נפח 250 הוא להיט במכירות ומציג מגמה הפוכה מלפני 20 שנה,אז הנפחים הגדולים שלטו.
המספרים נכון ל-9 החודשים הראשונים של 2016.
המספרים הם ברישוי צהוב בלבד.
בטא
250 - 7
300 - 12
קרוסטריינר - 12
הונדה
1 CRF250R
9 CRF250X
4 CRF450R
13 CRF450X
הוסקוורנה
23 FE250
22 FE350
5 FE450
4 FE501
49 TE125
56 TE250
39 TE300
TM
7 TM EN250
15 TM EN250F
11 TM EN300
4 TM EN450F
5 TM EN125
4 TM EN144
ימאהה
82 WR250R
44 WR450F
54 WR250F
סוזוקי
DR-Z400S 71
קוואסאקי
9 KL250
9 KL450
ק.ט.מ
68 125EXC
86 200EXC + 250EXC
29 300EXC
61 250EXC-F
63 350EXC-F + 450EXC
19 500EXC
שרקו
13 SE300R
3 SE300
5 SE250R
3 SE250
נפח 250 הוא להיט במכירות ומציג מגמה הפוכה מלפני 20 שנה,אז הנפחים הגדולים שלטו.
נכון.
ושים לב שיש גם מגמה של התחזקות ה-250 דו"פ על חשבון ה-300 דו"פ.
מ-2011 אני אומר שה-300 זה טרנד שיחלוף, ושה-300 מתאים רק לרוכבים ספציפיים, והנה זה בא לידי ביטוי במכירות סוף סוף.
ועוד משהו: 82 יחידות ימאהה WR250R ו-71 יחידות סוזוקי DR-Z400S!
וואו!
ששניהם לא אופנועי אינדורו אלא דו"שים ולכן ההבדל מהאינדורו במכירות, ואם סופרים אותם אז יהיה רק הוגן לספור גם CRF250L, KLX250 ועוד...
אביעד, זוכר לפני הרפורמה wr250r עלה 57 אלף. לאחר הרפורמה הוא ירד משמעותית ל- 48 אלף ואחרי שמטרו ראו שזה לא מספיק הורידו ל 40 אלף תוך 6-8 מתחילת הרפורמה. לטשתי עיניים הרבה על האופנוע הזה לפני יותר משנה ובסוף ויתרתי בגלל המחיר האסטרונומי, היום הייתי קונה אותו בלי להסס.
לגבי ה DRZ זה פשוט שכולנו רצינו לקנות כזה משומש והחברים ביד 2 סירבו להוריד מחירים אפילו שמדובר בכלים ישנים, הבליץ הגיע! ורבים נהרו לקנות במחיר סביר.
תודה על הנתונים.
יש לך נתוני מסירות אופנועי זירו?
לא בדיוק אופנוע אינדורו, אבל גם DRZ וWRR לא.
נערך לאחרונה על ידי Igor_R; 13-10-2016 בשעה 02:07. סיבה: נתון WR-R אכן מופיע
בוודאי.
אין ספק שהמחירים האטרקטיביים אחרי הורדת המס עשו את שלהם. מי כמוני, שכותב על כל התמורות בשוק, יודע.
אני מדבר על משהו אחר - הצורך בדו"שים קרביים ומגמת החזרה אליהם.
זירו מכרו 25 יחידות מתחילת השנה.
ה-KLX וה-CRF לא קשורים מפני שהם במקרה הטוב דו"שים לייט, והם רחוקים ביכולותיהם מה-DRZ ומה-WR-R.
SD9Z3 מנוע חשמלי 6
SM6Z2 מנוע חשמלי 1
XX4Z1 מנוע חשמלי 4
SM7Z2 מנוע חשמלי 1
SD7Z2 מנוע חשמלי 1
SM0Z2 מנוע חשמלי 1
SMOZ2 מנוע חשמלי 4
SD0Z2 מנוע חשמלי 2
SM9Z3 מנוע חשמלי 1
XX8Z1 מנוע חשמלי 3
SDOZ2 מנוע חשמלי 1
...הבנתי
נכון מאוד.
כנראה לא הייתי ברור אז אסביר.
ה-DRZ וה-WR-ר מהוים אופציה שפויה למי שלא רוצה אנדורו מקצועי אבל כן רוצה שטח קרבי.
קח חבר'ה בני 20-30-40-50 שנכנסים עכשיו לתחום ורוצים לקנות אופנוע שטח קרבי. עד לפני כמה חודשים עמדה בפניהם כמעט אופציה אחת - אופנוע אנדורו מקצועי על כל וריאציה שלא תהיה.
הורדת המחיר המסיבית של ה-WR-R והקאמבק של ה-DRZ פתחו מדגש את הדלת לעולם הדו"שים הקרביים.
אפשר לראות בשטח לא מעט רוכבי אנדורו חובבים שרוכבים על מכונות קצה, כשלצידם רוכבים על WR-R או על DRZ.
ה-KLX וה-CRF, עם כל הכבוד שאלו אופנועים נהדרים, לא שם.
זו הייתה כוונתי.
יש מידע על כמה כלים של לונסין נמכרו (סופרמוטו..)?