ציטוט נכתב במקור על ידי rotemzaken צפיה בהודעה
אביעד, זוכר לפני הרפורמה wr250r עלה 57 אלף. לאחר הרפורמה הוא ירד משמעותית ל- 48 אלף ואחרי שמטרו ראו שזה לא מספיק הורידו ל 40 אלף תוך 6-8 מתחילת הרפורמה. לטשתי עיניים הרבה על האופנוע הזה לפני יותר משנה ובסוף ויתרתי בגלל המחיר האסטרונומי, היום הייתי קונה אותו בלי להסס.
לגבי ה DRZ זה פשוט שכולנו רצינו לקנות כזה משומש והחברים ביד 2 סירבו להוריד מחירים אפילו שמדובר בכלים ישנים, הבליץ הגיע! ורבים נהרו לקנות במחיר סביר.
בוודאי.
אין ספק שהמחירים האטרקטיביים אחרי הורדת המס עשו את שלהם. מי כמוני, שכותב על כל התמורות בשוק, יודע.
אני מדבר על משהו אחר - הצורך בדו"שים קרביים ומגמת החזרה אליהם.

ציטוט נכתב במקור על ידי Igor_R צפיה בהודעה
תודה על הנתונים.
יש לך נתוני מסירות אופנועי זירו?
לא בדיוק אופנוע אינדורו, אבל גם DRZ וWRR לא.
זירו מכרו 25 יחידות מתחילת השנה.

ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
ששניהם לא אופנועי אינדורו אלא דו"שים ולכן ההבדל מהאינדורו במכירות, ואם סופרים אותם אז יהיה רק הוגן לספור גם CRF250L, KLX250 ועוד...
ה-KLX וה-CRF לא קשורים מפני שהם במקרה הטוב דו"שים לייט, והם רחוקים ביכולותיהם מה-DRZ ומה-WR-R.