מובי משייט באזור 90 קמ"ש אמיתיים (מהירות סופית באזור 100 וכמה אגורות) הוא מאוד אמין וזול להחזקה,מעולה לעיר וגם לבינעירוני קצר הוא מתאים.
לפני כחודש פתחתי כאן אשכול בו אני מתלבט בין נינג'ה 300 לרכב אמין וזול. נינג'ה 300 זה משהו שאני בהחלט מתכוון לרכוש, אך חשבתי שכרגע, לקנות כזה יהייה גבולי מדי מבחינת הכסף שברשותי, ושעדיף, בינתיים, ללכת על משהו חסכוני יותר וזול יותר מבחינת עלויות אחזקה וטיפולים וכמובן מחיר. עד שאצבור מספיק כסף לשדרג לנינג'ה חדשה מבלי לרוקן את הכיסים על הדרך, וגם לדאוג לסיים קודם רישיון לa1 (כרגע יש לי רק a2).
אני צריך משהו פרקטי זול ואמין שישמש בעיקר לנסיעות בתוך העיר של סידורים,עבודה וכו'. ופעם בגם לעלות לכביש מהיר לנסיעות קצרות של עד חצי שעה לערים קרובות. (רחובות - חולון למשל) .
יש לי נסיון רב עם המובי בתור שליח. הוא חזק מאוד לקטגוריה שלו, יש לו פתיחה חזקה ברמזור שאף מהירה יותר מכמה מהמכוניות , מגיע למהירות שיוט מקסימלית של 110-115 קמ"ש, ואוכל מעט מאוד דלק. הבעיה העיקרית שלי איתו, זה שהוא לא כזה נח לנסיעות ארוכות והמתלים שלו פשוט על הפנים. כל מהמורה מקטנה עד גדולה הגב שלך פשוט נשבר. אבל הוא סוס עבודה שלא מתעייף ממך לא משנה מה אתה זורק עליו.
השאלה , האם לדרישות שלי, הוא עדיף על המתחרים בקטגוריה שלו? תודה.
מובי משייט באזור 90 קמ"ש אמיתיים (מהירות סופית באזור 100 וכמה אגורות) הוא מאוד אמין וזול להחזקה,מעולה לעיר וגם לבינעירוני קצר הוא מתאים.
אין ספק שזה קטנוע מצויין זול ואמין. אך זו לא השאלה שלי, השאלה שלי האם הוא הקטנוע הכי טוב לצרכים שלי מבין שאר ה125 הנמכרים בשוק? כי רק את המובי אני אישית מכיר. אין לי מושג לגבי השאר.
אגב, שהייתי בעופר אבניר לברר לגבי מחיר הבנאדם ניסה למכור לי במקום המובי את הg dink 125 היקר יותר בשלוש אלפיות לעומת המובי. אמר שהוא בהרבה יותר טוב ממנו. הוא צדק?
אל תסמוך על אנשי מכירות.
הדגמים הקודמים לא היו שיא ההצלחה בלשון המעטה.
בקטנועים אין מה לחפש בתחום מתלים שבאים מהיצרן,אחרי לא הרבה ק"מ כולם מתים (לא שמההתחלה הם וואו).
ממליץ ללכת על הנדסה איטלקית או יפנית ולהתרחק מקוראנים למינהם.
מתלים בקטנועים זה קקמייקה.
אבל אם כבר אז xmax.
גילרה ראנר.