Wd 40 ניסית?
עם שני אגזוזי ניקל-נירוסטה ענקיים, מגיעות הצרות!
נדבק לי הכיסוי של האופנוע, ניילון כלשהו מצופה בקוולאר (שאמור להיות עמיד לחום!) על האגזוז.
איך מסירים את הדברים האלה מבלי לשרוט את הנירוסטה? ובמקרה ואצטרך לשייף עם צמר פלדה עדין (שיטה עובדת מתוך ניסיון), שכן יגרום שריטות עדינות ושטחיות, איך ניתן לתקן את הנזקים?
תודה,
Wd 40 ניסית?
Tracer 900
רעיון שעלה לי...
יש את הספריי אויר לניקוי מחשבים. ברגע שמרססים איתם כשהמיכל הפוך, הם מקפיאים את אותה נקודה שמרססים עליה.
יכול להיות שהקפאה תעזור להפרדה בין החומרים?
אחרי זה עם סנו רב מתכת אפשר לנקות יסודית את הנקודה...
או לרסס wd40, לתת לו לעבוד בערך 5 דק' ולהתחיל לקלף לאט לאט...
Aprilia Tuono APRC 2013
APRILIA
שורטים את כל שאר האגזוז למראה אחיד![]()
נסה את זה :
-ניקוי ידני של מה שאפשר מבלי לפגוע באגזוז
-חימום האגזוז (תניע את האופנוע לכמה דק ..) ולעבור עם מטלית עם אציטון/טינר 21/נפט על האיזור .
ייתכן שהאציטון\טינר לא יעשו עבודה טובה כל כך ויש אומרים שהנפט עובד הכי טוב , אבל אין לי מושג מאיפה היום ניתן להשיג נפט .
עשה זאת באיזור מאוורר ובמשנה זהירות , כפפות ואפילו נשמית מומלצים ביותר . אתה לא רוצה לנשום את האדים של החומרים הללו ובטח שלא לקבל כוויה .
ניתן לעבוד עם סקוצ'ברייד , זה משאיר שריטות (כמו עם הצמר פלדה) .
יש גם צמר מפלדת אל חלד , בכל מקרה , לא מומלץ להשתמש בצמר פלדה רגיל על נירוסטה זה גורם לזיהום עדין של האיזור ולהופעת חלודה , אז אם כבר חשבת להשתמש - רק בצמר פלדת אל חלד .
בשני המקרים (סקוצ' וצמר פלדת אל חלד) לשפשף בכיוון הליטוש ואח"כ יש להשתמש במשחת ליטוש (פסטה) ו\או פוליש למתכת בשביל גימור מבריק\חלק .
חשוב לציין : אחרי השימוש בחומרים כימיים (אציטון טינר וכו ) כלשהם - לשטוף עם מים וסבון ואח"כ עם מים את המתכת ולייבש .
מעולם לא ניסיתי זאת ורוב המידע מובא מ :
פורום מחו"ל
הוראות ניקוי לנירוסטה
קארספורום
נערך לאחרונה על ידי zx2r; 22-07-2015 בשעה 10:06.
כנראה שאסיר את החתיכות הגסות בעזרת מקל עץ ואת השאריות בעזרת צמר פלדה 0000 ותרסיס wd40. נקווה לטוב. בקשר לשריטות העדינות (והמעצבנות שיישארו), כנראה שאצטרך לעשות פוליש כרום או מילוי או מה שלא יהיה בקרוב. הזמנתי כמה תכשירים ומוצרים מאיביי, אך אין לי מושג איך עושים זאת.
יש בעלי מקצוע באזור חיפה שעושים זאת?
(2017) BMW R1200GS
(1979) BMW R100/T
עדכון: מתברר שכאשר הקוולאר מתקרר על הכרום, הוא מתקלף די בקלות ולא נדבק. בכל זאת, נשארו המון שאריות פלסטיק דבוקות.
השתמשתי בצמר פלדה 0000 רגיל (אין לי מושג איך להשיג אל-חלד) ספוג ב- dw40 לאחר חימום האגזוז לכמה דקות, והתוצאה הייתה מאכזבת!!
לאחר ניקיון במטלית רכה יבשה, עברתי לשלב הבא: שימוש במשחת פוליש מסוג peek (מוצר בריטי - תמונה מצורפת). מרחתי שכבה דקה עם מטלית ושייפתי בעיגולים עד שכל הלכלוך ירד. לאחר מכן ניגבתי טוב טוב עם מטלית רכה יבשה. התוצאה טובה מאוד, הברק חזר אך שריטות הצמר פלדה עדיין נראים והחלק אינו מבריק "כמו מראה" בדומה לשאר האגזוז!
יש הצעות לשיפור? כי כרגע אני חושב על לגשת לבעל מקצוע. Peek-100g.jpg
(2017) BMW R1200GS
(1979) BMW R100/T
זה בגלל עומק השריטות , אתה צריך לעלות במספר הגריגטים של הליטוש בכדי להגיד לתוצאה הרבה יותר חלקה .
ובשביל להסביר יותר טוב : זה על נירוסטה .
הוא אומנם הגיע רק עד 120 אך העדיפות להגיע גבוה יותר לאיזור ה 600 . ככל שתעלה יותר ככה התוצאה תהיה יותר טובה .
השריטות חייבות להיות באותו כיוון והעליה הדרגתית.
החומר שהוא שם על המברשת ליטוש (מהבד) זאת הפסטה (נראה כמו בלוק דקה 0:48 בסרטון ) .
וואו! נראה מצוין. תכל'ס, זה מה שאני צריך כרגע, והמצב ההתחלתי אצלי אפילו יותר טוב. אבל, קצת גדול עליי מבחינת הכלים.
יש סדנה/בעל מקצוע בצפון (או אפילו במרכז) שיכול לעשות זאת?
(2017) BMW R1200GS
(1979) BMW R100/T