא העניין המרכזי).
     
  8. הסמל האישי של MasterOz

    MasterOz אמר:
    ציטוט נכתב במקור על ידי metric-cruiser צפיה בהודעה
    R86:...אם תציע מותג חדש ואיכותי , מגובה במערך שירות סביר ובקמפיין מסיבי, אני בטוח שיהיו קונים...
    ויקטורי זה יפה ומושך, עדיין לא האיכות שאתה מדבר עליה. גם לא בהשוואה למותגי נישה.
    האמירה "מגובה במערך שרות סביר" זו אמירה של תמים.
    אני לא מדבר על מערכי שרות בשום תחום כרגע, רק על אופנועים.

    למי יש מערך שרות סביר???
     
  9. הסמל האישי של YaronNahum

    YaronNahum אמר:
    אם כבר אופנוע פרימיום כקרוזר אז רק בוסהוס.

    Sent from my Lenovo K50-T5 using Tapatalk
     
  10. הסמל האישי של השושנים

    השושנים אמר:
    אם ניקח את דוגמת ה-dr650 החדש שנמכר כאן עכשיו במחיר תחרותי מאד, כמות המכירות מטורפת
    וכל המלאי נמכר. יש אפשרות ליבואנים למכור טוב, אם ידעו לתמחר את האופנוע במחיר טוב והגיוני.

    90-100k ומישהו לדעתי יצטרך לגרש את הרוכבים מהדלתות. - רן
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
     
  11. הסמל האישי של השושנים

    השושנים אמר:
    כל הפילוסופיה (יש אומרים רוח) של הארלי בסרטון אחד:

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
     
  12. metric-cruiser אמר:
    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    ויקטורי זה יפה ומושך, עדיין לא האיכות שאתה מדבר עליה. גם לא בהשוואה למותגי נישה.
    האמירה "מגובה במערך שרות סביר" זו אמירה של תמים.
    אני לא מדבר על מערכי שרות בשום תחום כרגע, רק על אופנועים.

    למי יש מערך שרות סביר???
    אנא הסבר את האמירה לגבי ויקטורי, אין לי מושג ממשי מעבר לקריאה שטחית ברשת. דווקא אופנועי הקצה הסדרתיים (בין הקרוזרים הכוונה) של הרביעיה היפנית איכותיים מאד ונחשבים לפרימיום, גם אם לא ממש במחיר.
    לגבי מערך שירות הנסיון שלי בשנים האחרונות הוא רק עם מטרו, שדעתי על התמחור (השערורייתי) שלהם מן הסתם זהה לאחרים - אבל אין לי טענות על זמינות חלקים בשוטף.
    כמובן שהייתי רוצה אפשרות ייבוא חופשי של חלקים, אבל המדינה חושבת אחרת.
     
  13. הסמל האישי של MasterOz

    MasterOz אמר:
    מהסוף להתחלה,
    מערך שרות, זה לא רק זמינות חלקים ותאמין לי שגם בזה הם (מטרו) לוקים בחסר.
    מערך שרות זו חבילה כוללת ומורחבת של שירותים שונים.
    אף יבואן בישראל, לא עומד בסטנדרטים של מדינות אחרות באירופה או ארה"ב.

    ויקטורי הוא מותג אמריקאי, לא רע בכלל אבל לא מתחרה באיכותו באינדיאן למשל.
    יש שמועות (די מבוססות) על כל מיני בעיות כאלו ואחרות, לקוחות לא עומדים בפני חלק מהעיצובים ורוכשים
    למרות השמועות ולמרות שבמקומות מסויימים נבחר אחד מדגמי ויקטורי להיות מדורג כאופנוע מאוד מכוער.
    (למרות שאני חושב שהוא לא)

    בעניין אופנועים יפנים, האופנוע שאני הכי מעריך,
    בנוסף לעובדה שאני מקווה שאוכל להביא לי אחד כזה פעם כשאהיה גדול, הוא
    Suzuki Boulevard M109R
    או בשמו ביבשות אחרות, Suzuki Intruder M1800R או Suzuki VZR1800
    לדעתי, אין לו מתחרים אצל היצרנים היפנים המתחרים, אבל כמובן שיהיה מי שיחלוק על זה.

    בשורה התחתונה, אל תחזיקו נשימתכם עד שיגיעו קרוזרים עתירי נפח ומומנט.
    חברות שיכולות להביא כאלו לישראל, כמו עופר-אבניר למשל, לא מזהות פוטנציאל מכירה.
    לכן לא סביר שיהיו קופצים רבים על מותגים פחות מוכרים.
    אין תרבות רכיבה, אין לאן לרכב, רכיבה על קרוזר זו הסתכלות שונה על החיים ובעצם זו מנטליות אחרת.
    אין מספיק אנשים בישראל, שיש להם מנטליות כזו...וגם כסף כמו חול.
    לרוב, מי שיש לו את הכסף, רוצה להשוויץ או במשבר וכמעט תמיד חסר מנטליות ותפיסת עולם של רוכב קרוזר.

    מקווה שהסברתי את עצמי.
    נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 26-01-2016 בשעה 21:05.
     
  14. urileshem אמר:
    רכיבה על הארלי היא הרבה מעבר לרכיבה.

    בואו נוריד מהפרק את "מלחמות היהודים" קודם כל. צריך להבין שזה שאינדייאן הוא אופנוע מדהים לא מפחית מערכו של ההארלי וההפך גם נכון. ישנה לפעמים בחיים בחירה בין טוב לטוב וכאן נכנס הטעם האישי/חינוך/מסורת או כל גורם אחר שיטה אתכם לצד זה או אחר. כולם טובים וכולם יפים.

    אז נחזור להארלי. אני מאלה שיש להם קעקוע של מנוע v על הכתף, האופנוע הוא כלי תחבורה, כלי לבילויים, כלי להרפתקאות ופיסוכולוג ולא דווקא לפי הסדר הזה. להארלי מתחברים ברמה של הרגש ולא ברמה טכנית כזאת או אחרת. אין כאן שאלה האם זה נכון או לא לעשות את זה. זאת שאלה של צורך נפשי ואם הצורך קיים אז כן, לך על זה. בדרך כלל כבר לא תחזור חזרה לכלים אחרים.

    לגבי הכסף, פתחו כאן לא מזמן סוכנות הארלי אמיתית וברמה. המחירים ירדו פלאים והמבחר מרשים. יש להם גם טרייד אין מצויין. לא יאמן מה שכניסת סוכנות "אמיתית" לארץ עשתה לשוק ההארלי המקומי.

    רכיבות טובות :-)
     
  15. dannyl אמר:
    אני מאלה שאין להם קעקוע על הכתף(בכל זאת חולם על הארלי) מברך ונרגש על פתיחת סוכנות הארלי אמיתית ,כמו באמריקה!!
    נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 29-01-2016 בשעה 22:24.
     
Single Sign On provided by vBSSO